Paimelan Paroni (TV-sarja)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeknoR
  • Aloitettu Aloitettu
Joo. Noitahan ne. Tässä kuitenkin ymmärtääkseni puhuttiin noista vanhoista Rameista, jotka ovat Dodgen alaisia vekottimia?

Keisarilla vaan sattui taas se ensimmäinen wikipedialikki vastaan, minkä perusteella jälleen kerran pätemässä.

Kyse oli Nettiauton hakutoiminnoista. Eipä siellä taideta listata muidenkaan firmojen historiaa. Ja Dodgenkin alla noiden nimi on aina tarkasti ollut 1500 jne kuten kaikilla amerikkalaisilla valmistajilla.
 
Siellä kurvaillaan Dodgella, joka ei ole edes Suomen kilvissä :think:

Siis tänään, äsken, Dodge? Just poistin koneelta niin myöhäistä tässä kohtaa tarkistaa. Vai se musta millä ne liikkuu autonhakureissuilla? Jos näin, niin enpä ole edes kiinnittänyt huomiota.:confused:
 
Jotkut ihme kilvet tosiaan. "BRQ 165"

ei maatunnuksia.

Ei ole mitkään siirtokilvet eikä koekilvet.

Jenkkilän tuontiauto?
 
Ihan turhaan ängetty mukaan jotain liesituulettimen asennus diipadaapaa väleihin, ei ketään kiinnosta sellaiset. Muutenkin lyhyitä nuo jaksot.
 
Mua ois kiinnostanut nähdä se kontin ja ikkunan välin korjaus. Ihan sen takia ku en oo ennen semmoisen korjausta nähnyt.
 
Ja ihan tuoreita voikukkia siellä saastaisen kansanauton lattialla:dead: katotaas nyt loppuun.. Lincolnista akku loppu ja kyllä tätä ihmeteltiin:shifty:
 
Tuossa jossain noista uutisista, missä kerrottiin että salkkarit jatkuu vuoten 2023 asti uudella sopparilla - niin.... mainittiin että seuraavat kyllä somessa katsojien mielipiteitä. Jos salkkareissa niin varmasti tässäkin tapauksessa.

Ja olihan tämäkin taas huono suoritus. Meinaan vaan että varmaan näitäkin lukevat tältä palstalta. En kyllä muilta saiteilta ole edes etsinyt keskustelua aiheesta. Ylilautakin on paskana niin ei jaksa edes vilkaista.
 
Oli kyllä väsynyt Lamourettes ja Pancho villa mainos koko jakso:tdown:

Toki kaikki tietää, että tv ohjelmien kohtauksia kuvataan ja jaksoja voidaan näyttää milloin missäkin järjestyksessä, mutta jos edellisen jakson lähes pääosassa on liesituulettimen asennus, niin ei sen pitäisi olla enää seuraavassa jaksossa lattialla:beye:
 
Viimeksi muokattu:
Voi hyvää päivää millaista sontaa tämä kyseinen "ohjelma" oikein on. Kaikenlaista sitä tuotetaankin. Miettikäähän, tämänkin tekeminen on maksanut ihan oikeasti rahaa.
 
Ja taas alkaa:sori: Jakson kuvauksessa kerrotaan pick-upista ilman kattoa.

Totuus, Blazer K5 josta puuttuu takakate. Lopputuloksena sinivalkoinen jotain, missä liekit kylessä:facepalm: näin siis mainoksen eilen
 
Tätä herkkua on sitten luvassa kymmenen jakson verran:think: Ellei toista tuotantokautta ole tulossa.. tjaa ei ilmeisesti, ainankaa mainintaa löytynyt.

Paimelan autoparoni

Linkin takaa löytyy vähän paljastuksia. Voin paljastaa että julkisuuden henkilöitä näemme jatkossakin:comp:
 
Tuon artikkelin perusteella ohjelmassa sitäkää vähää totuuspohjaa

Näkökulma: Paimelan autoparoni - Näin katsojia vedätetään - Nykysuomi.com

Näkökulma: Paimelan autoparoni – Näin katsojia vedätetään
21.6.2017 100A 43292 Views 6 Comments


MTV:n tiistai-iltoihin on kesän ohjelmistoon saatu uusi sarja, Paimelan autoparoni. Ohjelma on sopivan harmitonta ja leppoisaa kesäviihdettä, mutta teennäisyys paistaa läpi pahasti.

Ohjelman konsepti muistuttaa paljon kilpailevan kanavan suosittua Huutokauppakeisari-ohjelmaa, joka puolestaan on kopio vastaavista ulkomaalaisista sarjoista. Huutokauppakeisari Aki Palsanmäki käy ostamassa ihmisiltä sekalaista, usein hieman vanhempaa tavaraa, jota apurinsa Markku sitten tarvittaessa fiksaa myyntikuntoon. Lopussa tavara myydään huutokaupalla ja lasketaan saatu voitto.

Autoparoni käy ostelemassa enemmän tai vähemmän erikoisia autoja, jotka kunnostetaan kolmen asentajan toimesta, myydään eteenpäin ja lopuksi ynnätään saatu voitto. Hyvin tuttu kuvio.

Erojakin tosin löytyy. Molempien ohjelmien tapahtumat ovat hyvin pitkälti etukäteen mietittyjä ja käsikirjoitettuja. Mutta siinä missä Huutokauppakeisarin tapahtumat onnistuvat antamaan katsojalle spontaanin vaikutelman, Paimelan Autoparonista lavastuksen maku suorastaan paistaa läpi.

Ostettavat autot löytyvät aina epäilyttävän sopivasti, ja vielä epäilyttävämmän sopivasti niihin aina löytyvät tarvittavat osat halvalla. Ja kaikkein sopivimmin joka koslalle löytyy aina pikavauhtia ostaja.


Kaikki paronin ranchilla tapahtuvat kommellukset vaikuttavat lavastetuilta, vaikka sarjan aikuiset päähenkilöt suhteellisen luontevia ovatkin. Sen sijaan näsäviisaan ja kaikkitietävän naskalin roolin saanut paronin poika laukoo kommenttinsa kuin paperista lukien. Ei kuulosta vakuuttavalta, kun sanat on laitettu suuhun jonkun toisen toimesta.

Huutokauppakeisarin tapaan myös Paimelan autoparoniin on onnistuttu jokaiseen jaksoon ymppäämään joku julkkis. Ihan sattumaltako melkein joka päivä tulee joku näyttelijä, laulaja, urheilija tai kansanedustaja joko ostamaan, myymään tai korjauttamaan autoa? Ei varmasti.

Ei ole myöskään kovin uskottavaa, että paroni lähtee kahdestaan alaikäisen poikansa kanssa ostamaan autoa satojen kilometrien päästä, tekee kaupat ja lähtee takaisin kotiin samalla autolla millä tulikin, poika kyydillään. Ja sitten ostettu auto onkin salaperäisesti ilmaantunut paronin laanille kuin taikaiskusta hänen palatessaan kotiinsa.

Viime viikon jaksossa ohjelmassa kunnostettiin VW Beetleä. Eräällä internetin keskustelupalstalla oli juttua, että auton edellinen omistaja oli myynyt auton paronille nahkapenkeillä, erikoisvanteilla ja ehjällä sivulasilla. Ohjelmassa sama auto kuitenkin kaivettiin esiin pihan perältä peltivanteilla, jätesäkillä peitetyllä muka rikkinäisellä sivuikkunalla sekä rumilla ja likaisilla tarvikepenkinpäällisillä varustettuna.

Ohjelmassa käytiin sitten ostamassa autopurkamolta ehjä sivuikkuna, ja ikään kuin sattumalta purkamon pihasta löytyi pressun alta autoon priimat nahkapenkit. Vanhat tutut erikoisvanteetkin ilmestyivät autoon kuin tyhjästä, niiden hankinnasta tai alkuperästä ei ohjelmassa mainittu mitään.

beetle.jpg


Yllä olevassa kuvassa todisteeksi sama auto ennen paronille myyntiä. Todellisuus on siis jotain ihan muuta kuin ohjelmassa annetaan ymmärtää. Peitetään penkit päällisillä, että päästään moittimaan huonokuntoista sisustaa, muurataan sivulasi umpeen jätesäkillä, että päästään mainostamaan kaverin purkamoa, ja jemmataan auton mukana tulleet vanteet piiloon, jotta päästään ihailemaan hienoa tuunaustyötä. Todellisuudessa autoon ei tehty tai ostettu muuta kuin teippaus, kaikki muu oli lavastettua.

Kuten sanottua, ihan viihdyttävä sarja, jota autoharrastajana tulen seuraamaan jatkossakin. Mutta tässä ohjelmassa käsikirjoitetut ja lavastetut tapahtumat ja repliikit tulevat harvinaisen selvästi esiin.

Miksi käsikirjoitettua ja näyteltyä ohjelmaa ylipäätään markkinoidaan realitynä? Siinäpä kysymys.

Mikä hemetti siinä on, että suomalaiset käsikirjoittajat ja ohjaajat ovat ihan luokattoman huonoja?
Tulee vielä karvaasti mieleen "pomo piilossa" ja "huutokaupan metsästäjät suomi".
Ei hele sitä myötähäpeän määrää.
Jaksoakaan en ole tätä koska tässäkin 30min konsepti on venytetty tunnin mittaiseksi, ja ei yksinkertaisesti ole aikaa hukattavaksi asti tommoseen shaisseen. Sama, kun se varastojen kollaajat oli venytetty tuntiin. Ihan viihdyttävää se olisi ollut niitä avohoitopotilaita katsella 30min annoksina, mutta ei kestäny katsoa 60minuttia kuin kerran.
 
^^Tuntikaan ei riittäisi, jos oikeasti näytettäisiin sitä autojen rakentamista, nyt vain pääosissa on sosiaaliporno ja yhteistyökumppaneiden mainostus, eikä itse rakentelua näytetä lainkaan.
 
^^Tuntikaan ei riittäisi, jos oikeasti näytettäisiin sitä autojen rakentamista, nyt vain pääosissa on sosiaaliporno ja yhteistyökumppaneiden mainostus, eikä itse rakentelua näytetä lainkaan.

Kyllä Wheeler Dealerssissa tunnissa aika hyvin käydään läpi mitä autolle tehdään.
 
Mielenkiintoista, ilmoituksessa hintapyyntö 7900 ja ohjelmassa myytiin 8500..
"Sattumalta" sitten löytyi oikeat varaosatkin hyllystä kun asiakas tulee kyselemään käsijarrun laittoa ja koko hommalle sitten hintaa 100€, vaikka kaksi tyyppiä teki pari tuntia hommaa. Ei ole kyllä tuntiveloitus kummoinenkaan.

Tottahan kaikilla on C5 varaosia hyllyssä:vihellys: Sitten karmeat kebap vanteet käytetyillä kumeilla. Ennen mukava auto muuttui sitten epämukavaksi. Auton teippaus kokonaan oli kyllä halpa. Tuota hintaa en kyllä itekään huomannut ilmosta.


Aivan uutena tietona tuli tuo V8 motti. Kyllä se 305 vähintään pitää olla tuollaisessa lullassa.

Tunnistaako kukaan muuten ensi viikon projektia, joku replica?
 
Itse luulin että ne teippasivat vaan ne helmat oransseiksi ja ihmettelin miten on niin helkkarin kallis ja kestää niin kauan.
Jotenkin tuo osto taas haiskahti. Noi pikkukoneiset Capricet yleensä muutaman tonnin rutkuja (okei toi viimeisiä vuosimalleja tuota korimallia) ja tuohon hintaan alkaa saamaan jo 350:llä varustettuja Impaloita.
Lisäksi hirmuinen kiire ja suunnitelma mimmoinen kepappituunaus tehdään ja en oikein usko, että toi lookki houkuttelisi niitä, jotka normaalisti Capriceja hankkii.

Samaa katoin ja ihmettelin itsekin. Alahelmojen teippaus nyt mikään juttu ole ammattilaiselta. Mitä lueskellut koko auton teippauksesta, niin 3k alkaa olla lähellä totuutta. Vielä että teipataan musta auto mustaksi. varmasti myllytys ja vahat olisi olisi hoitanut suurimman osan korista. Loput teipillä, jos nyt ihan pakko oli, ja ne vanteet.

Jos tuollaisen capricen tai muun haluaisin, niin olen sen verran puristi, että pilalle tuunatut jää heti pois. Eikä mitään pikkukasilla.

Mutta Paroni:cigar2::shifty:
 
Viimeksi muokattu:
C5 Citikan kässärivaijereita kyllä kantsii olla varastossa joka korjaamolla... :)

On muuten amatöörimäistä leikkausta ohjelmassa.

Auto tuotiin teipparilta ja ajettiin sisälle, näkyy selvästi kuinka siinä on uudet vanteet alla, sitten tutkivat teippausta ja kappas taas onkin ne vanhat vanteet alla ja Reijo käskee laittamaan uudet vanteet alle.

Räihä sanoi että aamuun asti olivat teipanneet, mutta auto ajettiin vasta keskellä kirkasta päivää takaisin sisälle näytille? :)

Ja joo ihmeellistä säätöä noi kalliit teippaukset, kun ei värikään sen ihmeemmin vaihdu. Eihän noissa ole mitään järkeä ? pari tuntia myllytystä ja pinta olisi ihan kelpo taas. Ei sillä tommosissa käyttöautoisssa ole väliä onko teipattua vai

Voittoa 750€

Kaksi teki suurinpiirtein 8h päivän, toinen vielä ainakin "yövuoron" päälle. jepjep. Jäi siitä varmaan satanen paronille, maksimissaan.
 
Viimeksi muokattu:
"Sattumalta" sitten löytyi oikeat varaosatkin hyllystä kun asiakas tulee kyselemään käsijarrun laittoa ja koko hommalle sitten hintaa 100€, vaikka kaksi tyyppiä teki pari tuntia hommaa. Ei ole kyllä tuntiveloitus kummoinenkaan.

Toi oli koko ohjelman realistisin tapahtuma. Henkilöautokorjaamoissa tuntiveloitus noin 50-80e/tunti. Paronin veloitus varmaan tuolla 50e luokassa, kun kyseessä on todellinen nyrkkipaja. Siihen muutaman kympin varaosat, niin noin 100e siitä sitten tulee. Sillä ei mitään väliä ole onko siinä kaksi ihmistä vai vain yksi hommissa. Tommosen auton käsijarruvaijerin vaihto taitaa mennä yhdeltä ihmiseltä tuntiin.

Paronilla huippuammattimaiset tilat kun auto mentiin pesemään johonkin lähi-Nesteelle. Ilmeisesti painepesuri liian kallis investointi. Pesun jälkeen hiekkatietä takaisin myyntipaikalle ja auto on pölyisempi kuin lähdettäessä.

Olipa kyllä mukava palkinto pojille kun saivat vaimon pyörittämään ravintolaan vielä lahjakortin. Vielä juotiin kuoharitkin kun taas onnistui tämän viikon autonkusetukset niin hyvin. On se paroni vaan kova kauppamies.
 
Ja joo ihmeellistä säätöä noi kalliit teippaukset, kun ei värikään sen ihmeemmin vaihdu. Eihän noissa ole mitään järkeä ?
Saahan sillä ruosteisen tai muuten huonon pinnan piiloon. Karhunpalvelus seuraavalle omistajalle.
 
Ohjelman lopussa ainakin sanoi että noin tunti meni aikaa.
Kantsii myös huomata että se mitä telkkarissa sanotaan on täysin eri asia mitä oikeasti tapahtui.
 
Toi oli koko ohjelman realistisin tapahtuma. Henkilöautokorjaamoissa tuntiveloitus noin 50-80e/tunti. Paronin veloitus varmaan tuolla 50e luokassa, kun kyseessä on todellinen nyrkkipaja. Siihen muutaman kympin varaosat, niin noin 100e siitä sitten tulee. Sillä ei mitään väliä ole onko siinä kaksi ihmistä vai vain yksi hommissa. Tommosen auton käsijarruvaijerin vaihto taitaa mennä yhdeltä ihmiseltä tuntiin.

Paronilla huippuammattimaiset tilat kun auto mentiin pesemään johonkin lähi-Nesteelle. Ilmeisesti painepesuri liian kallis investointi. Pesun jälkeen hiekkatietä takaisin myyntipaikalle ja auto on pölyisempi kuin lähdettäessä.

Olipa kyllä mukava palkinto pojille kun saivat vaimon pyörittämään ravintolaan vielä lahjakortin. Vielä juotiin kuoharitkin kun taas onnistui tämän viikon autonkusetukset niin hyvin. On se paroni vaan kova kauppamies.

Se omistaa sen nesteen itse ja se paikka ei ole edes neste enään vaan sen paikan nimi on huoltoasema route 24.
 
Mutta mun mielestä tästä ohjelmasta on tullut katsottava vähitellen koska käsikirjoitus on yksinkertaisesti niin huono. Tänään ei muuten tule Paimelan Paronia :(

Samaa mieltä, kun se on riittävän huono, niin jotenkin perverssillä tavalla siitä tulee jo hyvä.
Juu, eipä tule tänään. Ens tiistaina sitten.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
en kyllä ymmärrä kitinää ohjelmaa vastaan. Hei se on tv ohjelmaa eikä pakosti sama kohellus jatku kameroiden kiinni ollessa. ite tykkään kyllä katsella,odottaa minkälaisen lotjan ne tälläkertaa on löytäny.
 
Mistähän näkis uusimman jakson? Mtv ei oo jaksanu laittaa katsomoon, huoh.
 
Uusin jakso:

Kokki tilasi auton ja sopiva löytyi vasta myyntipäivänä, siihen asti normaalia turailua puolen jakson verran, joten saman päivän aikana piti tuo hakea solmia kaupat ja käydä varaosakaupassakin matkalla.
Pajalla sitten piti samana päivänä ainakin vaihtaa alapallot (prässätty tukivarteen, eli koko varret irroitettava), sähköinen kaasu, tehdä normaalit huollot, puunata auto ja teipata ostajan logo konepeltiin ja käydä vielä myymässä auto valoisan aikaan tilaajalle.
 
Näinköhän oikein vai väärin mutta mun mielestä tuo keltanen auto vilahti jo pellonreunassa tämänpäiväisessä jaksossa, vaikka se on vasta tulossa seuraavaan jaksoon.
 
Näinköhän oikein vai väärin mutta mun mielestä tuo keltanen auto vilahti jo pellonreunassa tämänpäiväisessä jaksossa, vaikka se on vasta tulossa seuraavaan jaksoon.

Mulla on boxilla tuo jakso vielä katsomatta. Oli vähän muuta niin toisella silmällä katoin koko homman, pitääpä tarkistaa. Huomenna.
 
Näinköhän oikein vai väärin mutta mun mielestä tuo keltanen auto vilahti jo pellonreunassa tämänpäiväisessä jaksossa, vaikka se on vasta tulossa seuraavaan jaksoon.

Eipä tuo mikään ihme olisi, onhan se jo aiemmin todettu, että kohtauksia näytetään eri järjestyksessä eikä niitä ole edes yritetty peitellä. Oikeastihan joku auto saattaa odottaa jotain erikoisempaa osaa, maalaria jne.. vaikka viikkoja. Ohjelmassa koko prosessi kuitenkin vedellään "kiireellä" parissa päivässä ja ohessa hoidetaan kissanpentuja.
 
Hyvä sarja on kyllä. Telkkarista tule paljon muutakaan katsottavaa niin tiistaita aina odottaa kun tietää että jotain edes tulee. Me like.
 
Eileen katsoin ekan jakson.
Tämähän oli huonompi mitä pelkäsin.
Tai sitten olen ymmärtänyt konseptin väärin, koska ei tuossa autoille tehdä mitään.
Enempi keskitytään henkilöihin, ja varsinkin emännän vaivaantunutta TV - esiintymistä on kiusallista katsoa.
 
Eileen katsoin ekan jakson.
Tämähän oli huonompi mitä pelkäsin.
Tai sitten olen ymmärtänyt konseptin väärin, koska ei tuossa autoille tehdä mitään.
Enempi keskitytään henkilöihin, ja varsinkin emännän vaivaantunutta TV - esiintymistä on kiusallista katsoa.

Et ole ymmärtänyt mitään väärin:D Kaikessa mitä tuotanto on yrittänyt tehdä jonkun mallin mukaan on vaan toteutettu niin päin helvettiä että menee jo huumorin puolelle, ja siksi hyvä.

Toivottavasti tulee toinenkin tuotantokausi:tup:
 
Et ole ymmärtänyt mitään väärin:D Kaikessa mitä tuotanto on yrittänyt tehdä jonkun mallin mukaan on vaan toteutettu niin päin helvettiä että menee jo huumorin puolelle, ja siksi hyvä.

Toivottavasti tulee toinenkin tuotantokausi:tup:

En muista, että mainitsinko jo aikaisemmin, mutta tää muistuttaa pomo piilossa - Suomi versiota :D
Idea hyvä, toteutus kuin taideopiskelijat olisi tehnyt.
Uskomatonta silti, että toiseksi viimeisessä jaksossa ei vieläkään osata esiintyä luontevasti kameran edessä.
 
Eileen katsoin ekan jakson.
Tämähän oli huonompi mitä pelkäsin.
Tai sitten olen ymmärtänyt konseptin väärin, koska ei tuossa autoille tehdä mitään.
Enempi keskitytään henkilöihin, ja varsinkin emännän vaivaantunutta TV - esiintymistä on kiusallista katsoa.
Ekat jaksot oli ehkä huonompia, mutta nämä viimeiset ihan menettelee? Itse olen katsonut nuo kaikki ja vielä yksi jakso taitaa tulla telkkarista.

Toki eihän sitä rassaamista näytetä (kuten vaikka wheeler dealer), mutta jotain autoja silti.
 
En muista, että mainitsinko jo aikaisemmin, mutta tää muistuttaa pomo piilossa - Suomi versiota :D
Idea hyvä, toteutus kuin taideopiskelijat olisi tehnyt.
Uskomatonta silti, että toiseksi viimeisessä jaksossa ei vieläkään osata esiintyä luontevasti kameran edessä.

Tuo on kyllä hyvä vertaus. Noista pomo piilossa, olen alkuperäistä katsonut muutaman jakson, ja suomiversiota joskus toisella silmällä vilkuillut ja vaihtanut kanavaa...:bored:

Nuohan on kuvattu ilmeisesti aika yhteen putkeen, kun uusia ja vanhoja projekteja on vilahdellut taustalla. Ei siinä ajassa kenestäkään näyttelijää suoriudu. Paroni itse nyt jotenkin sentään osaa olla kameran edessä. Paitsi viime jaksossa taisi tuijottaa hetken suoraan kameraan. Senkin olisi voinut ottaa uusiksi, mutta ei kai se niin tarkkaa sitten ole.
 
Ekat jaksot oli ehkä huonompia, mutta nämä viimeiset ihan menettelee? Itse olen katsonut nuo kaikki ja vielä yksi jakso taitaa tulla telkkarista.

Toki eihän sitä rassaamista näytetä (kuten vaikka wheeler dealer), mutta jotain autoja silti.

Wheeler dealers on ehkä hieman OP vertauskuva, ja konseptikin oikeasti autoihin keskittyvä.
Itsellä lähimpänä vertauskuvana tulee Gas Monkey garage ja yks hot rodeihin perustuva jenkkisarja, missä autot ja ihmisest oli 50/50.
Tässä autoja vain näytettään, mutta ei yhtään mitään mitä niille tehdään.

Tuo on kyllä hyvä vertaus. Noista pomo piilossa, olen alkuperäistä katsonut muutaman jakson, ja suomiversiota joskus toisella silmällä vilkuillut ja vaihtanut kanavaa...:bored:

Nuohan on kuvattu ilmeisesti aika yhteen putkeen, kun uusia ja vanhoja projekteja on vilahdellut taustalla. Ei siinä ajassa kenestäkään näyttelijää suoriudu. Paroni itse nyt jotenkin sentään osaa olla kameran edessä. Paitsi viime jaksossa taisi tuijottaa hetken suoraan kameraan. Senkin olisi voinut ottaa uusiksi, mutta ei kai se niin tarkkaa sitten ole.

Koitappa katsoa huutokauppakeisarin tai jonku muun suomirealityn ekoja jaksoja. Kyllä siinä yleensä huomattavaa parannusta tapahtuu heti parin jakson jälkeen.
 
Koitappa katsoa huutokauppakeisarin tai jonku muun suomirealityn ekoja jaksoja. Kyllä siinä yleensä huomattavaa parannusta tapahtuu heti parin jakson jälkeen.

Huutokauppakeisaria on tullut katsottua alusta asti. En nyt muista mitä räpellystä ekat jaksot oli. Muttta siinähän on vain kolme hahmoa, ja jotenkin homma lähti toimimaan.

Paroneissa taas Reijo on ainoa joka osaa olla. Poika on (daa 11v) melko väkinäinen, kuten vaimo kanssa joka on kuin rautakanki perseessä. Korjaamojannut taas semisti osaa edes jotenkin, vaikka ei ihan luonnostaan suju kameran edessä oleminen.
Mutta eihän noista kukaan ammattilainen ole kameran edessä.

Itse varmaan vastaavassa tilanteessa kässäri luettuna, ohjaaja huutelemassa jotain, parit kamerat seuraamassa, niin vot:D tämä tuote ei toimi.
 
Vaikka tositeevee on aina tositeeveetä, niin tästä Paronista on mennyt maku kokonaan. Ensin se jäi kiinni siitä kupla-keissistä ja nyt eräällä toisella palstalla kirjoitellaan tämmöistä:

"Toin ton impalan 2010 suomeen ja myin sen muutaman vuoden päästä riihimäelle. Tää riihimäen kundi myi sen suutuspäissään paronille alta kympillä. Jaksossa esiintynyt myyjä oli joku aivan muu kuin auton oikeasti myyny...
Lopussa paroni muka myi auton jollekki 22500e. Kummasti impala on edelleen paronilla torissa myynnissä eikä rekisteritietojen mukaan ole paronilta ikinä omistajaa ostamisen jälkeen vaihtanut...
Ton auton maalaus ei todellakaan 5 tonnia ole maksanut. Sitä paitsi myy 350cid koneella vaikka on 305cid..."

Ilmeisesti kilvitetty 350 kanssa ja Paronilla ei ole osattu tarkistaa koneen valunumeroita. Tai on osattu, mutta "unohdettu" kertoa niistä.
 
Onneks loppuu ens viikolla sarja, niin ei tartte sitten enää katsoa :) Impala tosiaan nettiautossa, vaikka olisi pitänyt olla myyty. Impalan "ostajahan" sanoi paronia rehelliseksi myyjäksi ja oli leikisti ostanut jo kymmeniä autoja siltä.

Muistaakseni tuokin ostettiin ja myytiin ohjelmassa, mutta eipä näytä olevan myyty.
Volkswagen Kupla TYYLIKÄS BUGATTI 1927 REPLICA!!! TODELLINEN KATSEENKÄÄNTÄJÄ VALMIINA KOVAAN AJOON !!! TARJOUS/ VAIHTO/ RAHOITUS!! Avoauto 1966 - Vaihtoauto - Nettiauto

Varmaan mietitty että autot ehditään myydä vuoden aikana pois? Jos sarja on kuvattu vuosi sitten.
 
Reijo kutsui poikaa Jereksi. Onko se nyt Jare vai Jere, vai molempia... Heh. Sopivasti kyllä vasemmalla kämmennellä tehtyä ohjelmaa.
 
Sellainen sarja se. Ei ainakaan "seuraavassa jaksossa" juttua tullut lopuksi.

Jotenkin muistan että tuo tai tuollainen Suzuki olisi käsitelty jossain nettiautolöydöt, tai rumat autot... täällä tai murossa.
Kerran tuollaisen luonnossakin nähnyt, ja se oli just se mainosauto, tölkki perässä.

Kyllä kävi tuuri että löytyi targapala just sopivasti jostain lähipurkaamoltao_O
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 390
Viestejä
4 489 665
Jäsenet
74 151
Uusin jäsen
Malik

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom