Outriders (Crossplay) 04/2021

Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Millanen tän pelin end game on? Division peleistä jonkilainen käsitys loottershooter end game grindaamisesta niin onko tää samaa kenttien hieromista ja yritetään saada prosentin parempia kamoja hahmolle?
End-gamessa (Expeditions) on ihan uudet mapit ja world tier -mekaniikka vaihdetaan challenge tier -mekaniikkaan.
 
Viimeksi muokattu:

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 058
Oliko kokemusta joko crossplay toimii pc ja xboxien kanssa (tarpeeksi) hyvin?

Pitäis ladata game pass ja tämä, harmi kun aiemmin tankattu aika kerkes loppua just kun tuli pitkästä aikaa sopivahko co op.
 
Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
95
Tarinaakin seurasin ihan mielenkiinnolla, mutta jos jokin latisti tunnelmaa, niin hahmojen käsikirjoitus ja ääninäyttely. Vittu mitä paskaa. Minua kovin hämmentää kun päätetään panostaa tarinaan tällaisessa pelissä ja hahmot raavitaan kasaan vasemmalla kädellä.

Syy miksi tartun tähän epäkohtaan niin kovasti on se että tykkäsin menosta ja minua turhauttaa että tätä osa-aluetta ei vaivauduttu tekemään kunnolla. Ikävä pudota maan pinnalle lähes joka kerta kun joku avaa suunsa.
Minua hämmentää ja häiritsee pelaajahahmon "väsynyt naama". Hahmonluonnissa käytetään selvästi parempia asetuksia ja itse pelin cutsceneneissä hahmo on lähes tunnistamaton möhkäle.

Game passin ansioista olen yrittänyt oppia tykkäämään tästä. Maailma on ihan hauska, mutta pelimekaniikat eivät ainakaan vielä tunnu oikein kotoisilta. Toisaalta peli on cover-shooter, mutta toisaalta pitää mennä vastustajan iholle jotta healthia saa lisää. Tämä toimii normivihollisten kanssa ihan mukavasti, mutta jotkut minibossit on vähintäänkin erikoisia. Liekinheittimen kanssa riehuva sankari on osoittautunut erityisen ärsyttäväksi. Jotenkin sen saa hengiltä pomppaamalla tricksterillä sen taakse ja ampumalla säiliötä, mutta vähän arpapeliä se vielä on. Reilussa tappelussa se ei tunnu kovin reilulta viholliselta...

Pelaan tällä hetkellä xboxilla ja tulee kyllä usein ikävä destinyn sulavaa pelituntumaa. Jopa parjatun Anthemin pelituntumasta on positiivisemmat muistot. Mutta katsotaan muutama ilta vielä josko tähän tottuisi.
 
Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
95
Oliko kokemusta joko crossplay toimii pc ja xboxien kanssa (tarpeeksi) hyvin?

Pitäis ladata game pass ja tämä, harmi kun aiemmin tankattu aika kerkes loppua just kun tuli pitkästä aikaa sopivahko co op.
Ainakin pelin käynnistyksessä tulee vielä ilmoitus että crossplay ei vielä toimi (ainakaan kunnolla).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 732
Ainakin pelin käynnistyksessä tulee vielä ilmoitus että crossplay ei vielä toimi (ainakaan kunnolla).
Elleivät ole muuttaneet, niin eikös siinä ollut mainintaa että PC ja konsolit eivät toimi vaan tulee disconnectia. PC-PC ja konsoli-konsoli toimii OK (esim. X0 ja PX5)?
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 058
Eihän tuota edes ole Game Pass vaan Steamissa. No pitää katella josko tilanne muuttuu.
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
Jahas taidanpa aloitella vasta sen jälkeen kun tuo inventory-bugi on korjattu.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 701
Toimiiko teillä Outriders DX12 tilassa? Tos viikonloppuna kun yritin DX12 tilaan käynnistää niin peli ilmeisesti yritti näytön HDR tilaa kytkee päälle ja kaatu saman tien. DX11 tilassa ei mitään ongelmia ollu.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 967
Viestejä
4 215 752
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom