Jokin skillin tarvitsema statti puuttuu?
En oikein ymmärrä mitä +5 to dexterity vaatii ennen kuin sen voi aktivoida, vaikka se polku siihen on auki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokin skillin tarvitsema statti puuttuu?
Kyllä se pitäis tulla suoraan statseihin kun valitset siel skill treestä +5 dexterity. Toki siihen pitää olla se yksi ylimääräinen skill point käytettävissä.En oikein ymmärrä mitä +5 to dexterity vaatii ennen kuin sen voi aktivoida, vaikka se polku siihen on auki.
Tää on ihan heitto vaan, mutta voisko olla että toi on avattuna jonkun weapon set passive point haaran päässä (ekan tai tokan) ja koska noita pointteja ei oo et saa sitä aktivoitua?En oikein ymmärrä mitä +5 to dexterity vaatii ennen kuin sen voi aktivoida, vaikka se polku siihen on auki.
En tiedä jos tiedät mutta voit yhdistää lower tier karta 3 = 1.Muuten hauskaa, mutta minulla on jatkuvasti kartat lopussa, vaikka atlaksesta pisteet niissä. Menetän välillä kuolemissa ja äsken pelasin 5 ja 6 tier mapit, joissa modifierejä. Tuli 2 tier kartta.
Huh, myrkkykäärme tappaa nopeasti, vaikka muuten kestän ok. Perus myrkkykäärme enemmän damagea kuin bossit..
Edit: No nyt tipahteli ja sain väsättyä myös. Taas mennään. Mukavasti sain lisättyä spirittiä. Otan takkiin muutamissa asioissa, joihin toivon tuuria, kun saan exalteja lisää. Sain 4 minionia lisää mukaan.
En tiedä jos tiedät mutta voit yhdistää lower tier karta 3 = 1.
Tää on ihan heitto vaan, mutta voisko olla että toi on avattuna jonkun weapon set passive point haaran päässä (ekan tai tokan) ja koska noita pointteja ei oo et saa sitä aktivoitua?
Noi weapon set skill pointsit on vähän epäselviä, mutta kun niihin saa sitä "kapasiteettia" auki ja sitten käyttää jonkin passive pointin weapon set skill pointtina niin siihen menee se yks passive point mutta sen pystyy sitten laittamaan kummallekin weapon setille.Veikkaan että liittyi jotenkin tuohon weapon set skill pointseihin, joita sai jossain vaiheessa pari käyttää. Olin laittanut ihan normaalisti skill pointseina, enkä käytä kuin siis yhtä weapon settiä muutenkaan. Nyt kun laitoin erään noden aktiiviseksi, joka oli ilmeisesti aiemmin "weapon set skill pointsilla" aukaistu, sainkin nakuttaa varmaan kolme tai neljä nodea lisää vaikka olikin mukamas vain 1 skill point käytettävissä normaalin tasonnousun yhteydessä. Mitäköhän tuossakin nyt tapahtui.
Traden näkökulmasta dropit/craftaus on nyt epäbalanssissa. Item rarity on tällä hetkellä aika OP, ne pelaajat jotka stackaa geariin paljon raritya saa end-game mapeissa paljon currency droppeja ja ennen kaikkea paljon rare itemeitä. Tradessa on siksi paljon halpoja rareja tarjolla ja kysyntää ei kovin paljoaa (muuta kuin tiettyjen meta buildien romppeilla).Oon pelannut ykköstä vain joku parisenkymmentä tuntia niin varmaan johtuu siitä, mutta en oikein ymmärrä craftausta. Tai siis miksi käyttää orbeja craftaamiseen (SSF:n ulkopuolella), kun tradea selaamalla saa parilla exaltilla parempaa tavaraa, kun mitä itse saa tehtyä craftaamalla?
Mielummin kyllä siis craftaisin itse, mutta sillä määrällä mikä menee craftaamiseen saa jos vaikka mitä tradesta niin tuntuu vain tuhlaamiselta käyttää vähäisiä orbeja siihen?
Ehkä tää muuttuu, kun pääsee endgameen ja orbeja tulee niin paljon, että voi craftaa välittämättä siitä kuinka paljon niitä menee.
Olen nyt a3 cruelin loppupuolella, että varmaan huomenissa pääsen endgamen kimppuun ja tulee vähän enemmän selvyyttä tähän asiaan.
selitetty että meni
Itselläni myös kartat vähän väliä lopussa. Käytät vaikka t5 kartan ja saat "takaisin" t2 ja t3 kartan. Miten helvetissä pysyt mukana Kartoissa? Tämän jäkeen teet vaikka nuo T2 ja T3 kartat ja saat takaisin kaksi t1 karttaa... Et siltikään pysyty ylläpitämään karttoja (olen myös pistänyt pisteet mitä olen saanut ansaittua niin sinne karttaan että nostaa mahdollisuuksiani saada "parempia" karttoja). Toki olen jo hillittömästi "tuhlannut" kultaa kun voin kuitenkin ostaa t1 karttoja hintaan 5k kultaa niin 15k kultaa on t2 kartta jne. No onneksi tuota kultaa ei oikein tarvitse muuhun niin sitä pystyy lykkäämään noiden t1 karttojen ostoon.En tiedä jos tiedät mutta voit yhdistää lower tier karta 3 = 1.
Onko tuosta +item raritystä oikeasti kuinka paljon hyötyä saada geariin? Nyt pääsin endgameen ja tuhlasin kaikki exaltit tradeen. Sain resistancet +75 ja chaos +10. Reilu 100 kertaa tuli kuoltua infernalistil. Huomenna saapi nähä miten endgames käy..
Kyllä mulla meni cold sorsalla peli läpi ihan tuosta noin vain. Eli parempaa kamaa tai buildin tarkastelua kehiinItsellä loppui nyt motivaatio tähän normaalin vaikeuden Act 3:n Utzaal alueelle kun meni liian vaikeaksi.
Normaalit viholliset vaikeutuu tuossa ihan hetkessä että ei oikein pääse eteenpäin niin jääkööt tuohon nyt. Level 43 Cold sorcess hahmona ja joku noin 40h tuli pelattua että sinällään kyllä rahoille tuli vastinetta jo, pitää kyllä kokeilla uudestaan taas joskus jos tuota olisi helpotettu tms. tai jos tohon tulee joku easy-vaikeustaso.
Oli kyllä ihan loistava peli tuohon saakka, jotenkin hämmentävää että ovat voineet tehdä noin 100% Diablo 2 kloonin ilman että noita on haastettu oikeuteen tms. Ja myös kyllä hassua kuinka PoE2 on noin miljoona kertaa enemmän Diablo 2:n oloinen kun vaikka Diablo 4 ja muutenkin parempi. Tuli kyllä alussa ajateltua että varmaan tuollaiselta se Diablo 2 näytti ja tuntui omasta mielestä joskus nuoruudessa kun sitä tuli pelattua enemmänkin. Hyvää shittiä ehdottomasti.
Oletko tradennut kamoja? Perusdropeista saa todella vähän mitään hyvää gearia.Itsellä loppui nyt motivaatio tähän normaalin vaikeuden Act 3:n Utzaal alueelle kun meni liian vaikeaksi.
Normaalit viholliset vaikeutuu tuossa ihan hetkessä että ei oikein pääse eteenpäin niin jääkööt tuohon nyt. Level 43 Cold sorcess hahmona ja joku noin 40h tuli pelattua että sinällään kyllä rahoille tuli vastinetta jo, pitää kyllä kokeilla uudestaan taas joskus jos tuota olisi helpotettu tms. tai jos tohon tulee joku easy-vaikeustaso.
Oli kyllä ihan loistava peli tuohon saakka, jotenkin hämmentävää että ovat voineet tehdä noin 100% Diablo 2 kloonin ilman että noita on haastettu oikeuteen tms. Ja myös kyllä hassua kuinka PoE2 on noin miljoona kertaa enemmän Diablo 2:n oloinen kun vaikka Diablo 4 ja muutenkin parempi. Tuli kyllä alussa ajateltua että varmaan tuollaiselta se Diablo 2 näytti ja tuntui omasta mielestä joskus nuoruudessa kun sitä tuli pelattua enemmänkin. Hyvää shittiä ehdottomasti.
Mulla meinaa nyt barbaarilla vähän tökkiä. Sen verran surkeaa loottia on tippunut ja ei tuo buildikaan varmaan parhaasta päästä ole. Kaverilla sitten mercenary kranaateilla ja tuhoaa kaiken ympäriltä. Toki oli silläkin tuskallista tossa yhdessä vaiheessa, mutta sitten yksi droppi ja pari skillpointtia teki tuosta tuhokoneen.Kaveri jäi myös act3 jumiin mercenarylla (witchunter). Onko muilla ollut perusdropeilla vastaavaa? Minä witchillä menin hyvin ja ei mitään syytä olettaa etteikö myös munkki menisi.
Se act 3 tokavika bossi taitaa olla pelin vaikein. Itse jouduin ottamaan useamman yrityksen monkilla että oppi sen hyökkäysten rytmit. Lisäksi poison + chaos damage oli aika hirveä yhdistelmäKaveri jäi myös act3 jumiin mercenarylla (witchunter). Onko muilla ollut perusdropeilla vastaavaa? Minä witchillä menin hyvin ja ei mitään syytä olettaa etteikö myös munkki menisi.
Se act 3 tokavika bossi taitaa olla pelin vaikein. Itse jouduin ottamaan useamman yrityksen monkilla että oppi sen hyökkäysten rytmit. Lisäksi poison + chaos damage oli aika hirveä yhdistelmä
@zxcv jos ei jaksa alkaa treidaamaan niin toinen vaihtoehto on mennä kaverin kanssa se läpi.
itse opin heti säästämään bossikarttoihin korkeimman tierin waystonetItselläni myös kartat vähän väliä lopussa. Käytät vaikka t5 kartan ja saat "takaisin" t2 ja t3 kartan. Miten helvetissä pysyt mukana Kartoissa? Tämän jäkeen teet vaikka nuo T2 ja T3 kartat ja saat takaisin kaksi t1 karttaa... Et siltikään pysyty ylläpitämään karttoja (olen myös pistänyt pisteet mitä olen saanut ansaittua niin sinne karttaan että nostaa mahdollisuuksiani saada "parempia" karttoja). Toki olen jo hillittömästi "tuhlannut" kultaa kun voin kuitenkin ostaa t1 karttoja hintaan 5k kultaa niin 15k kultaa on t2 kartta jne. No onneksi tuota kultaa ei oikein tarvitse muuhun niin sitä pystyy lykkäämään noiden t1 karttojen ostoon.
Tää kyllä vähän nauratti välillä, esim. siinä vaiheessa kun act 2 aavikolla oli kurmuuttamassa serpent klaanilaisia the lost cityssä.Oli kyllä ihan loistava peli tuohon saakka, jotenkin hämmentävää että ovat voineet tehdä noin 100% Diablo 2 kloonin ilman että noita on haastettu oikeuteen tms.
Tuli muuten ihan sama tänään mieleen, olis kiva nähdä oma damage sekä saatu, mielellään elementalien kanssa niin tietäis vähän mitä sieltä tulee. Ja helpottaisi omiakin kokeiluja.ja vähän kaipailen jotain combat logia josta voisi edes jälkikäteen katsoa että mitä siinä tilanteessa tapahtui
Utzaal oli sekä ekalla runilla että cruelilla melko työläs, etenkin tuon kaaosvahingon vuoksi. Pienetkin lisät kaaos resistanceen kannatti pistää käyttöön. Amethyst ringien rollaus (transmutation +) augment + regal + exalt jos on, tai ostaa tradesta valmiina muilla resistancelisillä. Helpotti huomattavasti kun nosti vähänkään sietokykyä kaaosta vastaan. Lopulta +15% kaaosresiin itsellä riitti rullaamaan act3:n läpi melko pienellä vaivalla.Itsellä loppui nyt motivaatio tähän normaalin vaikeuden Act 3:n Utzaal alueelle kun meni liian vaikeaksi.