Päivitys testilabrasta: GeForce GTX 1060 ja G-Sync Compatible eli Adaptive-sync

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
22 313
nvidia-g-sync-compatible-20190115.jpg



NVIDIA julkaisi tänään näytönohjaimilleen uudet GeForce 417.71 -ajurit, jotka avasivat samalla tuen VESA:n Adaptive-sync-standardille (AMD FreeSync). Testasimme io-techin testilaboratoriossa tuoreeltaan G-Sync Compatibleksi brändätyn Adaptive-sync-tuen Samsungin C32HG70 -näytön (2560x1440, 144 Hz, FreeSync 2 HDR) ja GeForce GTX 1060 -näytönohjaimen kanssa.



G-Sync Compatible -tuen ottaminen käyttöön sujui käytännössä mutkitta uusien ajureiden asennuksen jälkeen. C32HG70-näytön asetuksista FreeSync-tuki asetettiin Ultimate Engine -tilaan ja ajureiden Display-valikon Set up G-SYNC -välilehdeltä valittiin käyttöön uutiskuvassa näkyvät asetukset. Samsung C32HG70:n kohdalla pitää pelkän Enable G-SYNC, G-SYNC Compatible -täpän lisäksi ruksia Display Specific Settings -kohdasta Enable setting for the selected display model, sillä näyttö ei ole NVIDIAn virallisesti hyväksymien listalla. Virallisesti hyväksyttyjen näyttöjen kohdalla riittää pelkän Enable G-SYNC, G-SYNC Compatible -täpän ruksiminen.

Suoritimme pikatestin AMD:n Windmill-demolla sekä Overwatch- ja Player Unknown’s Battlegrounds -peleillä. AMD:n Windmill-demon mukaan käytössä ei ollut FreeSync-yhteensopiva kokoonpano, joten kyseistä asetusta ei päässyt muuttamaan vaan se pysyi pois päältä. Tästä huolimatta näytön OSD (OnScreen Display) paljasti reaaliaikaisen virkistystaajuusmittarinsa avulla vaihtelevan virkistystaajuuden olevan toiminnassa. Myös subjektiiviset kokemukset tukivat tätä, sillä näytöllä ei näkynyt repeilyä. Myös vilkunta ja muut sen kaltaiset ongelmat loistivat poissaolollaan.



Overwatch-pelissä tilanne ollut yhtä ruusuinen, sillä Borderless Windowed -tilassa pelin alkuvalikossa oli havaittavissa jonkin verran vilkuntaa, joskin allekirjoittanut epäili puolet ajasta vian olevan silmissä eikä näytössä. Vaihteleva virkistystaajuus kuitenkin toimi kuten pitikin. Fullscreen-tilassa vilkuntaongelmaa ei ollut, vaan Adaptive-sync-tuki vaikutti toimivan juuri niin kuin pitääkin. Lisäksi yhdellä kertaa Fullscreen-tilasta Borderless Windowed -tilaan vaihtaessa ruudulla vilkkui suuria mustia palkkeja.



PUBG-pelissä ei ollut havaittavissa Overwatchin vilkuntaa edes alkuvalikossa huolimatta Borderless Windowed -tilasta. Myös Fullscreen-tilassa peli toimi moitteetta Adaptive-syncin kanssa. Samalla paljastui myös mielenkiintoinen yksityiskohta: näyttö kaksinkertaistaa virkistystaajuuden aina, kun se on mahdollista. Esimerkiksi 60 FPS:n nopeudella pyörivässä alkuvalikossa näytön OSD:n mukaan todellinen virkistystaajuus oli noin 120 hertsiä. Sama päti myös itse pelin aikana. Toistaiseksi ei ole selvää, onko kyse näyttöjen vai NVIDIAn ajureiden ominaisuudesta.

Testasimme myös näytön FreeSync-tuen Standard Engine -tilaa, mutta se ei vaikuttanut toimivan oikein. Virkistystaajuus vaihteli näytön OSD:n mukaan pääosan ajasta 139-144 hertsin välillä, kun FPS PUBG-pelissä oli 50:n tuntumassa ja Overwatch-pelissä 95 FPS:n tuntumassa, mikä osuisi vielä Standard Engine -tilan virkistystaajuusalueelle. Lisäksi Standard Enginellä Overwatchin FPS lukittui 59:ään Borderless Windowed -tilassa. Repeilyä ei kuitenkaan ollut havaittavissa nopean testin perusteella kumassakaan pelissä. Standard Engine -tilassa C32HG70-näytön vaihtelevan virkistystaajuuden alue on 90 – 144 Hz, kun Ultimate Engine -tilassa se on 48 – 144 Hz.

NVIDIAn päätös siirtyä tukemaan Adaptive-sync-teknologiaa otettiin käyttäjien keskuudessa vastaan ilolla, sillä tyypillisesti ominaisuuksiltaan vastaavat FreeSync-näytöt ovat selvästi G-Sync-näyttöjä edullisempia. Ensitestit kuitenkin osoittavat, että ainakaan ilman virallisesti G-Sync Compatible -leiman saanutta näyttöä kokemus ei ole välttämättä täysin rypytön. Tulemme seuraamaan NVIDIAn mahdollisia ajuripäivityksiä, jotka voisivat korjata ainakin Samsungin C32HG70 -näytöllä havaitut ongelmat. io-techin testilaboratoriosta on luvassa myöhemmin lisää testejä NVIDIAn Adaptive-sync-tuen tiimoilta muiden näyttöjen osalta.

Päivitys:

Testasimme Adaptive-syncin toimintaa myös HDR-sisällön kanssa Hellblade: Senua's Sacrifice -pelissä. Subjektiivisen kokemuksen mukaan teknologia toimi kuten pitääkin. Samalla tuli testattua erittäin matalan FPS:n toimivuus ja noin 35 - 45 FPS:n suorituskyvyllä näytön virkistystaajuus oli kolminkertainen FPS:ään nähden.

Huom! Foorumiviestistä saattaa puuttua kuvagalleria tai upotettu video.

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)

Palautelomake: Raportoi kirjoitusvirheestä
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä kun nvidia edes yrittää. Silti vielä uupuu tuki async over hdmi, että vrr telkun omistajat voisivat hyötyä kyseisestä ominaisuudesta. Eikä tämä testi kyllä hirveästi vielä vakuuttanut jos haluaisi varman päälle pelata että saa freesyncin toimimaan mutkitta, varsinkaan kun ainakaan itsellä ei älgeen ultrawiden kans koskaan ole ollut freesync onkelmia. Toimikos toi hdr peleissä vai jääkö freesync 2 tuen ulkopuolelle? Onko käsillä RTX sarjan korttia? Jos vaikka kakstonnisella toimis paremmin. Vai pitääkö odottaa RTX 2060 testiä..?
 
Varman tulee ajuripäivityksiä mitä korjaa osan ongelmista.
Mutta hyvä näin että tuli niin valinnanvaraa tuli näytönostoon huimasti lisää.
 
Borderless windowed tilassa ei koskaan näy repeilyä. Ainoa etu mitä voi saada, on tasaisempi tahdistus.
 
Samalla paljastui myös mielenkiintoinen yksityiskohta: näyttö kaksinkertaistaa virkistystaajuuden aina, kun se on mahdollista. Esimerkiksi 60 FPS:n nopeudella pyörivässä alkuvalikossa näytön OSD:n mukaan todellinen virkistystaajuus oli noin 120 hertsiä. Sama päti myös itse pelin aikana. Toistaiseksi ei ole selvää, onko kyse näyttöjen vai NVIDIAn ajureiden ominaisuudesta.
Eli Low Framerate Compensation toimii kuten pitääkin, hyvä. Muutenhan nvidian toteutus olisi ollutkin aika paska. ;)

Edit: ja tuo on 100% ajureiden ominaisuus.
 
Borderless windowed tilassa ei koskaan näy repeilyä. Ainoa etu mitä voi saada, on tasaisempi tahdistus.
Ehkä ilmaisin itseni huonosti, tarkoitin toki tuolla fullscreen-tilassa tehtyjä testiosuuksia. (also instant alt+tab jne on myös etu)

Eli Low Framerate Compensation toimii kuten pitääkin, hyvä. Muutenhan nvidian toteutus olisi ollutkin aika paska.

Edit: ja tuo on 100% ajureiden ominaisuus.
Eihän LFC:n pitäisi tehdä yhtään mitään niin kauan kuin se FPS on rangen sisällä?

Hyvä kun nvidia edes yrittää. Silti vielä uupuu tuki async over hdmi, että vrr telkun omistajat voisivat hyötyä kyseisestä ominaisuudesta. Eikä tämä testi kyllä hirveästi vielä vakuuttanut jos haluaisi varman päälle pelata että saa freesyncin toimimaan mutkitta, varsinkaan kun ainakaan itsellä ei älgeen ultrawiden kans koskaan ole ollut freesync onkelmia. Toimikos toi hdr peleissä vai jääkö freesync 2 tuen ulkopuolelle? Onko käsillä RTX sarjan korttia? Jos vaikka kakstonnisella toimis paremmin. Vai pitääkö odottaa RTX 2060 testiä..?
AMD:n FreeSync over HDMI on custom-toteutus käsittääkseni, kuten kaikki muutkin kunnes HDMI 2.1 tulee VRR:n kanssa (eikä sekään ole Adaptive-sync vaan samankaltainen mutta eri toteutus)

Toimii HDR, lisään päivityksenä uutiseen maininnan.

Lisämainintana vielä tuosta hertsien tuplauksesta että ainakin Hellblade: Senua's Sacrificessa hertsit vaikuttivat OSD:n mukaan olevan vähän yli 2x FPS
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä ilmaisin itseni huonosti, tarkoitin toki tuolla fullscreen-tilassa tehtyjä testiosuuksia.


Eihän LFC:n pitäisi tehdä yhtään mitään niin kauan kuin se FPS on rangen sisällä?
AMD toteutuksessa noin, mutta ei kukaan kiellä nostamasta kaikkia. Mielestäni tuo on ihan järkevä toteutus varsinkin kun freesyncin välkynnät tapahtuu yleensä rangen alapäässä.
 
Oliko tässä nyt testissä G-Sync Compatible -näyttö vai ei? Jutun alussa puhutaan, että testataan G-Sync Compatible -brändättyä näyttöä, mutta lopussa todetaan, että kokemus ei ole täysin saumaton näytöllä, jolla ei ole Nvidian G-Sync Compatible -leimaa.
 
Tuli vähän yllätyksenä ettei tue HDMI kun telkkaria varten tätä odottelin
 
Oliko tässä nyt testissä G-Sync Compatible -näyttö vai ei? Jutun alussa puhutaan, että testataan G-Sync Compatible -brändättyä näyttöä, mutta lopussa todetaan, että kokemus ei ole täysin saumaton näytöllä, jolla ei ole Nvidian G-Sync Compatible -leimaa.
Ei ollut, mainitaan myös erikseen:
Samsung C32HG70:n kohdalla pitää pelkän Enable G-SYNC, G-SYNC Compatible -täpän lisäksi ruksia Display Specific Settings -kohdasta Enable setting for the selected display model, sillä näyttö ei ole NVIDIAn virallisesti hyväksymien listalla.

NVIDIA on brändännyt Adaptive-syncin G-Sync Compatibleksi riippumatta siitä onko näyttö sitä leimaa saanut vai ei.
 
Oliko tässä nyt testissä G-Sync Compatible -näyttö vai ei? Jutun alussa puhutaan, että testataan G-Sync Compatible -brändättyä näyttöä, mutta lopussa todetaan, että kokemus ei ole täysin saumaton näytöllä, jolla ei ole Nvidian G-Sync Compatible -leimaa.
Testasimme io-techin testilaboratoriossa tuoreeltaan G-Sync Compatibleksi brändätyn Adaptive-sync-tuen Samsungin C32HG70 -näytön

Samsung C32HG70:n kohdalla pitää pelkän Enable G-SYNC, G-SYNC Compatible -täpän lisäksi ruksia Display Specific Settings -kohdasta Enable setting for the selected display model, sillä näyttö ei ole NVIDIAn virallisesti hyväksymien listalla.
Onko vai ei. Siinäpä kysymys. :D
 
Onko vai ei. Siinäpä kysymys. :D
No eihän ole, lue tarkemmin. Adaptive-sync-tuki on brändätty G-Sync Compatibleksi.
edit: varmuuden välttämiseksi, "G-Sync Compatible" on kuin "FreeSync", valmistajan oma nimi Adaptive-Syncille
 
Samsung LU28E570DS näytöllä ei toiminut Overwatch windowed borderless tai fullscreen, välkkyi menemään.
 
Onko vai ei. Siinäpä kysymys. :D
No eihän ole, lue tarkemmin. Adaptive-sync-tuki on brändätty G-Sync Compatibleksi.
edit: varmuuden välttämiseksi, "G-Sync Compatible" on kuin "FreeSync", valmistajan oma nimi Adaptive-Syncille
Jos olen oikein käsittänyt niin Adaptive Sync tekniikka on NVIDIAlle edelleen Adaptive Sync ja vasta "G-Sync perustestit" läpäisseet AS näytöt voivat saavat G-Sync compatible leiman. Tarkoittaa siis sitä että leiman saaneissa näytöissä Adaptive Sync itsessään toimii ilman vilkkumisia mutta ei suoraan sitä että speksit menisivät täyden G-Syncin alle, saati G-Sync Ultimaten.
 
Huono homma tämmönen Nvidian freesync tuki !
Nyt tekee mieli hankkia uus monitori ja ennestään nurkissa noita latuskapäisiä on joka paikassa.
Ja varastossa vanhempia kuutiopäisiäkin vielä.
 
Huono homma tämmönen Nvidian freesync tuki !
Nyt tekee mieli hankkia uus monitori ja ennestään nurkissa noita latuskapäisiä on joka paikassa.
Ja varastossa vanhempia kuutiopäisiäkin vielä.
Freesync-tuki varmaan olisikin huonompi homma, mutta onneksi sitä ei ole, vaan Adaptive-Sync tuki.:tup:
 
Freesync-tuki varmaan olisikin huonompi homma, mutta onneksi sitä ei ole, vaan Adaptive-Sync tuki.:tup:
Jos ihan tarkkoja ollaan niin kyllä se ihan FreeSync-tuki on useimmissa näytöissä, koska näyttövalmistaja on päättänyt markkinoida sitä AMD:n nimellä. Alla oleva teknologia on toki Adaptive-sync, mutta se on eri asia ;)
 
Jos ihan tarkkoja ollaan niin kyllä se ihan FreeSync-tuki on useimmissa näytöissä, koska näyttövalmistaja on päättänyt markkinoida sitä AMD:n nimellä. Alla oleva teknologia on toki Adaptive-sync, mutta se on eri asia ;)
Haluan nähdä sen tiedotteen jossa NVidia ilmoittaa tulevansa Freesynciä. Tuskin löytyy? Freesync-näytöt on eri asia, niiden taustalla kun on Adaptive-Sync. Noh, pilkun viilaamista, mutta termit hyvä olla hallussa.:D
 
AOC Agon AG271QX näytöllä näyttää itellä toimivan varsin mainiosti, en ole vielä parien eri testien jälkeen huomannut mitään ongelmia.
 
Haluan nähdä sen tiedotteen jossa NVidia ilmoittaa tulevansa Freesynciä. Tuskin löytyy? Freesync-näytöt on eri asia, niiden taustalla kun on Adaptive-Sync. Noh, pilkun viilaamista, mutta termit hyvä olla hallussa.:D
Juu ei NVIDIA sitä tietenkään niin sano, mutta näytöt jota he tukevat mainostavat olevansa FreeSync-näyttöjä :D
 
  • Tykkää
Reactions: KtK
Ei repeilyä, mutta onko kuva selkeä?

Tuossa on ilmeisesti sama samsungin paneeli ja siinä kuva menee täysin mössöksi.
e: Tässä kurkistetaan tuon teipin alle:
 
Ei repeilyä, mutta onko kuva selkeä?
Tuossa on ilmeisesti sama samsungin paneeli ja siinä kuva menee täysin mössöksi.
e: Tässä kurkistetaan tuon teipin alle:
Ei mene mössöksi ainakaan sillä tasolla että olisin moista huomannut testatessa.
 
Hyvä. Lisää testejä vain ulos. Minä haluan tietää onko mahdollista vaihtaa "leiriä" Nvidialle takaisin. Itselläni on Freesync-näyttö ja ei tee haitta jos Nvidia puskee ulos nyt toimivat ajurit omalle Freesync-näytölleni. :kippis:
 
Pikaisella 2 min testillä Overwatchin practicessa en huomannut eroa kuvanlaadussa G-Sync päällä / pois päältä, fps huiteli ~90-144, ruutuna Acer Predator XF270HUA.

spojlör: En ole koskaan syncejä nähnyt toiminnassa "oikeiden korttien" kanssa, joten en osaa sanoa toimiiko oikeasti kuten pitää.
Omaan käyttöön piisannut tähän saakka syncittömyyskin (NVIDIA+FS-monitori).
 
GTX1080 kortti ja monitori Asus VG278Q joka oli niiden 12 toimivaksi testatun näytön joukossa. Mä jouduin ottaa G-sync compatiblen pois päältä kun windowsiin käynnistettäessä puolet ruudusta jää mustaksi eli näytön puolivälistä oikeeseen reuneen ulottuva alue jää mustaksi. Ongelma korjaantuu jos sammuttaa ja käynnistää näytön uusiksi. Pitää odottaa uusia ajureita jos tuon saisivat vielä korjattua.
 
AOC Agon AG271QX näytöllä näyttää itellä toimivan varsin mainiosti, en ole vielä parien eri testien jälkeen huomannut mitään ongelmia.
Jumaskekka ku itsellä sama näyttö mutta itsellä ei toimi ollenkaan. Mikä näyttis sulla käytössä?
 
GTX1080 kortti ja monitori Asus VG278Q joka oli niiden 12 toimivaksi testatun näytön joukossa. Mä jouduin ottaa G-sync compatiblen pois päältä kun windowsiin käynnistettäessä puolet ruudusta jää mustaksi eli näytön puolivälistä oikeeseen reuneen ulottuva alue jää mustaksi. Ongelma korjaantuu jos sammuttaa ja käynnistää näytön uusiksi. Pitää odottaa uusia ajureita jos tuon saisivat vielä korjattua.
Itsellä sama näyttö ja 1060 6gt, toimii niinkuin pitää. Vedä DDU:lla puhdas ajurien asennus.
 
Joo ei tää ihan niinku strömsössä mene.
Nyt parin päivän jälkeen:
-Overwatch antaa mustapalkki-artifakteja "aina" borderless windowedina
-Overwatchin käynnistyessä fullscreen-tilaan ei vaihdu aina SDR-tilaan näyttö vaan pysyy HDR:nä
-Overwatch fullscreen-tilassa heittänyt muutaman kerran jotain mode switchiä ihan randomilla, kuva palannut kuitenkin aina
-Joskus alt-tabatessa fullscreen Overwatchiin tulee musta ruutu ja ilmoitus "epäoptimaalisesta reso/virkistystaajuuskombosta, ainut ratkaisu alt+enterillä windowediin ja manuaalisesti menusta uusiksi fullscreen, alt+enterillä fullscreeniin paluu ei toimi
 
Jos olen oikein käsittänyt niin Adaptive Sync tekniikka on NVIDIAlle edelleen Adaptive Sync ja vasta "G-Sync perustestit" läpäisseet AS näytöt voivat saavat G-Sync compatible leiman. Tarkoittaa siis sitä että leiman saaneissa näytöissä Adaptive Sync itsessään toimii ilman vilkkumisia mutta ei suoraan sitä että speksit menisivät täyden G-Syncin alle, saati G-Sync Ultimaten.
Ajureissa NVIDIA ei tee näiden välille mitään eroa, ainut on se täpän iskeminen, tila on kuitenkin "G-Sync, G-Sync compatible", ei mitään mainintoja adaptive-synceistä control panelissa
G-Syncin kanssa tällä ei ole taas mitään tekemistä koska sen vaatimus on se G-Sync moduuli joka tapauksessa vaikka näyttö kaikin muun puolin vastaisi vaikka G-Sync Ultimatea
 
Joo ei tää ihan niinku strömsössä mene.
Nyt parin päivän jälkeen:
-Overwatch antaa mustapalkki-artifakteja "aina" borderless windowedina
-Overwatchin käynnistyessä fullscreen-tilaan ei vaihdu aina SDR-tilaan näyttö vaan pysyy HDR:nä
-Overwatch fullscreen-tilassa heittänyt muutaman kerran jotain mode switchiä ihan randomilla, kuva palannut kuitenkin aina
-Joskus alt-tabatessa fullscreen Overwatchiin tulee musta ruutu ja ilmoitus "epäoptimaalisesta reso/virkistystaajuuskombosta, ainut ratkaisu alt+enterillä windowediin ja manuaalisesti menusta uusiksi fullscreen, alt+enterillä fullscreeniin paluu ei toimi
Kivoja pikku ajuribugeja?
 
Kivoja pikku ajuribugeja?
Mitä tuossa vähän tutuilta kysellyt niin Overwatch tuntuu olevan ongelmallinen monilla, lisäksi kuulemma ihan hyväksytytkin näytöt bugailevat välillä niin toivoa on että vain ajurifiboja
 
Mitä tuossa vähän tutuilta kysellyt niin Overwatch tuntuu olevan ongelmallinen monilla, lisäksi kuulemma ihan hyväksytytkin näytöt bugailevat välillä niin toivoa on että vain ajurifiboja
Toimiko nuo siis aikaisemmin ongelmitta ja nyt bugittaa?
 
Vai yrittääköhän nvidia vain todistella ajureillaan ettei freesyncistä ole mihinkään. :)
 
Toimiko nuo siis aikaisemmin ongelmitta ja nyt bugittaa?
Borderless Windowed -tilassa alusta asti vilkkunut (vaikka aluksi välillä mietti onko vika silmissä vai siinä mitä näytöllä näkyy), mustia palkkeja alkoi esiintymään kun ekan kerran vaihtoi fullscreenistä takaisin borderless windowediin. Muut bugit ovat niin satunnaisia että ei voi sanoa varmuudella oliko ongelmat läsnä alusta asti vai ei
 
Olisiko näin ostajan kannalta varmempi yhteensopivuus saavutettavissa sellaisilta monitoreilta, jotka ilmoittavat olevansa FreeSync 2 versiota? Näissä 2 version monitorissa ilmeisesti tehokkaampi prosessori tai jotain uutta nopeampaa prosessointia 1:een verrattuna?

Aukkona tiedossa on nyt se, että mitä nVidia testaa tai vaatii, että monitori saa ns. virallisen hyväksynnän. Ostajana liikkeissä saa olla huuli pyöreänä.

Itselleni monitorin osto on juuri nyt erittäin ajankohtainen ja nämä artikkelit kiinnostavat suunnattomasti.
 
Olisiko näin ostajan kannalta varmempi yhteensopivuus saavutettavissa sellaisilta monitoreilta, jotka ilmoittavat olevansa FreeSync 2 versiota? Näissä 2 version monitorissa ilmeisesti tehokkaampi prosessori tai jotain uutta nopeampaa prosessointia 1:een verrattuna?

Aukkona tiedossa on nyt se, että mitä nVidia testaa tai vaatii, että monitori saa ns. virallisen hyväksynnän. Ostajana liikkeissä saa olla huuli pyöreänä.

Itselleni monitorin osto on juuri nyt erittäin ajankohtainen ja nämä artikkelit kiinnostavat suunnattomasti.
Omaa viestiäni editoiden: nVidian viralliselta G-Sync compatibleltä vaaditaan ettei näyttö vilku (blanking) eikä syki (pulsing). Ja sitten virkistystaajuuteen liittyvät asiat, joita en vielä ymmärtänyt (LFC?).

Tarkemmin tältä viedolta:
https://www.youtube.com/watch?v=jqkIrhG0TcE
 
Julkaisussa ei toiminut omalla näytöllä adaptive sync, mutta nyt pari kuukautta myöhemmin ainaki Overwatch pelissä, jossa ei toiminut aikasemmin.
 
Julkaisussa ei toiminut omalla näytöllä adaptive sync, mutta nyt pari kuukautta myöhemmin ainaki Overwatch pelissä, jossa ei toiminut aikasemmin.
Mulla sama juttu Asus VG278Q näytön kanssa. Nyt toimii mutta julkaisussa veti puoli näyttöä mustaksi restartin jälkeen. Ehkä nvidialla sai korjattua noita.
 
Mulla sama juttu Asus VG278Q näytön kanssa. Nyt toimii mutta julkaisussa veti puoli näyttöä mustaksi restartin jälkeen. Ehkä nvidialla sai korjattua noita.
Onhan tuota systeemiä päivitetty ja virallista G-Sync Compatible -listaakin on kasvatettu monilla uusilla näytöillä ajuripäivitysten myötä
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 204
Viestejä
4 452 577
Jäsenet
73 673
Uusin jäsen
agonisaattori

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom