Laittaisitko mullekkin.Laitan privaan. En nyt luota yhtään ettei opn koodarit lue
Luinkin juuri noita play-kaupan arvosteluita kun en saanut toimimaan että enemmänkin ollut porukalla nyt ongelmia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laittaisitko mullekkin.Laitan privaan. En nyt luota yhtään ettei opn koodarit lue
Mulla ei toiminut 69 -versiokaan. Herjaa että "vanha versio, päivitä Play-kaupasta" tms ja sulkeutuu.Kyllä, koodissa on "vikaa". Palautin ensin 69 version joka toimi, ja toimii 70 mutta 71 enää ei toiminut, ei tainnut toimia myöskää ilman mitää rootteja usealla ja sit tuli tuo 71.0.1 joka ainakin playkaupan mukaan toimii niillä joilla ei toiminut. Pl. muutama root käyttäjä.
Minä luen koodiviaksi että appi ei käynnisty jos on roottaus, mutta sano mun sanoneen että ne ei sitä tuosta enempää tule korjaamaan. Nehän on vain tyytyväisiä kun kerranki osuivat oikeaan ja saivat joukon roottajia ajettua nurkkaan. Tätähän pankit ovat ikuisuuden hakenut takaa, niin ei tämä nyt vaan ole virhe koodissa. Asiakaspalvelu nyt väittää taukoomatta että tyhjennä välimuisti ja asenna uusin päivitys. Mulla nyt siis toimii uusin versio kahdessa puhelimessa, ja jotenki menetin uskoni kaikkeen. Ne hiton valopäät lukee tätäkin foorumia, niin ei jostai syystä tee mieli jakaa mitää tietoa kellekkää ettei mun monen päivän duuni mene hukkaan kun taas joku idiootti keksii uuden päivityksen siihen appiin.
Jaksaisitko mullekin laittaa?Laitan privaan. En nyt luota yhtään ettei opn koodarit lue