Miksi näissä videoissa juodaan kaljaa?
Mikäs ongelma siinä on? Ei täällä nyt mitkään ryyppäjäiset kuitenkaan ole. Kunhan perjantain kunniaksi janojuomaksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Powerpointilla slideshow ja pyöriin tabletille kameran alle?@Juha Kokkonen Tuossa kun puhuitte teleprompterissa tämän päiväisessä katsauksessa, että mitä jos olisi jokin tee-se-itse versio sinne Juhan toimistolle ja tästä jokin video tuonne Youtuubiin?
Tähän siis pitäisi löytyä semmoisia vastaavia kittejä/osia kuin mitä nuo kaupalliset versiot on, unohtamatta 3D tulostelua yms DIY pahvileikkejä. Eli esim. se tärkein kaksisuuntainen peili, jonka taakse kamera tulee.Powerpointilla slideshow ja pyöriin tabletille kameran alle?
Joku tee-se-itse versio on suunnitteilla, mutta en oikein sen esittelyn tarpeellisuudesta tiedä. Käytännössähän kyse on vaan tabletista johonkin telineeseen asennettuna kameran vieressä. Sampsalla on sellainen valmis kitti, jossa tulee pömpeli kameran ympärille kaksisuuntaisine peileineen. Se maksoi runsaan satasen, joten ei siihen hintaan kannata oikein itse lähteä askartelemaan mitään.@Juha Kokkonen Tuossa kun puhuitte teleprompterissa tämän päiväisessä katsauksessa, että mitä jos olisi jokin tee-se-itse versio sinne Juhan toimistolle ja tästä jokin video tuonne Youtuubiin?
Asiasta annettu palautetta ja ei tule toistumaan viikkokatsauksissaEi tuo kaljanjuonti varsinaisesti uskottavuutta lisääkään.
Joo täytyy koittaa tuota, tänään ei varmaankaan vielä ehdi.Suodattaisiko RTX voice Kokkoselta ilmastoinnin huminan ja samalla näppiksen klik klak äänet?