Omituinen ongelma. Pääsen tällä PC:llä (vanhasta Win7:sta päivitetty Win10-kone - muuten ihan tavanomainen) kirjautumaan pankkiin pankkitunnuksilla ihan normaalisti. Kuitenkin jos yritän tunnistautua johonkin muuhun nettipalveluun pankkitunnuksilla tulee vaihtuvan tunnusluvun syöttövaiheessa aina oranssilla pohjalla oleva virheilmoitus "syötä turvaluku" (jonka olen juuri syöttänyt ja painanut jatka-painiketta) ja homma tyssää siihen.
Jos teen saman millä tahansa toisella tietovälineellä (vaimon läppäri, tabletti, ...), onnistuu tunnistautuminen palveluihin normaalisti.
Jotain tässä tietokoneessa on pielessä, mutta mitä?
Olin yhteydessä pankkiin (tottakai), mutta sieltä neuvottiin vain tavanomaiset itsestäänselvyydet kuten "tyhjennä selaimen historia", tms. Ei auttanut. Hekään eivät ole vielä ratkaisseet ongelmaa. Niin ja ongelma ei vaikuta selainriippuvalta koska kokeilin samaa kolmella eri selaimella (FireFox, Chrome, IE) yhtä huonoin tuloksin.
Viruksia tai haittaohjelmia eri tutkat eivät tältä koneelta löydä.
Löytyisiköhän täältä apuja?
Jos teen saman millä tahansa toisella tietovälineellä (vaimon läppäri, tabletti, ...), onnistuu tunnistautuminen palveluihin normaalisti.
Jotain tässä tietokoneessa on pielessä, mutta mitä?
Olin yhteydessä pankkiin (tottakai), mutta sieltä neuvottiin vain tavanomaiset itsestäänselvyydet kuten "tyhjennä selaimen historia", tms. Ei auttanut. Hekään eivät ole vielä ratkaisseet ongelmaa. Niin ja ongelma ei vaikuta selainriippuvalta koska kokeilin samaa kolmella eri selaimella (FireFox, Chrome, IE) yhtä huonoin tuloksin.
Viruksia tai haittaohjelmia eri tutkat eivät tältä koneelta löydä.
Löytyisiköhän täältä apuja?