Ostetaan [Oulu] Hiljainen mekaaninen(?) näppäimistö

Liittynyt
27.06.2021
Viestejä
138
Minulla on nyt käytössä Razer Ornata, en tiedä mikä versio mutta tällä on ihan hyvä kirjoittaa. Silti tämä on vähän liian äänekäs jos haluaisi käyttää samassa huoneessa missä nukutaan. Kokeilin Apex Pro TKL:ää, mutta se oli vieläkin äänekkäämpi vaikka väitettiin kohtuu hiljaiseksi. Lisäksi en oikein tykännyt siitä näppäintuntumasta yhtä paljon kuin tällä Razer Ornatalla.

Onko sellaista mekaanista näppäimistöä olemassakaan mikä olisi niin hiljainen että voisi käyttää jos joku nukkuu samassa huoneessa? Saa ehdottaa jotain muutakin jos on tosi hiljainen ja muuten ihan hyvä.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 706
Kävin itse kanssa pitkään lävitse, Razeria, Steelseries, Asus, Corsair näppäimistöjä, mutta jos haluat oikeasti hiljaisen mekaanisen näppäimistön niin itselleni hommasin Glorious GMMK Pro - ISO, mekaanisen näppäimistön barebone, 75%, musta - 199,90€ tämän rungon, siihen punaiset kaihl kytkimet ja sitten O-renkaita vielä lisäksi. Nyt on hiljainen näppäimistö, mutta hintaakin tuli 329€ kokonaisuudessa. Mitään markkinalla olevaa komponenttivalmistajan näppäimistöä ei varmaan saa näin hiljaisena. Tämä lähinnä tiedoksi :)

Olisin muuten tarjonnut tota itselleni saapunutta AKKO:n näppäimistöä, mitä sampsakin kehui (jo tovi sitten), mutta kyllä miellän tuon GMMK:n hiljaisemmaksi.
 
Liittynyt
23.09.2020
Viestejä
653
Kävin itse kanssa pitkään lävitse, Razeria, Steelseries, Asus, Corsair näppäimistöjä, mutta jos haluat oikeasti hiljaisen mekaanisen näppäimistön niin itselleni hommasin Glorious GMMK Pro - ISO, mekaanisen näppäimistön barebone, 75%, musta - 199,90€ tämän rungon, siihen punaiset kaihl kytkimet ja sitten O-renkaita vielä lisäksi. Nyt on hiljainen näppäimistö, mutta hintaakin tuli 329€ kokonaisuudessa. Mitään markkinalla olevaa komponenttivalmistajan näppäimistöä ei varmaan saa näin hiljaisena. Tämä lähinnä tiedoksi :)

Olisin muuten tarjonnut tota itselleni saapunutta AKKO:n näppäimistöä, mitä sampsakin kehui (jo tovi sitten), mutta kyllä miellän tuon GMMK:n hiljaisemmaksi.
Jos päädyt tähän ratkaisuun multa mulla ois myynnissä punaset kytkimet
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 608
Viestejä
4 206 141
Jäsenet
70 924
Uusin jäsen
hessunpessu

Hinta.fi

Ylös Bottom