Path of Exile

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PyleP
  • Aloitettu Aloitettu
Onko teillä millaiset liigastartti"rutiinit"? Omani on perus, koitan puskea yleensä mappeihin ennenkuin menen nukkumaan. Eka vklp tulee pelattua aika vähillä unilla, tasaantuu week 1 jälkeen yleensä. Kaveri taas omistautuu liigastartille täysin, vetää allniterin ja yleensä on aika nopeasti jossain lv90 tienoilla.

Ignoraan ja pelaan standardia parin vuoden välein muutaman tunnin. Vielä ei ole peliä läpi asti päästy...ja jostakin alphasta asti pelattu. Vituttaa ko. pelin currency itemit ja lähes pakotus, että pitää ostaa muilta pelaajilta rojua pelin ulkopuolisesta systeemistä. Absurdia paskaa pelisuunnittelun puolesta, mutta peruspeli on ihan hupaisaa mättöä :D
 
Onko teillä millaiset liigastartti"rutiinit"? Omani on perus, koitan puskea yleensä mappeihin ennenkuin menen nukkumaan. Eka vklp tulee pelattua aika vähillä unilla, tasaantuu week 1 jälkeen yleensä. Kaveri taas omistautuu liigastartille täysin, vetää allniterin ja yleensä on aika nopeasti jossain lv90 tienoilla.
Yleensä julkasuiltana tulee pelattua a1 ja a2. Lauantaina sitten parempi pelata hyvin nukutun yön jälkeen. Campaing yleensä tulee pelattua n. kuudessa tunnissa. Tällä kertaa liiga alkaa perjantaina klo 23 niin tuskin kovin paljoaa tulee pelattua kun ei huvita öitä liigalaunchin takia valvoa.
Tässä liigassa tuun pelaamaan kaverin kanssa niin se vaikuttaa hieman pelitahtiin. Kaveri pelaa aurabottina ja ite oon miettiny Assassin Sparkkia carryks. Pitää vaan soveltaa gearia ja buildia kun nuo valmiit pobit on usein vain lopullisella gearilla jota ei liigan alussa heti saa.
 
Jos kaksi nappia on ok niin silloin varmaan helpoin on Arcanist Brand - Shocknova - se gemmi joka lisää shock

Sitten vaan Conduit.
 
Viimeksi muokattu:
En ole tehnyt POBiakaan vielä. No onhan tässä 29 h aikaa.

Mitäs ammattilaisilla, onko league startterit valmiina?
 
Jotenkin tässä kallistuu Absolutionin kannalle. Mulla on idea ehkä respekkaa myöhemmin voltaxic burstiin ja käyttää hyväksi necron nodea jossa jopa 200% increased cast speed jos consume corpse koska voltaxic burst corpse explo toimii tohon.
 
missasinkohan jotain, blight encountterit pudottaa fractured?

e: eli ilmeisesti nyt jotkut raret tiputtaa asiaa x
 
Viimeksi muokattu:
sen verran tarvii sanoa että valdavalla 25 kartan otannolla stacked deckit on melkein 404 blighteistä :kahvi:

yhtää blight kartta en tosin tehnyt kun piti viilata nerffattua buildiä

ei tuo arakaalis/squire nyt niin paha ole veiläkään
 
ompahan soppa, joko jäbyt ajo /uninstall??

itsellähän tää liiga oli autoskippi muutenkin mutta näköjään kävi tuuri tässä valinnassa

samoin kävi tuuri että ostelin standardiin puuhasteluksi 800 blightti scarabbia :smoke:

niissäkin on toki selkeä nerffi eli stacked deckit lähes 404 ja samoin high tier öljyt

mitä vihhua ne nyt siellä haaveilee, onneksi tosin ongelmat on numeroita
 
Puheet hard modesta ja PoE2:n hidastunut pelityyli ja se että PoE alun perin oli d2 mantteliperijä niin alkaa vaikuttaa siitä että ollaan menossa mf gear d2 grindaukseksi - mikä olis sääli.

Kyllä sitä alkaa varmaan katteleen muitaki pelejä koska ei jaksa enää tällä iällä enempää grindata mitä tää tiputettu base droprate vaatis.
 
Kaverin kanssa täs on yritetty co-oppina vetää. Currencyt kuluu sitä mukaa kun droppaa, mitään ei tunnu olevan tarpeeksi. Archnemesikset taas vaihteeksi ottaa päähän myös, erityisesti ne jotka lyö jotain lightning-totemeita hahmon alle (instarip vaikka 82% light res).
 
Kieltämättä ei kauhean paljon fiilistä edes logata sisään. Absolutionin testailu ehkä ainoa syy joka voi muuttaa mielen mutta jotkut uniikit ihan törkeän kalliita. Mulla oli tarkoitus kokeilla köyhän miehen beast farmausta kanssa. Absolution toimii aika hyvin noita beastejä vastaan eikä niiden kanssa ollut ongelmia.

Oletteko beast farmannut soolona?
 
Viimeksi muokattu:
Huomenna tulee buffia Kalandran lootteihin. Noi on tullut melkein kaikki säästettyä (siis mapeissa itemisoitavat kalandrat) jotenka pääsee viimein, ehkä, toivottavasti, kääntämään stashin currencymäärät kovaan nousuun.
 
Pari edellistä league into lopahtanut ja nyt mietin vahvasti koko pelin poistoa.

GGG menee Blizzardin suuntaan, nähnyt mitä se tekee ja en jaksa enään. Valehdellaan suoraan.

En tiedä mikä PoE2 kohderyhmä on mutta tuntuu etten itse kuulu siihen. Pelaat joko metaa tai sit kuolet joka rarelle. Lisäksi kaikilla samat aurat käytössä että pysyy hengissä..

Huomenna tulee buffia Kalandran lootteihin. Noi on tullut melkein kaikki säästettyä (siis mapeissa itemisoitavat kalandrat) jotenka pääsee viimein, ehkä, toivottavasti, kääntämään stashin currencymäärät kovaan nousuun.
Nollan kertotaulu.

Lisäksi buffi pääosin koskee raritya, ei oikein auta jos mitään ei tipu.

10x vähemmän droppeja, ok buffataan 2.5x on edelleen valtava nerf.
 
Viimeksi muokattu:
Hei jos nostatan spectren low level raise spectrellä niin spectren level on alempi. Mutta jos levelöin gemiä ja sitten desecrate ja spectre nostatus niin onko tämä uusi spectren level korkeampi? Voiko low level raise spectrellä nostattaa korkean levelin monstereita mutta sen spectren leveli vaan on alempi? Eli voinko huoletta lähteä kalastelemaan muilta spectrejä vaikka minun raise spectre gem on low level?
 
Viimeksi muokattu:
Hei jos nostatan spectren low level raise spectrellä niin spectren level on alempi. Mutta jos levelöin gemiä ja sitten desecrate ja spectre nostatus niin onko tämä uusi spectren level korkeampi? Voiko low level raise spectrellä nostattaa korkean levelin monstereita mutta sen spectren leveli vaan on alempi? Eli voinko huoletta lähteä kalastelemaan muilta spectrejä vaikka minun raise spectre gem on low level?
Gemin kuvauksessa lukee 'Raised Spectres are Level (28-70)' mikä tarkoittaa että leveli on se mitä gemissä lukee, oli ruumis missä tai kenen tahansa luoma. Esim. Campaingista aikoinaan tuli haettua noita apinoita jotka antaa chargeja ja kyllä ne mapeissa hyvin selvisi.
 
Aika hyvä tuuri kun just tässä levelöimässä, act 9, niin droppas +1 level phys spell minion kilpi. Aiemmin oli löytynyt +1 level phys spell minion taikasauva. Absolution on huippu mutta aina niitä ukkoja vaan ei saa summonoitua, kun käy paska tuuri. Olisi kanssa kiva jos olisi joku keino saada lisää niitä ukkoja.

Gemin kuvauksessa lukee 'Raised Spectres are Level (28-70)' mikä tarkoittaa että leveli on se mitä gemissä lukee, oli ruumis missä tai kenen tahansa luoma. Esim. Campaingista aikoinaan tuli haettua noita apinoita jotka antaa chargeja ja kyllä ne mapeissa hyvin selvisi.
Hyvä homma kiitos selityksestä. Tarvitsen kaksi tähän absolutioniin.
 
Jahas, viimeisimmän Wilsonin tekstin perusteella oikeasti haluavat tehdä kasinon pelistä. Oikea kohdeyleisö botit ja RMT.

Surullista, mitähän sitä tekisi. Last epoch on keskeneräiinen ja eikä moninpeliä, grim dawn hakattu tarpeeksi ja diablo boikotissa.
 
Jahas, viimeisimmän Wilsonin tekstin perusteella oikeasti haluavat tehdä kasinon pelistä. Oikea kohdeyleisö botit ja RMT.

Surullista, mitähän sitä tekisi. Last epoch on keskeneräiinen ja eikä moninpeliä, grim dawn hakattu tarpeeksi ja diablo boikotissa.
Siis mikä tuossa tekstissä viittaa johonkin kasinoon? Randomized loot nyt on ollut ARPG pelien kivijalka jo vuosikymmenien ajan, joten en ymmärrä miksi samalla linjalla jatkaminen tekisi PoE:sta jotenkin huonon pelin?

Perusteiltaan loottia tulee samalla idealla kuin aina ennenkin, nyt vain nerffattiin loottia muutoksilla turhan paljon, jota sitten jälkikäteen korjattiin. Ihan turhaa draamaa tästäkin ovat jotkut yrittäneet kehittää.
 
Diablo II: Resurrectedii piti itsekkin alkaa pelaamaan koska alkuperäistä tuli varmaan pelattu 5-10k tuntia silloin pienenä kun ei ollut muuta kuin vapaa-aikaa ja sitten vanhempana noita modeja. Mutta kiitos Blizzardin sekoilujen, jäi peli hyllyyn. Steami näyttää POE:llekkin +6k tuntia, vaikka en ole sitä pariin vuoteen pelannutkaan, lähinnä koska en halua kiinalaisia tukea (Kiinan valtio omistaa GGG:n lähes kokonaan, vissiin ~90%). Ja tuon +6k tunnin lisäksi tuli pelattua aluksi standalone clientillä varmaan 2k tuntia, muistan kun Act2 Vaal oli pelin vika bossi... Voi niitä aikoja.

Mutta POE2.0:aa odotellessa, jos silloin antais mahdollisuuden, mutta rahan laittaminen peliin on suoraan kommunismin tukemista joten sitä en tule enää tekemään. :)
 
Siis mikä tuossa tekstissä viittaa johonkin kasinoon? Randomized loot nyt on ollut ARPG pelien kivijalka jo vuosikymmenien ajan, joten en ymmärrä miksi samalla linjalla jatkaminen tekisi PoE:sta jotenkin huonon pelin?

Perusteiltaan loottia tulee samalla idealla kuin aina ennenkin, nyt vain nerffattiin loottia muutoksilla turhan paljon, jota sitten jälkikäteen korjattiin. Ihan turhaa draamaa tästäkin ovat jotkut yrittäneet kehittää.
Lootti tehty sillain että hyvin pitkälti mitään ei tipu paitsi kun sattuu oikeat AN modit. (Tais olla solaris touched+jotain) jonka tappaessa MF gearilla loottia tulee niin saatanasti.

Tällä hetkelle porukka skannaillee mappeja softalla että onko mapin sisällä kyseisellä AN modeilla olevaa rarea sillä muuten ei kannata sitä mennä. Sitten kun löytyy oikea n. 100-200 jälkeen mennään MF-ryhmällä sisään ja kerätään sellainen määrä loottia mitä yksinpelaava ja "normaalisti" pelaava ei tule keräämään edes satojen pelituntien aikana. Chris itse puhui että "mobs giving 50 divine"yms. Redditsyövästä löytää ainakin parempaa tietoa ja myös videoita naurettavasta jackpo combosta. En itse pidä lootgoblineita hyvänä.


Siihen päälle myös se että vaikka löytäisitkin tuurilla juuri oikean AN combon huijaamatta niin mitä sitten kun sen muut modit onkin vastakohtia omalle buildille.. Todella hyvin tehty, onneksi sentään immunet muuttivat "vain" 90% res

Oikein kannustetaan käyttämään kyseenalaisia kolmannen osapuolen softia.
 
Viimeksi muokattu:
Samaa mieltä että mennyt ikävästi diablon suuntaan, ei tarviis olla sama systeemi. Vaikka onkin grinding nimessä. Toisekseen saanut sen kuvan että nyt ne raret ym. voi olla paljon vaarallisempiä kuin bossit, en ole ihan varma onko sekään ihan oikea suunta. Ne vanhat vihollisten kyvyt sentään olivat aika ennalta-arvattavia sen power spiken kannalta, nyt tulee ihan puskista kaikki.
 
Tällä hetkelle porukka skannaillee mappeja softalla että onko mapin sisällä kyseisellä AN modeilla olevaa rarea sillä muuten ei kannata sitä mennä. Sitten kun löytyy oikea n. 100-200 jälkeen mennään MF-ryhmällä sisään ja kerätään sellainen määrä loottia mitä yksinpelaava ja "normaalisti" pelaava ei tule keräämään edes satojen pelituntien aikana
Tästä softalla skannailusta napsahtaa noille ryhmille permabannit. Eikä se olisi edes ensimmäinen kerta kun bannivasara heiluu kokonaisille ryhmille kerralla.
 
Tästä softalla skannailusta napsahtaa noille ryhmille permabannit. Eikä se olisi edes ensimmäinen kerta kun bannivasara heiluu kokonaisille ryhmille kerralla.
Paitsi, että se sama softa on ollut käytössä vuosia ja GGG:llä ei ole mitään mahdollisuutta nähdä kuka sitä käyttää, koska softa lukee pelaajan koneelta ne kartan datat. Jos ei softaa halua käyttää niin voi manuaalisesta avata oikean tiedoston ja sieltä onkia datan.
 
Paitsi, että se sama softa on ollut käytössä vuosia ja GGG:llä ei ole mitään mahdollisuutta nähdä kuka sitä käyttää, koska softa lukee pelaajan koneelta ne kartan datat. Jos ei softaa halua käyttää niin voi manuaalisesta avata oikean tiedoston ja sieltä onkia datan.
Joo, maphackit itessään ei mitään uutta. Mutta AN muutoksien takia tuosta saa nyt huomattavasti etua. Itse työkalun havanointi teknisesti voi olla mahdotonta, mutta luulisi nyt, että pelaaja joka avaa satoja karttoja putkeen tutkimatta niitä kunnolla tappaen vain nämä currency-AN:t, aiheuttaisi jotain hälytyskellojen soimista. Jos GGG ei halua nyt menettää täysin uskottavuuttaan niin on melko tärkeää, että alkavat seuraamaan pelaajien tekemisiä ja tarttuvat noihin abuse-tapauksiin.
 
Joo, maphackit itessään ei mitään uutta. Mutta AN muutoksien takia tuosta saa nyt huomattavasti etua. Itse työkalun havanointi teknisesti voi olla mahdotonta, mutta luulisi nyt, että pelaaja joka avaa satoja karttoja putkeen tutkimatta niitä kunnolla tappaen vain nämä currency-AN:t, aiheuttaisi jotain hälytyskellojen soimista. Jos GGG ei halua nyt menettää täysin uskottavuuttaan niin on melko tärkeää, että alkavat seuraamaan pelaajien tekemisiä ja tarttuvat noihin abuse-tapauksiin.
Jep toivottavasti puuttuvat mutta epäilen mahdollisuuksien olevan vähäiset.

Itse en tykkää näin slot machine meiningistä vaan pitäisi olla joku mekanismi jota jokainen pelaaja voi toteuttaa ja tätä kautta saada sinne karttaan niitä AN modeja.
 
Chris@GGG kommentoinut jo, että ko. työkalun toiminta ei pitäisi olla mahdollista, mutta aikoo tutkia asiaa.

Samaa mieltä muuten, että yksittäisille AN:ille ei pitäisi laittaa niin massiivisia loottimekanismeja. Ehkä jos reward olisi staattinen (ei skaalaudu map/player mf) niin se voisi toimia. Tuossa tapauksessa toki muuta loottia pitäisi buffata. Myös mapin "juicaaminen" pitäisi aina olla vaivan arvoista.
En kuitenkaan ala tämän draaman takia lopettamaan, aloitin jo toisen hahmon levutuksen. Pitää testailla tuo Lightning conduit, kuulemma aika hyvä.

Edit: Kuulemma tuo AN-hack olisi jo patchatty.
 
Viimeksi muokattu:
Liiga lähtenyt ihan hyvin käyntiin Ice Spear Deadeyellä. Geari on aika roskaa, mutta DPS on kuitenkin hilattu tuonne 4.5 miljoonan paremmalle puolelle joten tähän mennessä on aika hyvin kaatanut kaiken eteen tulevan.

Itse liigamekaniikka tuntuu vähän heikolta, etenkin kun parhaan lootin tuntuu saavan niillä perus Tier 1 huoneilla ja toivoo että löytyy currency bokseja. Vähän ihmetyttää miksei noissa vaikeamman vaikeustason huoneissa voisi olla aina laatikkoa. Toki ne mirroreista tulevat jewelry itemit ovat ihan viihdyttäviä, olen yhden ihan hyvän saanutkin tähän mennessä. Itse saarien suunnittelun osalta toivoisin että joka mirroriin olisi käytettävissä yksi aloituspisteen siirto - aika monta saarta olen brickannut kun ei vaan ole koko aikana osunut yhtään noita.

Itse expansionin muutokset tuntuvat herättäneen aika paljon huomiota, mutta mun on aika vaikea samaistua osaan noista ongelmista joita ihmisillä on muutosten kanssa. Redditissä porukka itkee kuinka on pakko soittaa TFT:stä MF cullerit paikalle kun löytyy Solaris-touched vihu. On pakko juosta heistiä kun ei saa currencyä muuten. On ikävää kun tulee toisinaan iso kasa turhaa loottia jota ei tarvitse. On pakko pelata sitä jotain min-max pelitapaa jonka kokee epämiellyttäväksi. Jää vähän fiilis että pelaamisen pitää olla niin helvetin optimoitua suorittamista.

Ehkä olen vaan vieraantunut normaalista kun peli ei tunnu erityisen erilaiselta aiempiin liigoihin verrattuna ja peruspeli tuntuu ihan viihdyttävältä - ehkäpä se SSF ja minimaalinen kiinnostus sille miten muut peliä pelaavat on tavallaan etuna tässä. Perusmateriaalit tuntui olevan liigan alussa vähissä, mutta expeditionin ja noiden mirroreiden tier 1 huoneiden kautta on saanut scourit ja chaokset kuntoon. Käyttökelpoisia fractured itemeitä on toisaalta tullut enemmän kuin missään aiemmassa liigassa. Isoin yksittäinen ero on jostain syystä se, että fusingeja on tullut aivan törkeän vähän - normaalisti olisi ehkä 300-400 tässä vaiheessa, kun niitä nyt on tullut alle 100 droppeina.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä itsekin näin alc-and-go soolopelaajana tunnen saavani ihan yhtä paljon, ellen jo enemmän, loottia. Viimeiset patchit auttoivat kyllä.
 
Liigamekaniikka on ehkä tähän mennessä kaikista heikoin esitys GGG:ltä pitkään aikaan. Risk vs Reward ei ole lainkaan kohillaan, lvl 83 järvet menee aika hazardeiksi loppua kohden eikä ne anna oikein mitään takaisin. Mirrorit tuottaa lähinnä meemi-esineitä. Tablettihommat ei lisää vihollisia tai loottia mappeihin; aivan kuin standardia pelaisi.
Täytyy vielä testailla nuo uudet master muistot läpi, mutta muuten en oikeestaan tiedä mitä tekis tämän liigan kanssa kun viime liigassa tuli jo koluttua kaikki uudet jutut läpi.
 
Doryanin prototyyppi ja Surrender kilpi pitäisi hommaa. Ainoa ongelma, että yhteensä hintaa melkein 10 div. Taitaa käydä kuten aina ennenkin, jää upgradet saamatta. Valuuttaa tällä hetkellä 10 chaos, kun ostin juuri 10 chaos 6 link ja 2 chaos käsineet. No yritetään grindata ja katotaan kuukauden kahden päästä.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään tippunu jo kolme erillistä divinee, hyvä patch! 95lvl saavutettu ja kyllä tää maistuu!
Onko MF käytössä? Itse ajattelin levelöidä item rarity support ja laittaa reppuun gold flaskin solaris yms varten. Toisaalta mä vaan blaastaan menemään enkä lue niitä modeja ikinä. Eilen tipahti melkein 150 whetstonea joltain AN monsterilta.
 
Ei oo MF käytössä. En oo jaksanu mitään MF cullia alkaa miettimään. Zoomannu vaan sen kummempaa miettimättä.

Tän viimisimmän patchin jälkeen minusta sekä uniikkeja että currencya tulee aivan entiseen tapaan ihan normaalilla alc-and-go pelaamisella.

T16 map sustainiin kyllä tarvii vähä käydä Delve kaupungeissa.
 
pari viikkoa veivattu transmute+go T11 standardissa alvoja/blighttia.. helpot 150 div/2vko

Cloak of Tawm'r Isley "antanut" lisäksi 100div lähes ja pelkillä sinisillä +1(2)minion helm/shield ja bone ringeillä

joten kaikki on ok (en tiedä liigasta mitään)
20div.jpg

toistaiseksi paras.. ilvl 80 lulz
 
tai siis parhaat itselle arkun pohjalla :smoke:

'osui jo +2 ezomyte burgonettiin eikä regalkaan ihan pilannut( T1 int)
1662095103524.png


ehkä jatketaan eldrich-rollailulla, niitähän boostataan
 
Yrittäny ettiä sopivia +1 fire spell skill fractured baseja, kun hokasin, että välillä saa tosi halvalla noita uusia "minions deal incr dmg" (convoking/convening) wandeja joissa tuo fracture. Siihen sitte essence of fearillä rollaa tupla minion dmg rollia tai prefix fire damagee, kaveriksi fire dot multi crafti ja lopuksi spiritual aid puusta niin saa hyvin halvalla semmosen 130% increased damage + 20 fire dot multi + 1 fire skills wandin. Vastaavista sceptreistä saa maksaa sen 5+ divinee.
 
Yrittäny ettiä sopivia +1 fire spell skill fractured baseja, kun hokasin, että välillä saa tosi halvalla noita uusia "minions deal incr dmg" (convoking/convening) wandeja joissa tuo fracture. Siihen sitte essence of fearillä rollaa tupla minion dmg rollia tai prefix fire damagee, kaveriksi fire dot multi crafti ja lopuksi spiritual aid puusta niin saa hyvin halvalla semmosen 130% increased damage + 20 fire dot multi + 1 fire skills wandin. Vastaavista sceptreistä saa maksaa sen 5+ divinee.
porukka tosiaan nukkuu näiden(kin) kaa ja samoin se fakta että miniondamage sormukset on monelle buildille myös hyhästä jos SA puusta
 
Nyt dingas rf jugg 99 (sc trade) ja aika hieman reflektoida tätä nykystä pelin tilaa.

Aivan sama olitko redditissä, facebookissa tai twitterissä niin kaikki mitä ggg sanoo niin 90% porukasta möykkää loot goblineista ja ANstä yms.

Kun vertaan henk koht lootin määrää edellisen kerran ku sain lvl100 niin väittäisin että tälleen yksin pelaavana niin loottia tulee varmaan joku 25% enemmän ku ennen.

Ainoa asia mikä eroaa on se että ennen oli paljon erilaisia exalt div kortteja ja niitä ei enää ole, joten se näkyy divine määrissä. Voisivat laittaa ens liigassa ees yhden. Tykkään pelata t16 porttia ja sieltä tuli exalt kortti jonka eron vähä huomaa. Muttei paljoa.

Mitä archnemesikseen tulee niin itseäni ärsyttää lähinnä on-death effectien määrä. Niitä on aivan liikaa. Toisaalta jopa AN ukot, poislukien 4 modin mosat, on aika läpijuoksua joten ehkä siksi nämä ondeathit. En silti tykkää niistä yhtään mekaniikkana.

Toisaalta mun ukko on hyvin kestävä joten en varmaankaan edusta keskivertobuildia ja voi olla että heikommilla defensseillä alkaa AN hapottaan kun kuolee kokoajan. Itse en esim nyt 98-99 välillä kuollu kertaakaan.

Essence on mekaniikkana ja craftaustoimtona tosi hauskaa ja haastavaa atlas passiveiden kanssa. Itellä nykyään suurin osa craftauksesta tapahtuu fractured + essence kombolla.

Harby on yks mistä aina pitäny mut nyt ehkä kaipais divine shardia :)

Delven kaupungit on herkkua edelleen, tykkään.

Map sustain on aivan jäätävän hyvä aiempaan verrattuna. Toki aina ollu hyvä sustain mut nyt vielä enemmän.

Toivoisin että noiden aurojen reservaatioiden kanssa tehtäis jotain koska on hieman tylsä et käytännössä on pakko olla joku determination / grace ja se vie sit jo sen 30-50% reserviä. Se vaatis ehkä vaan et saatais lisää erilaisia defensive auroja - esim block, spell suppress, yms.

Unique rework oli hyvä aloitus mutta minusta ens liigassa tätä pitäs jatkaa ja samalla myös buustia huonoimpia skillejä.

Toivoisin sellaista maintenance patchia missä olemassa olevat alisuorittavat kamat ja skillit nostettais muiden tasolle.

Olen tykännyt liigasta. Tavoitteena vielä lvl100 ja kaikki bossit alas ainaki kerran.

Tämä nettiraivo on taas tätä nykyajan cancelointia.

Poe on ollut genren ylivoimaisesti paras peli jo vuosia ja pelaajat on tottunu aivan liian hyvälle. Näin 80-90 -luvun pelaajana kun tottu siihen että peli julkaistaan ja sit se on siinä niin ei voi kuin ihmetellä tätä porukan raivoa ihan kaikelle kun devaajat yrittää kommunikoida ja ottaa asiakkaan palautteen huomioon.

Näin itsekin devaajan tiedän että vaikka asiakas luulee tietävänsä jostain kaiken niin ei se välttämättä niin mene.

Mukavaa loppuliigaa kaikille :)
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 846
Viestejä
4 549 004
Jäsenet
74 856
Uusin jäsen
Acceli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom