Itselle tuli vuosi sitten vähän ota tai jätä -tilanne ja irtisanouduin itse n.12kk liksa korvauksena. Alussa oli useampi työpaikka tarjolla ja kaikki näytti helpolta. No kaksi paikoista lähti kolmannen haastattelun jälkeen (olin jo ainoa jäljellä), kun firmat vain ilmoittivat, että ei rekrytäkään ketään. Yhden hylkäsin ihan alussa palkan perusteella myös, kun näytti paikkoja olevan.
No sitten alkoikin hiljainen kausi ja onneksi vähän laajensin hakua mukavuusalueen ulkopuolelle ja sain homman, joka alkoi 2kk sitten. Tähänkin oli yli 50 hakijaa.
Olen nyt tiiminvetohommissa ja olen tässä uutta devaajaa hakenut ja hakemuksia tuli parissa viikossa yli 150kpl... On aikamoinen kahlaaminen ja homma seuloa parhaat.
Nin ja oma liksa laski todella tuntuvasti, mutta ihan tyytyväinen olen, kun sain työn, joka on sopivasti uutta ja palkka kuitenkin ihan hyvällä tasolla. Viime vuodet vuosipalkka pyörinyt 130-150te välissä, nyt jäädään 90-100te väliin, vähän bonareista riippuen (max. vuosibonari 20% vuosipalkasta).