Myyty Palit GTX 1080 ti Jetstream & Powercolor Vega 64 + blokki [Espoo]

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 277
Myytävä tuote: Palit GTX 1080 ti Jetstream
Hinta: 525€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä, alunperin iTronic (02/18)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä
Muuta huomioitavaa:
Tuli vastaan Titan X blokilla niin ei voinut vastustaa. Tästä erittäin hyvä kortti takaisin kiertoon. Hiljainen ja tehokas kortti! Lämmöt pelatessa n. 70-74c ja tuulettimet pyörähteli omassa kotelossa ~1300RPM.


Löytyy molemmille alkuperäinen paketti niin postituskin onnistuu.
Kaupat joko heti tänään tai huomenna tai sitten vasta 30.4 reissun vuoksi.

Sijainti: Espoo
Toimitustapa: Nouto / Toimitus / Posti
Maksutapa: Käteinen / MobilePay / Tilisiirto

Myyty:
Myytävä tuote: Powercolor Vega 64+ EK:n Acetal blokki
Hinta: 380€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Keymachine / 08/17, takuuta tuskin kun blokki kiinni, toimintatakuu
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy!
Muuta huomioitavaa:
Vaihdoin itse tehokkaampaan ja tämä jäi ylimääräiseksi. Komea kortti ja hyvin kulkee, ei vaan itselle riittänyt tehot.
Originaali backplate kiinni, meni blokin kanssa mainiosti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 343
Onko tuohon Vegaan olemassa vielä orginaali ilmajäähy?
Kun vesihommat eivät kiinnosta mutta Vega 64 ois etsinnässä testi penkki käyttöön.
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 277
Myytkö vegatsoonan plokkia erikseen ?
Voin myydä jos kortille löytyy ostaja. Hirveästi ei nappaa kyllä tuon purkaminen kun lämpötyynyjä ei ole.

Onko tuohon Vegaan olemassa vielä orginaali ilmajäähy?
Kun vesihommat eivät kiinnosta mutta Vega 64 ois etsinnässä testi penkki käyttöön.
On ilmajäähy tallessa, mutta kuten todettua lämpötyynyjä ei ole kuin nuo mitä blokissa niin pitää katsoa saako niiden kanssa orkkisjäähyn asennettua.

Olen nyt kuitenkin lähdössä viikon reissuun niin pitää katsoa sen jälkeen jos teitä vielä kiinnostaa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 343
Mua ei haittaa jos lämpötyynyt puuttuu kun saahan niitä uusia ostettua.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
547
Jos menee erikseen niin minua kiinostaa tuo Vegan blokki ja minulle käy tuo 30.4 jälkeen.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
53
Palit Gtx 1080ti: Missä käytössä kortti sulla on ollut? Entä onko tietoa et missä sitä ennen?
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 277
350€ tarjoan vegasta blokin kanssa.
Tämä tällä hetkellä voittava tarjous toki riippuen siitä, mitä erikseen korttia ja blokkia havittelevat tarjoavat.

Mua ei haittaa jos lämpötyynyt puuttuu kun saahan niitä uusia ostettua.
Laita tarjousta pelkästä kortista vaikka YV:llä niin katsotaan :)

Jos menee erikseen niin minua kiinostaa tuo Vegan blokki ja minulle käy tuo 30.4 jälkeen.
Laita tarjousta kanssa vaikka YV:llä niin katsotaan :)

Palit Gtx 1080ti: Missä käytössä kortti sulla on ollut? Entä onko tietoa et missä sitä ennen?
Pelikäytössä ollut kortti itsellä mitä se nyt ehti olla. Edellisestä omistajasta en tiedä, mutta villiveikkaus että louhintaan on ainakin jossain määrin käytetty. Ei ole kortin menoa haitannut. Toimii kuin uusi ja on hiljainen :tup:

Palitista 500€ posteineen
Odotellaan vielä kunhan pääsen reissusta niin katsotaan uudestaan. Tässä vaiheessa ei vielä innosta postittaa tuolla hintaa
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 343
Sainkin hommattua Vega 64:n toiselta foorumilaiselta joten en tarvitse enää tätä.
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 277
Tätä ylös! Reissu takana ja kauppa taas auki!
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
93
Kiinnostaisiko vaihto Palit rtx 2070 jetstream tuohon 1080ti korttiin? ostettu 12.2.2019 ja sijaitsee siilinjärvellä.
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 277
Kiinnostaisiko vaihto Palit rtx 2070 jetstream tuohon 1080ti korttiin? ostettu 12.2.2019 ja sijaitsee siilinjärvellä.
Yritän päästä ylimääräisistä näytönohjaimista nyt eroon niin ei ole niille tarvetta :D
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 277
minä taas olen metsästänyt 1080ti korttia iäisyyden :D
Tässä olisi ;)

Oma kortti vaan myyntiin niin mikäs siinä. Valitettavasti tuo rtx 2070 olisi ylimääräinen itselle ja joutuisin myyntirumbaan senkin kanssa.
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 277
Vielä on palitti kaupan! Edellisillä tarjoajilla ei enää kuulemma tarvetta.

Ja tosiaan vaihdoille ei tässä kohtaa tarvetta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 676
Viestejä
4 275 828
Jäsenet
71 518
Uusin jäsen
Jefe

Hinta.fi

Ylös Bottom