Palautetta ja kehitysehdotuksia v0.2

Tila
Keskustelu on suljettu.

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
En tiedä onko joku muu sanonut mutta nykyään heittää mobiilisivussa aina sivun alareunaan eikä uusimpaan viestiin enää ollenkaan? Oli pakko tarkistaa ja koneella ei tehnyt samaa vaan toimi kuten kuului. Käytössä siis Android ja Chromen uusin.
Ei ainakaan minulla tapahdu noin samalla kombolla. Oletko varma ettet ollut sellaisella sivulla, johon ei mahdu enempää viestejä? Silloinhan se näyttää siltä, että linkki veisi sivun loppuun.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
En tiedä onko joku muu sanonut mutta nykyään heittää mobiilisivussa aina sivun alareunaan eikä uusimpaan viestiin enää ollenkaan? Oli pakko tarkistaa ja koneella ei tehnyt samaa vaan toimi kuten kuului. Käytössä siis Android ja Chromen uusin.
Minulla tulee samaa joidenkin ketjujen kohdalla. Välillä heittää ihan väärän kohtaan, mutta veikkaan syyllisen löytyvän kuvista ja mahdollisista videotiedostoista. Sivu heittää sinut ensiksi ihan oikeaan ankkurilinkkiin mutta myöhemmin latautuvat kuvat heilauttavat näkymää.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Saako tuota chatin "uudet viestit"-pallukkaa pois, tai muutettua vaikka pelkäksi punaiseksi pallukaksi ilman viestimäärää? Nyt siinä näkyy aina joku numero, joka ei näytä häviävän vaikka avaisi chatin ja ongelma on vielä pykälää ilmeisempi, jos ei käytä koko chattia.

http://i.imgur.com/UFywtDR.png
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
96
Saako tuota chatin "uudet viestit"-pallukkaa pois, tai muutettua vaikka pelkäksi punaiseksi pallukaksi ilman viestimäärää? Nyt siinä näkyy aina joku numero, joka ei näytä häviävän vaikka avaisi chatin ja ongelma on vielä pykälää ilmeisempi, jos ei käytä koko chattia.

http://i.imgur.com/UFywtDR.png
Minä olen käsittänyt, että tuo olisi chatin käyttäjien lukumäärä. Hämäävää toki, että esitysmuoto on sama kuin uusissa ilmoituksissa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Minä olen käsittänyt, että tuo olisi chatin käyttäjien lukumäärä. Hämäävää toki, että esitysmuoto on sama kuin uusissa ilmoituksissa.
Ok, voi ollakin ja se selittää miksi se luku ei muutu vaikka kuinka kelaisi kaikki viestit läpi. :D

Sitä paremmalla syyllä sen pallukan värin voisi muuttaa vähän vähemmän räikeäksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 275
Kehitysehdotus:

"Omat viestini" alle "Omat viestiketjuni".

Tähän tapaan:

iobbs.png


Lisäys:

Jaa, asia hoituukin jo näköjään, mutta mutkan kautta:

asdasd.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Kehitysehdotus:

"Omat viestini" alle "Omat ketjuni".

Tähän tapaan:



Lisäys:

Jaa, asia hoituukin jo näköjään, mutta mutkan kautta:

Tämä olis hyvä, serrin myymisessä varsin hyödyllinen ominaisuus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 275
Ehdotus:

<hr> eli horizontal ruler
-viiva viestinkirjoituksen Lisää...-valikkoon.

Toimisi hyvänä selkeyttämiskeinona viesteissä joissa mm. käsitellään monia toisistaan eriäviä asioita.
 
Viimeksi muokattu:

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Tuossa on vaan sellainen käytettävyyteen liittyvä perusongelma, että jos linkki muuten johtaa aina ketjun ensimmäiseen lukemattomaan viestiin ja noissa yhteistyökumppaneiden ketjuissa poikkeuksellisesti aloituspostaukseen, niin kyllähän se saattaa vähän sekoittaa käyttäjiä.

Vaan eipä silti, harvemmin noissa yhteistyökumppaneiden ketjuissa on missään muualla mitään merkittävää aloituspostauksen lisäksi, joten vahinko on aika pieni.
En tiedä liittyykö mitenkään näihin, mutta todella usein käy niin, että sähköpostiin on tullut ilmoitus uudesta viestistä seuratussa ketjussa, ja kun klikkaa että Lue viesti, menee tyynesti ensimmäisen lukemattoman ohi, sen sivun sisältävään viimeiseen viestiin. Välillä jopa jonnekin sinne päin, ei viimeiseen mutta kuitenkin monta viestiä ohi ensimmäisen lukemattoman viestin.

Selain on Vivaldi, en tiedä olisiko sillä merkitystä. Ei tosin ole muualla vielä tullut vastaan tätä kuin täällä.

Edit. pahoittelut, täällä olikin mainittu asiasta, sitä versiota missä mennään suoraan sivun loppuun.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Minulla tulee samaa joidenkin ketjujen kohdalla. Välillä heittää ihan väärän kohtaan, mutta veikkaan syyllisen löytyvän kuvista ja mahdollisista videotiedostoista. Sivu heittää sinut ensiksi ihan oikeaan ankkurilinkkiin mutta myöhemmin latautuvat kuvat heilauttavat näkymää.
Hyvä huomio, noin tosiaan saattaa olla. Esim. äsken kävi noin kissa-ketjussa, ja siellähän on kuvia paljon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 129
Yleistä keskustelua näyttää Ei viestejä.



E: no ei enää. Mulla on siellä joitain piilotettuja ketjuja. Voisivatko ne jotenkin hämätä tuota?

E2: juu kyllä näin on. Eli piilotettuun ketjuun tulleesta uudesta viestistä näyttää tuo etusivu mainitun kaltaisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 598
Yleistä keskustelua näyttää Ei viestejä.



E: no ei enää. Mulla on siellä joitain piilotettuja ketjuja. Voisivatko ne jotenkin hämätä tuota?

E2: juu kyllä näin on. Eli piilotettuun ketjuun tulleesta uudesta viestistä näyttää tuo etusivu mainitun kaltaisesti.
Tuo puhekupla vasemmalla kertoo että alueella on uusia viestejä.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 598
Minulla tulee samaa joidenkin ketjujen kohdalla. Välillä heittää ihan väärän kohtaan, mutta veikkaan syyllisen löytyvän kuvista ja mahdollisista videotiedostoista. Sivu heittää sinut ensiksi ihan oikeaan ankkurilinkkiin mutta myöhemmin latautuvat kuvat heilauttavat näkymää.
Hyvä huomio, noin tosiaan saattaa olla. Esim. äsken kävi noin kissa-ketjussa, ja siellähän on kuvia paljon.
Joo tosiaan taitaa käydä niin, että sivupohja latautuu oikeassa sijainnissa ja sen jälkeen kuvat jotka sitten siirtävät näkymää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 366
Joo tosiaan taitaa käydä niin, että sivupohja latautuu oikeassa sijainnissa ja sen jälkeen kuvat jotka sitten siirtävät näkymää.
Itsellä heittää jostain syystä kyllä jatkuvasti mobiilissa sinne ihan loppuun. Tiedä sitten lataisiko kuvat isona ja pienentää jolloin jää sinne ihan alas.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 129
Tuo puhekupla vasemmalla kertoo että alueella on uusia viestejä.
Toki näin on. Lähinnä vaan viittasin tuohon kun näyttää tuon (Ei viestejä) -vaikka alueella on toki viestejä. Mutta ei tämä nyt mikään ongelma ole. Pieni bugi vaan.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 598
Toki näin on. Lähinnä vaan viittasin tuohon kun näyttää tuon (Ei viestejä) -vaikka alueella on toki viestejä. Mutta ei tämä nyt mikään ongelma ole. Pieni bugi vaan.
Juu se johtuu tuosta lisäosasta, ei sille oikein itse voi mitään, vaan lisäosan kehittäjän vastuulla toiminnallisuus.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 598
Päivittelin etusivulle samat värit käyttöön puhekuplaikoneille kuin viestiketjulistauksissa ikoneissa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 176
Laitoin kännykkääni tämän keskustelualueen osoitteen, mutta sitten oli valkoinen pohja, mistä minä en tykkää ollenkaan. Miksi pitää rullauttaa niin pitkälle alas, että pystyy valitsemaan tumman teeman?

Eikö valinta olisi parempi jo heti alussa? Joskus joudun tyhjentämään kännykkäni välimuistit tyhjäksi, jolloin joudun uudestaan vierittämään alas valitsemaan tumman teeman.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
694
Laitoin kännykkääni tämän keskustelualueen osoitteen, mutta sitten oli valkoinen pohja, mistä minä en tykkää ollenkaan. Miksi pitää rullauttaa niin pitkälle alas, että pystyy valitsemaan tumman teeman?

Eikö valinta olisi parempi jo heti alussa? Joskus joudun tyhjentämään kännykkäni välimuistit tyhjäksi, jolloin joudun uudestaan vierittämään alas valitsemaan tumman teeman.
Eikö se viimeinen käytössä ollut teema tule automaattisesti kirjautumisen yhteydessä käyttöön? En ainakaan muista, että olisin joutunut sitä valitsemaan puhelimella.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 176
Eikö se viimeinen käytössä ollut teema tule automaattisesti kirjautumisen yhteydessä käyttöön? En ainakaan muista, että olisin joutunut sitä valitsemaan puhelimella.
Ei tule vaan välimuistien tyhjentymisen jälkeen joutuu ruksin "Muista kirjautuminen" sisään ja sen jälkeen on valkoinen pohja, silti joutuu selaamaan tosi alas vaihtamaan tumman teeman. Sen paikka kuuluisi olla ylhäällä. Minä tyhjentelen kännykästä säännöllisesti välimuistit, ettei vaan mitään omituista satu jossain vaiheessa tapahtumaan jossakin sivustoissa.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 598
Asiahan ei minulle kuulu, mutta vähän ontuu noi parit ketjujen lukitukset. Samalla periaatteella 95% ketjuista voisi lukittaa, koska keskustelua käydään jo murobbs:n puolella. Esim, ruoka, urheilu, kultturin rkastus, konepaketit, kellotukest, jne Ei täällä ole oikeastaan mitään uniikkia vielä, paitsi paremmat featuret.
Liittyy noiden lukittujen aiheiden tiimoilta asiaan muitakin haasteita. Kokonaisuus on parempi pysyä Murossa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 314
Tuli tehtyä ekat kaupat tämän kautta ja palautetta antaessa huomasin että tuohan ei vaadi mitään "todisteita"? Noitahan voi antaa ilman kauppojen tekoakin ja periaatteessa joku voisi kostoksi antaa yms. Muistaakseni konsolifin sivulla oli aina palautteessa myös linkki tavaraan. Ite tuli kaupat tehtyä ostetaan ilmoitukseen tulleen viestin kautta jolloin olisin voinut pistää linkin siihen niin muut voisivat katsoa sitä kautta palautteen olevan aito sekä miten kauppoihin on aikaisemmin päästy.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 598
Tuli tehtyä ekat kaupat tämän kautta ja palautetta antaessa huomasin että tuohan ei vaadi mitään "todisteita"? Noitahan voi antaa ilman kauppojen tekoakin ja periaatteessa joku voisi kostoksi antaa yms. Muistaakseni konsolifin sivulla oli aina palautteessa myös linkki tavaraan. Ite tuli kaupat tehtyä ostetaan ilmoitukseen tulleen viestin kautta jolloin olisin voinut pistää linkin siihen niin muut voisivat katsoa sitä kautta palautteen olevan aito sekä miten kauppoihin on aikaisemmin päästy.
Kiitos palautteesta, tämä oli yksi simppeli plugin jota kokeilin tähän käyttöön tässä beta-vaiheessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
694
Ei tule vaan välimuistien tyhjentymisen jälkeen joutuu ruksin "Muista kirjautuminen" sisään ja sen jälkeen on valkoinen pohja, silti joutuu selaamaan tosi alas vaihtamaan tumman teeman. Sen paikka kuuluisi olla ylhäällä. Minä tyhjentelen kännykästä säännöllisesti välimuistit, ettei vaan mitään omituista satu jossain vaiheessa tapahtumaan jossakin sivustoissa.
Jaa, no kokeilin itse ja tyhjensin kaikki tiedot puhelimen selaimesta. Sen jälkeen avasin foorumin ensimmäistä kertaa, jolloin oli tietysti käytössä vaalea teema. Kirjauduin sisään, jolloin teemaksi vaihtui tumma teema. Eli ei siis tarvinnut käydä vaihtamassa itse sitä tummaa teemaa kun se aiemmin on jo ollut tunnuksella käytössä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 176
Jaa, no kokeilin itse ja tyhjensin kaikki tiedot puhelimen selaimesta. Sen jälkeen avasin foorumin ensimmäistä kertaa, jolloin oli tietysti käytössä vaalea teema. Kirjauduin sisään, jolloin teemaksi vaihtui tumma teema. Eli ei siis tarvinnut käydä vaihtamassa itse sitä tummaa teemaa kun se aiemmin on jo ollut tunnuksella käytössä.
Kokeilin tyhjentää välimuistit ja kirjauduin tunnuksilla sisään. Pitää taas vierittää alas loppuun asti, että saa tummemman version.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
694
Kokeilin tyhjentää välimuistit ja kirjauduin tunnuksilla sisään. Pitää taas vierittää alas loppuun asti, että saa tummemman version.
Vähän kun vierittää ylhäältä alaspäin ilmestyy oikeaan laitaan nuolet ylös-alas, siitä pääsee vähän nopeammin alas asti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
374
Kokeilin tyhjentää välimuistit ja kirjauduin tunnuksilla sisään. Pitää taas vierittää alas loppuun asti, että saa tummemman version.
Kokeilehan vaihtaa tumma teema käyttöön Sivustoasetuksista tuon alareunan napin sijaan. Itse olen tuolta vaihtanut tumman teeman, voi kirjautua mille tahansa laitteelle ja tumma teema tulee suoraan käyttöön.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 176
Kiitos vastauksista teeman vaihtamisesta. Laitoinkin sivustoasetuksissa tumman teeman. Kun kirjauduin tunnuksilla sisään, muuttui tummaksi teemaksi.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
964
Ei kirjaudu ellei muista minut ole valittuna.
Viestiin upotetun kuvan linkin editointi ei onnistu. Tulee IMG
 
Viimeksi muokattu:

Ana

Tukijäsen
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
108
Paikalla olevista käyttäjistä löytyy oma tunnut, vaikka olen täpännyt option pois. Kännykällä ilman kirjautumista en löytänyt. Näkyykö tuo kaikille kirjautuneille, vai näkyykö vain minulle?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 350
Paikalla olevista käyttäjistä löytyy oma tunnut, vaikka olen täpännyt option pois. Kännykällä ilman kirjautumista en löytänyt. Näkyykö tuo kaikille kirjautuneille, vai näkyykö vain minulle?
Edellisessä palauteketjussa samaa kyselin ja sain vastauksen: https://bbs.io-tech.fi/threads/palautetta-ja-kehitysehdotuksia-v0-1.3/page-11#post-32528

@Sampsa: Nyt olisi ollut näppärää lainata viestiä lukitusta ketjusta tähän, eikä vain linkittää sinne.

Kun viestiketju on lukittu, käyttäjä ei voi muokata omia viestejään enää siitä topikista. Tarkoitettu fiitseri? Ajattelin vain kun tässä on viime aikoina paljon keskusteltu tästä asiasta täällä ja eräällä toisella saitilla.

EDIT: ja myös Tykkää + Lainaa eivät ole enää lukitussa ketjussa toiminnassa per viesti. Tämä ei mielestäni ole kovin järkevää, ei ainakaan "lainaa"-fiitserin osalta. "Vastaa" on tietenkin ilmeisistä syistä pois käytöstä koska topikkiin ei voi vastata mutta kyllä ainakin lainauksien pitäisi toimia.

EDIT2: "poista tykkäys"-linkki näköjään on tarjolla vaikka ketju lukossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ana
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
25
Kyselin siinä toisessa ketjussa kuvien automaattisesta piilottamisesta saamatta mitää echoa eli...

Onko mahdollista saada joku käyttäjäasetus jollai pystyisi piilottamaan kaikki kuvat, giffit, videot, flashit, emoticons jne. spoileri tagien sisälle?

Noi emoticonssit (Skype) näyttävät tummalla teemalla aika huonoilta kun background color niissä on valkoinen :sfacepalm:
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 137
Olisiko spoilerin sisään mahdollista saada "Laajenna klikkaamalla..." toiminnallisuutta lainauksiin?

EDIT. kts tämä
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 598
Kyselin siinä toisessa ketjussa kuvien automaattisesta piilottamisesta saamatta mitää echoa eli...

Onko mahdollista saada joku käyttäjäasetus jollai pystyisi piilottamaan kaikki kuvat, giffit, videot, flashit, emoticons jne. spoileri tagien sisälle?
Ei löydy ainakaan vakiona tälläistä ominaisuutta, eikä äkkiseltään katsottuna lisäosanakaan.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 598
Edellisessä palauteketjussa samaa kyselin ja sain vastauksen: https://bbs.io-tech.fi/threads/palautetta-ja-kehitysehdotuksia-v0-1.3/page-11#post-32528

@Sampsa: Nyt olisi ollut näppärää lainata viestiä lukitusta ketjusta tähän, eikä vain linkittää sinne.
Nojuu, näköjään tuo lukitus toimii noin että poistuu kontrollit. Kopioi tekstin ja sitten iskee [ quote ] tagien väliin, jos tarvitsee poikkeuksellisesti lukitusta ketjusta lainata tekstiä?
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 598
Ei kirjaudu ellei muista minut ole valittuna.
Viestiin upotetun kuvan linkin editointi ei onnistu. Tulee IMG
En nyt ihan saanut kiinni tästä.. ?

Testikuva:



Muokkaa viestiä, klikkaa kuvaa niin ilmestyy kuvan urlin editointirivi?

edit: testi kuvan vaihtaminen
 
Viimeksi muokattu:

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 137
Vaatii puukotusta koodiin, ei nyt varmaan ihan hirvittävän kriittinen juttu?
Pärjää ilmankin. Pitää vain toteuttaa spoileriin menevät, foorumin ulkopuoliset lainaukset jollain muulla tavalla. Foorumin sisäisiin lainauksiinhan tulee kuitenkin se linkki alkuperäiseen viestiin, joten nou hätä.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 598
Ehdotus:

<hr> eli horizontal ruler
-viiva viestinkirjoituksen Lisää...-valikkoon.

Toimisi hyvänä selkeyttämiskeinona viesteissä joissa mm. käsitellään monia toisistaan eriäviä asioita.
Eipä löydy tuota editorista, ehdotan pistämään esim:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 275
Eipä löydy tuota editorista, ehdotan pistämään esim:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niin, tuohan se on se purkkatapa toteuttaa kyseinen viiva, tai sitten kopioi jotain hienostuneempaa mutkan kautta Windowsin Character Mapista, kuten vaikka: ▬▬▬▬▬ ja väri harmaaksi ▬▬▬▬▬, jotta olisi vähemmän silmiinpistävämpi ja toimisi mustalla pohjallakin. Eli keinot on monet, mutta se <hr> olisi tyylikkäin, nopein ja helpoin tapa.
 
Viimeksi muokattu:

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 137
Olisiko spoilerin sisään mahdollista saada "Laajenna klikkaamalla..." toiminnallisuutta lainauksiin?
Itse asiassa tuo "Laajenna klikkaamalla..." toimii foorumin sisäisissä lainauksissa myös spoilerin sisässä. Ulkoisissa lainauksissa taas ei.
Tämä on testi - Tämä on testi
Tämä on testi - Tämä on testi
Tämä on testi - Tämä on testi
Tämä on testi - Tämä on testi
Tämä on testi - Tämä on testi
Tämä on testi - Tämä on testi
Tämä on testi - Tämä on testi
Tämä on testi - Tämä on testi
Tämä on testi - Tämä on testi
Tämä on testi - Tämä on testi
Tämä on testi - Tämä on testi
Tämä on testi - Tämä on testi
Tämä on testi - Tämä on tärkeä testi
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 598
Itse asiassa tuo "Laajenna klikkaamalla..." toimii foorumin sisäisissä lainauksissa myös spoilerin sisässä. Ulkoisissa lainauksissa taas ei.
En nyt ihan hahmottanut, että mikä on foorumin ulkoinen lainaus?
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 137
En nyt ihan hahmottanut, että mikä on foorumin ulkoinen lainaus?
Pelkkä [QUOTE ] ilman tuota [QUOTE="Sampsa, post: XXX, member YYY" ] rimpsua. Siis sellainen lainaus, jota ei voi osoittaa johonkin foorumin sisäiseen postaukseen.
 

ziltoid

Merkitsemätön jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
105
hmm.. Eikös tuossa Jimssin ketjussa jossain välissä korjattu että menee aina viimeisimpään lukemattomaan viestiin ? Nyt ei ainakaan itsellä mene, vaan aina tuohon sivulle 1. Tuleeko kyseinen ominaisuus takaisin ?

edit: Jahas tästähän onkin jo käyty keskustelua ylempänä :vihellys:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 716
Saiskos pyytää että saisi itse päättää sivulla näytettävien viestien määrän? Toi vakiona oleva 50 on omaan makuun turhan monta, ja veikkaan että aika moni haluaisi myös nähdä vaikkapa satakin viestiä sivulla...
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
964
En nyt ihan saanut kiinni tästä.. ?

Testikuva:



Muokkaa viestiä, klikkaa kuvaa niin ilmestyy kuvan urlin editointirivi?
No vaihda tuo kuva toiseen niin sitten uskon että muilla toimii paitsi minulla. Jos yritän vaihtaa kuvan toiseen eli editoida kuvalinkkiä tuloksena on vaan ihme "IMG"
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8
Liekkö tullut jo, mutta tykkääjissä on tuollainen hyvä 1 muu käyttäjät ilmaisu.

 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 598
No vaihda tuo kuva toiseen niin sitten uskon että muilla toimii paitsi minulla. Jos yritän vaihtaa kuvan toiseen eli editoida kuvalinkkiä tuloksena on vaan ihme "IMG"
Hmm vaihdettu. Klikkasin kuvaa, syötin uuden urlin ja kuva vaihtui?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 957
Viestejä
4 207 436
Jäsenet
70 998
Uusin jäsen
TuomasP99

Hinta.fi

Ylös Bottom