Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt minun on pakko sanoa OLET IDIOOTTI!!!Avasin ketjun, koska olen harrastanut tietokeneita 80' luvulta asti näkemättä koskaan enne tälläistä tinapalloa emolevyllä. Minulla on nytkin monia koneita ja olen myös koonnut koneita jossakin vaiheessa kaupassa. Pidin nähtyä vikaa hyvin erikoisena ja tinassa köllöttävä karva vain lisäsi ihmettelyä. Oliko emoa sorkittu? Oliko pallo ns "takuu merkki" jonka huolto on laittanut vinkiksi, että emo on käynyt heillä ja laitettu hylkyyn? jne.
Keskustelu sujui siististi ja aiheessa. Jossakin vaiheessa myyjä ilmestyi tänne meuhkaamaan useiden viestien sarjoilla (kuuluu tyyliin) ja moittimaan minua asiassa. Tietenkään en voi olla vastaamatta tänne, jos myyjä satuilee ja vääntää täällä asioita aivan hullunkurisiksi.
Oikeastaan ajattelisin lukijoidenkin olevan siitä tyytyväisiä, että saavat ilmaiseksi oppia miten kaupoissa voi käydä ja kenenkin kanssa. Ihmettelen heitä joiden mielestä tässä on ollut ostajalla mitään muuta typeryyttä, kuin liika sinisilmäisyys.
Olen saama mieltä!!!Te olette nyt molemmat kaivautuneet poteroihinne ja sodassa keskenänne. Ei kannata, pojat. Älkääkä pahentako tilannetta.
Been there, done that. Ylläpito tulee ihan kohta sanomaan, että tämä on tyhmää ja nyt loppuu tämmöinen käytös. Itsekin ymmärsin tämän vasta jälkikäteen, eikä silloin tullut mieleenkään, että toinenkin osapuoli olisi ehkä edes vähän oikeassa.
Pidin nähtyä vikaa hyvin erikoisena ja tinassa köllöttävä karva vain lisäsi ihmettelyä. Oliko emoa sorkittu? Oliko pallo ns "takuu merkki" jonka huolto on laittanut vinkiksi, että emo on käynyt heillä ja laitettu hylkyyn? jne.