Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä kans RF ele, Tosin vasta act7, mutta semmonen kävely simulaattori toi levutus on tuolla ollut. Katsotaan mitä jatkaa sitten. Tosiaan munkitin tuossa n. lvl 30 Astaramentisin random droppina ja sain siitä sen 2 Div, ni ainakin pitäs saadaa mappaus alkamaan helposti. Voisin ostaa @Partizan Sun early map gearit, ni säästää vaivaa etsiä niitä tradesta.lvl94 rf ele menossa. piti vaihtaa wanderiin tai bv:hen mut empä taida jaksaa ku rf on niin lepposta pappailua
Samaa mieltä, tosin monen craftaajan elanto meni siinä kun 6linkkei ja chaos ress camoja tippuu ovista ja ikkunoista. SSF kiittää.Toi puu mistä tulee kamaa on kyllä paras lisäys ikinä tähän peliin, ei tarvi katsoa jostain sivusta miten tehdän sitä tai tätä vaan puussa on kaikki tiedot.
Samaa mieltä, tosin monen craftaajan elanto meni siinä kun 6linkkei ja chaos ress camoja tippuu ovista ja ikkunoista. SSF kiittää.
Ihan vitun hyvä liiga, tykkään kovasti meno tuntuu mukavan freesiltä ja tuo mekaniikka ei jarruta menoa liikoja ja on palkitseva, piti myös suhteellisen kovan overlevelin koko kampanian ajan. Juuri tuollainen suoraviivainen, palkitseva ja joka sisältää hienoja kohtaamisia on sellainen mitä peli tarvitsee. Myöskin tuo että voi myydä tavaraa ilman että tarvitsee itse olla paikalla on ihan HELVETIN kova juttu.Mites lähtenyt liiga käyntiin? Itse nyt ehkä act 6 tai 7. Max block eviscarate gladiaattori. Tarvitsisin joku 2-5 div, että voisin siirtyä cws ja ostaa ne kaksi jeweliä. Jos joku on löytänyt mirrorin niin lainatkaa pari div minulle.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.