• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset

No sivusta huudellen, itsellä on ainakin sellaisia tilanteita että on muutakin tekemistä kun nussia. Sitten on vaan kieltäydyttävä kunniasta.
Ei itseä ainakaan kiinnosta joka päivä nussia aamuin illoin, ei välttämättä ylipäätään edes joka päivä ollenkaan.
Sitten pitää olla sellaisen kumppanin kanssa, joka ei myöskään tällaista alvariinsa nussimista kaipaa. Harvalle miehelle tämä mikään ongelma on sinänsä... Päinvastoin.

Kyllä noi jutut jäi johonkin teini-ikään että kehuttiin kavereille että aina on kyrpä pystyssä ja kassit ladattuna valmiina panemaan mitä tahansa :D

Kyllä noi jutut jäi johonkin teini-ikään että kehuttiin kavereille että aina on kyrpä pystyssä ja kassit ladattuna valmiina panemaan mitä tahansa :D
Vai sellaiset puheenaiheet sulla on ollut teininä. Ei mulla kyllä.

Se nyt on silti fakta, että miesten tekee keskimäärin enemmän mieli kuin naisten, ja miehet myös käytännössä elävät enemmän puutteessa, vaikka oltaisiin siis parisuhteessa. On epätavallista, että nainen on joku nymfomaani ja lisäksi miehelle runsas nussiminen on ongelma. Yleensä asia on suurin piirtein päinvastoin.

Mulla on kyllä ollut joo, siihen ikään hormonit kovasti hyrräs. Kai ne vieläkin välillä hyrrää.
Olen kyllä tällaiseen keskusteluun aiemminkin törmännyt että halut ei kohtaa, molemmin puolin.
Jos yksittäinen ihminen kysyy mielipidettä tilanteeseen, ei kauhean rakentavaa ole vastata että yleensä ongelma on toisin päin :D

Itse en ole vielä tavannut naista joka haluaisi joka päivä naida aamuin illoin, mutta itseä ei kyllä kiinnostaisi. Kyllähän se välillä mukavaa virkistystä on, mutta aika raskaaksi se arki käy jos kaikki pyörii panemisen ympärillä.

Itse en ole vielä tavannut naista joka haluaisi joka päivä naida aamuin illoin, mutta itseä ei kyllä kiinnostaisi. Kyllähän se välillä mukavaa virkistystä on, mutta aika raskaaksi se arki käy jos kaikki pyörii panemisen ympärillä.
Suomalaisilla (tai ihmisillä yleensäkin) keskimääräinen pano kestää kai alle 10 minuuttia. Arjen tuskin voi sanoa pyörivän "panemisen ympärillä", jos tuon keston pohjalta mennään. Ja tullaan.

Mä en kyllä noin nopeasti ole pannut juuri koskaan, mutta niin ne väittää, että keskimäärin se olisi siis hyvin nopea toimitus.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 235
Jäsenet
81 920
Uusin jäsen
Mikak_

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom