42min ja sit pääsee pelaa
edit:
Milläs buildeilla porukka lähtee?
Mulla suunnitelmissa arc minet
edit:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Klo 22 vasta, ainakin PoE sivujen mukaan?42min ja sit pääsee pelaa
edit:
Prkl oon kattonu ton väärin, meneepä myöhään..Klo 22 vasta, ainakin PoE sivujen mukaan?
Varmaan jollain marauderilla, tai jollain. Pakko mennä tunniksi saunaan miettimään just ennen liigan alkua42min ja sit pääsee pelaa
edit:
Eilen pääsin mappeihin. 3h mappeilua eilen alla ja 2 exalted sekä n 40 chaos orbia. Summonerilla mennään. Kohta on rahat siihen 6link summoner keppiin. Femur vai mikä onkaan
Mites ootte watchstoneitten kanssa tehny?
Ite nyt löin 4 mitä tänään hommasin joka sisäiseen kohtaan, en tiiä kannattaako esim yhteen lyödä 2-3 ja farmailla korkeampia tierejä :|
edit: ei kannata. 4 sisältä ja sitten taitaa tulla 4 taas ulkoo jne. töitten jälkee tutkia vähä paremmin.
1 kerrallaan. Aika pitkälti tyyliin farmaat ensin jonkun alueen niin että saat sen max levelin karttoja, sitten lyöt sinne +1 watch stone ja repeat. En kyllä ole vielä lämmennyt ollenkaan itse tälle uudelle Atlakselle.
muokkasin aloituksen 2020-luvulle, linkki-ehdotuksia otetaan vastaan
e: maailman surkein tappo, just ja just suoriuduttiin
työn alla tai sitten ei.missä spectret?
Kerros lisää tosta AHKstäBall lightning minerilla menty nyt 90 leveliä. Punaisiin mappeihin hätäiseen päästy ilman isompia ongelmia. Onkohan joku 5k HP + 3k ES ja siihen vielä MOM päälle. Huomaa kyllä sitten, että dodge+evadea ei juurikaan ole, saatikka sitten armoria. Aika tymäkästi tyhjenevät välillä pallurat, mutta suht hyvin hengissä on vielä pysytty.
Bongasin tuossa redditistä tuollaisen PoB item tester AHK skriptan, jolla saa oman PoB-profiilin perusteella luotua trade sivuston hakuun statseille weight valuet. Suht hyvin löysi sen avulla budjettiin sopivan tehokkaat aseet.
Video Guide - Weighted Sum Item Search with PoB-Item-Tester script and PoE Trade Extension : pathofexileKerros lisää tosta AHKstä
Tai siis, toivottavasti jossain vaiheessa parempi.Tuossa parempi tooli korvaamaan mitä nykyään käytetään : I've released a beta of Sidekick, my alternative to POE-TradeMacro that uses the official Path of Exile Trade API. : pathofexile
Tai siis, toivottavasti jossain vaiheessa parempi.
Nythän ilmeisesti tuki vasta tyyliin uniikit, eikä siinäkään taida pystyä konffailemaan mitään rangeja arvoille tms. EDIT: Näköjään tuossa 6h sitten julkastussa releasissa on basic support esim. rareille ja muuta.
Mutta siis, tämä menee ehdottomasti seurantaan!
Megahyperbonusta siitä ettei käytä AHK:tä lainkaan, en ole sen takia uskaltanut edes kokeilla trademacroa. Olen ihan varma että unohdan AHK:n käyntiin ja saan pian perään bannit PUBGissa.
Käytän itse (huonosti) suuntaa antavaa Xenontradea just siksi kun AHK:ta ei tarvita, ja sitten tarkempi analyysi copy-paste tonne poeapp.com importtiin. Mutta Xenontrade on valitettavasti ihan hylätty prokkis. Harmi, potentiaalia olisi ollut mutta taisi tekijältä loppua mielenkiinto.
Joka tapauksessa kiitti tästä tipsista, innolla odotan mihin asti kehittyy.
Ihan täysi floppi liiga tämä ollut, kyllä huomaa, että Tencent pelkästään rahan perässä, kun julkaisee tällaista ulos.
toivottavasti ensi liiga on parempi. (epäilen)
Tuli semmonen ongelma kun olin aktivoimassa Kitavan jälkeen atlasta ja Kirac kutsuttu hideoutiin. Mutta sen jälkeen ei pysty tekee mitään, kun klikkaan mappi konetta mitään ei tapahdu. Kenellä muulla ollut tuommoista koskaan?
Sä kyllä jaksat aina valittaa. Tuntuu pelaajien yleinen näkemys olevan, että liiga on todella hyvä ja mielenkiintoinen. Pelaajamäärissä mitattuna vaikuttaa olevan suosituin liiga koskaan.Ihan täysi floppi liiga tämä ollut, kyllä huomaa, että Tencent pelkästään rahan perässä, kun julkaisee tällaista ulos.
toivottavasti ensi liiga on parempi. (epäilen)
Sä kyllä jaksat aina valittaa. Tuntuu pelaajien yleinen näkemys olevan, että liiga on todella hyvä ja mielenkiintoinen. Pelaajamäärissä mitattuna vaikuttaa olevan suosituin liiga koskaan.
Joitain bugeja on ollut, mutta tällaisella julkaisuaikataululla niitä on väkisinkin. Itse en ole törmännyt oikeastaan mihinkään merkittäviin bugeihin, vaikka olen pelannut tätäkin liigaa todella paljon, eli arviolta keskimäärin 8-10h joka päivä liigan alusta alkaen.
Pelkkää Metamorph-liigaa jos katsoo, niin liigamekaniikka on yksi parhaista, mutta toki kovin syvällinen liiga ei ole kyseessä. Tämän päivityksen muutokset endgameen ovat kuitenkin todella hyviä, joten minun on ainakin helppo sanoa, että PoE on tällä hetkellä parempi peli kuin koskaan aiemmin.
Se olisi pian liigan reveal, mitähän ovat keksineet.
Ehkä tän seuraavan liigan jälkeen Wolcen on sellaisessa kunnossa että voisi vähän kokeilla.
Eikö tämä nyt ole tänään klo 22, ne kirjoitti tuon 10h sitten eli niillä aamulla. Joten niiden huominen on sitten meillä tänään klo 22. Aina vähän menee aivot solmuun kun tuota miettii.