Päivitystä AM4 kannassa

Endorfy Fortis 5

Muistaakseni tuo taitaa olla. Toki 2kpl 120mm flekteillä kun tuo orkkis otti muisteihin kiinni.

Mulla m-atx kotelo asus prime ap201 josta en halua luopua ollut parhain mitä ollut koteloista pitkään aikaan.

Juu, ei se jäähy tuossa jarruta :)

Mutta prosessori boostailee niin korkealle, kun pystyy, niin lämpötilat voi olla jossain 70-80c tuolla jäähyllä.
Niitä saa matalammaksi ottamalla PBO:n pois, mutta se vaikuttaa suorituskykyyn. Toinen tapa madaltaa lämpöjä on negativiinen curve. Sillä voi jopa tulla lisäsuorituskykyä.

Kotelo on tuttu ja oikein hyvä kotelo.

Endorfy Fortis 5

Muistaakseni tuo taitaa olla. Toki 2kpl 120mm flekteillä kun tuo orkkis otti muisteihin kiinni.

Mulla m-atx kotelo asus prime ap201 josta en halua luopua ollut parhain mitä ollut koteloista pitkään aikaan.
Hyvin pärjäät, tuo on juuri optimaalinen jäähy 5700X3D:lle, ei tarvitse olla tuon tehokkaampi. Testien mukaan jäähdyttää myös 16 ytimisiä ryzeneita ihan riittävän hyvin.

Juu, ei se jäähy tuossa jarruta :)

Mutta prosessori boostailee niin korkealle, kun pystyy, niin lämpötilat voi olla jossain 70-80c tuolla jäähyllä.
Niitä saa matalammaksi ottamalla PBO:n pois, mutta se vaikuttaa suorituskykyyn. Toinen tapa madaltaa lämpöjä on negativiinen curve. Sillä voi jopa tulla lisäsuorituskykyä.

Kotelo on tuttu ja oikein hyvä kotelo.
Mulla ei ole mitään tietoja noista säädöistä nykyisin joskus ryzen 2600 kellotelin viimeksi ja siitä on aikaa.

Kotelo on kyllä paras mitä vuosiin ollut ja jatkan tällä niin kauan kun vaan kone on. Pohjalla 2x120cm katossa 2x140mm tällä kopalla pysyny kaikki setit viileenä.

Statistiikka

Viestiketjuista
278 015
Jäsenet
77 701
Uusin jäsen
jni6

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom