• Klo 11 alkaen tietokanta-ajoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa palvelinvirhettä viestejä lähettäessä. Viestien kirjoittaminen pois käytöstä väliaikaisesti. Pyrimme saamaan ongelman korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöistä.

Painepesuri keskustelu

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 273
Autodudella kränzle 10/122 tarjouksessa 635€. Aikalailla järjetöntä tinkiä paria satkua ja ostaa muovinen parin vuoden markettipesuri...
Huikea 2% tarjous! Eiköhän tuon saa Saksasta selvästi halvemmalla. Ootko Dudessa töissä? :cool:

edit: ei siis ole mitään kyseistä liikettä vastaan, just 2 tuntia sitten hain sieltä tilatun paketin mömmöjä
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Huikea 2% tarjous! Eiköhän tuon saa Saksasta selvästi halvemmalla. Ootko Dudessa töissä? :cool:

edit: ei siis ole mitään kyseistä liikettä vastaan, just 2 tuntia sitten hain sieltä tilatun paketin mömmöjä
Linkkivinkkejä luotettaviksi todettuihin liikkeisiin otetaan vastaa, vaikka mieluummin ostaisinkin kotimaasta :whistling:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 306
Mulla on nykyään tämä, muutamien kappaleiden kokemuksella paras pesuri mitä itsellä on ollut, mutta toki mulla ei ole mitään 1000e vehkeitä koskaan ollutkaan.

Tämähän voisi olla hyvä korvaamaan vajaa 10v vanhan Black&Deckerin, kunhan tuosta B&D:stä joskus aika jättää. B&D on ajanut kyllä asiansa hyvin terassin, pihan ja aidan pesuissa, joskus harvoin autoakin tullut sillä esipestyä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 008
Huikea 2% tarjous! Eiköhän tuon saa Saksasta selvästi halvemmalla. Ootko Dudessa töissä? :cool:

edit: ei siis ole mitään kyseistä liikettä vastaan, just 2 tuntia sitten hain sieltä tilatun paketin mömmöjä
Nopealla googletuksella halvin suomikaupoista. Ja ei ole mitään yhteyttä autodudeen. Siihen vaan tartuin, kun puhuttiin tonnin pesureista, että ammattikäyttöön olevaa saa halvemmallakin. Ei mitään järkeä ostaa 400-500€ muovista kärcheriä...
Laita vaan linkkiä mistä löytyy halvemmalla, niin on muillekin hyödyksi.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 273
Laita vaan linkkiä mistä löytyy halvemmalla, niin on muillekin hyödyksi.
Linkkien laitto ei ole keskustelua, jokainen saa hakea ihan itse. Tulee vielä Mäkel…öö Kokkoselta penalttia.

Joo noi kalliimmat Kärcherit ovat jotenkin väliinputoajia. Ostaa joko halvan K3:n tai sitten siirtyy kalliimmissa muihin merkkeihin.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 786
Linkkien laitto ei ole keskustelua, jokainen saa hakea ihan itse. Tulee vielä Mäkel…öö Kokkoselta penalttia.

Joo noi kalliimmat Kärcherit ovat jotenkin väliinputoajia. Ostaa joko halvan K3:n tai sitten siirtyy kalliimmissa muihin merkkeihin.
Pelkkien linkkien laitto ei varmaankaan ole.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 191 454
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
girma

Hinta.fi

Ylös Bottom