Ostin Verified-palvelun ilman mitään palvelua?

Liittynyt
14.02.2025
Viestejä
5
En tiedä minne tämä osoittaa, mutta ostin Tech BBS foorumiin Verified palvelun, että pystyisin laittamaan tuotetta myyntiin, mutta maksun jälkeen minulla ei vielä pari päivää myöhemmin ole mitään oikeuksia mitä pitäisi Verified tilillä olla. Lisäksi en löydä mistään mitään yhteystietoja mihin laittaa asiasta kyselyä? Osaisiko joku antaa neuvoja?
 
En tiedä minne tämä osoittaa, mutta ostin Tech BBS foorumiin Verified palvelun, että pystyisin laittamaan tuotetta myyntiin, mutta maksun jälkeen minulla ei vielä pari päivää myöhemmin ole mitään oikeuksia mitä pitäisi Verified tilillä olla. Lisäksi en löydä mistään mitään yhteystietoja mihin laittaa asiasta kyselyä? Osaisiko joku antaa neuvoja?

Jokin mennyt pieleen, koska sinulla ei ole verified tunnusta, tietää jo siitä, että nimimerkin perästä puuttuu tuo sininen väkänen.

Muistaakseni PayPal oli ainut vaihtoehto, tarkista paypalista ja pankista, onko maksu mennyt läpi.
 
Jokin mennyt pieleen, koska sinulla ei ole verified tunnusta, tietää jo siitä, että nimimerkin perästä puuttuu tuo sininen väkänen.

Muistaakseni PayPal oli ainut vaihtoehto, tarkista paypalista ja pankista, onko maksu mennyt läpi.
Joo, näin arvelinkin. Maksu on mennyt läpi ja veloitettu sekä Paypalista että kortista, joka liitetty Paypaliin. Pelottavinta tässä palvelussa se että otetaan rahaa vastaan, mutta ei ole mitään yhteystietoja minnekään tai mitää mahdollisuutta selvittää asiaa? Ei hirveän laillista tekemistä :(
 
Joo, näin arvelinkin. Maksu on mennyt läpi ja veloitettu sekä Paypalista että kortista, joka liitetty Paypaliin. Pelottavinta tässä palvelussa se että otetaan rahaa vastaan, mutta ei ole mitään yhteystietoja minnekään tai mitää mahdollisuutta selvittää asiaa? Ei hirveän laillista tekemistä :(
Otappa ihan rauhallisesti. Eiköhän ylläpito tähän reagoi kun näkevät 👍
 
Ylläpidon yhteystiedot on kerrottu monessakin paikassa, mm. täällä -->


@Sampsa ainakin pystyy hoitamaan. Todennäköisesti joku osa prosessissa ei vaan ole tapahtunut automaattisesti. Kyllä se selviää, kunhan ehtivät tutkimaan.
 
Suora lainaus säännöistä:
Ylläpitoon voit ottaa yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen bbs [a] io-tech.fi tai lähettää yksityisviestiä suoraan moderaattorille.

Edit: Tosin yksityisviestin lähettäminen ei onnistu uudelta käyttäjältä varmaan ylläpidollekaan niin sitten voi tehdä noin kuin Kautium yllä eli huudella täällä :D
 
Joo, näin arvelinkin. Maksu on mennyt läpi ja veloitettu sekä Paypalista että kortista, joka liitetty Paypaliin. Pelottavinta tässä palvelussa se että otetaan rahaa vastaan, mutta ei ole mitään yhteystietoja minnekään tai mitää mahdollisuutta selvittää asiaa? Ei hirveän laillista tekemistä :(
Jos luet läpi sivuston ohjeet/säännöt löydät seuraavan kappaleen. Ei toki heti etusivulla suoraan näkyvillä, vaan yhden ei täysin itsestäänselvän klikkauksen päässä, mutta sanoisin että vähän matkaa laittomuuksin on vielä.

Ylläpitoon voit ottaa yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen bbs [a] io-tech.fi tai lähettää yksityisviestiä suoraan moderaattorille.
 
Jos luet läpi sivuston ohjeet/säännöt löydät seuraavan kappaleen. Ei toki heti etusivulla suoraan näkyvillä, vaan yhden ei täysin itsestäänselvän klikkauksen päässä, mutta sanoisin että vähän matkaa laittomuuksin on vielä.
Sieltähän se tosiaan kaivelemalla löytyi. Eiköhän se kuitti ja todiste ostoksesta kuuluisi saada.
 
Sieltähän se tosiaan kaivelemalla löytyi. Eiköhän se kuitti ja todiste ostoksesta kuuluisi saada.
Lähtökohtaisesti myyntitapahtumassa on tapahtunut jokin virhe, ellet tosiaan ostettua palvelua ole saanut. Virheet eivät ole laittomia, kunhan ne oikaistaan, eli sanoisin että huutelu todisteiden (eikö Paypalin maksunvahvistus riitä?) perään on tässä kohtaa aika lailla liian aikaista sekä yleensäkin turhaa. Käsittääkseni muuten sähköisessä kaupassa ei kuitin tarjoamisen velvollisuutta ole.
 
Logien mukaan olet ostanut tunnuksellesi Verified-päivityksen perjantaina 14.2. ja tunnuksesi on päivitetty Verified-käyttäjäryhmään. Lauantaiaamuna olet riitauttanut oston Paypalin kautta "Ostaja ilmoitti, että tuote oli viallinen tai poikkesi kuvatusta" ja foorumi on automaattisesti poistanut Verified-päivityksesi, koska nyt maksu on Paypalilla riitautettuna:

"Mitä sinun pitää tehdä?

Kirjaudu PayPal-tilillesi, siirry Ratkaisukeskukseen ja vastaa ostajan x viestiin 7. maaliskuuta 2025 mennessä.

Olemme asettaneet tapahtuman summan tilapäiseen pitoon, kunnes ongelma on ratkaistu."


Toisin sanoen hoidan tuohon reklamaation Paypalissa, rahat palautuvat sinulle ja meille tuosta tulee minimaalisesti ylimääräisiä kuluja.
 
Tod näk kannattaa riitauttaa se paypalin dispute. Väki on tuota käyttänyt isompienkin toimijoiden trollaamiseen.
 
Tod näk kannattaa riitauttaa se paypalin dispute. Väki on tuota käyttänyt isompienkin toimijoiden trollaamiseen.
Ei siitä meille nyt isoa vaivaa tai kustannusta ole yksittäisissä tapauksissa, tässä nyt unohtui vaan aloittajalta mainita tuo oston riitauttaminen Paypalille niin hieman kesti selvittää miksi Verified oli poistunut.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
268 520
Viestejä
4 646 120
Jäsenet
76 238
Uusin jäsen
Hankaloittaja

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom