Ostetaan Ostetaan wanhempia PC-pelejä

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
143
Joskus mulla oli Murossa tämän tyylinen ilmoitus, mutta silloin rahoitus harrastuksiin kusi ja melkein kaikki listan pelit jäivät tämän takia ostamatta, vaikka monia tarjottiin :( Mutta nyt rahoitus harrastuksiin on viimein varmemmalla pohjalla, joten laitetaan päivitetty lista tänne :)

Elikkästä mietin kysellä täältäkin löytyisikö ihmisiltä seuraavia vanhoja pc-pelejä, ovat ensijaisesti kymmenen tai yli vuotta vanhoja ja keräilymielessä näitä olen etsiskelly. Suureen osaan myös liittyy tiukkoja valintoja pelihyllyllä pienien viikkorahojen kanssa tai jotain huippumuistoja kaverien omistamista versioista ;)

Isoissa pahvilaatikoissa pelilevyjen pitää toimia:
-Interstate '76 gold
-Commandos: Behind enemy lines
-Broken sword: Shadow of the templars
-Age of empires 2
-Wipeout 1
-X-Wing Alliance


Pelkkä pahvilaatikko riittää, pelilevyn ei tarvitse toimia, tai voivat puuttua kokonaan (eli näistä minulta löytyy jo toimiva versio, mutta alkuperäinen pakkaus puuttuu):
-Interstate '76 (alkuperäinen julkaisu)
-Primal Rage
-Terminal velocity
-Jagged-alliance 1
-Gran theft auto 1
-Jagged Alliance 2

Myös muita 198X-200X pc pelejä voi koittaa tarjota etenkin noilla vanhoilla pahvilaatikoilla. Voi myös koittaa tarjoilla noista pahvilaatikko peleistä ns. "re-printtejä" DVD-koteloissa, mutta niistä en ole valmis paljoa maksamaan.

Pelejä voin noutaa Kokkolan lähistöltä ja postittelukin käy.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
1
Joskus mulla oli Murossa tämän tyylinen ilmoitus, mutta silloin rahoitus harrastuksiin kusi ja melkein kaikki listan pelit jäivät tämän takia ostamatta, vaikka monia tarjottiin :( Mutta nyt rahoitus harrastuksiin on viimein varmemmalla pohjalla, joten laitetaan päivitetty lista tänne :)

Elikkästä mietin kysellä täältäkin löytyisikö ihmisiltä seuraavia vanhoja pc-pelejä, ovat ensijaisesti kymmenen tai yli vuotta vanhoja ja keräilymielessä näitä olen etsiskelly. Suureen osaan myös liittyy tiukkoja valintoja pelihyllyllä pienien viikkorahojen kanssa tai jotain huippumuistoja kaverien omistamista versioista ;)

Isoissa pahvilaatikoissa pelilevyjen pitää toimia:
-Interstate '76 gold
-Descent: Freespace-The Great War
-Carmageddon 1, mieluiten Gold
-Commandos: Behind enemy lines
-Broken sword: Shadow of the templars
-Leisure suit Larry 7: Love for sale
-Age of empires 2
-Wipeout 1
-X-Wing Alliance


Pelkkä pahvilaatikko riittää, pelilevyn ei tarvitse toimia, tai voivat puuttua kokonaan (eli näistä minulta löytyy jo toimiva versio, mutta alkuperäinen pakkaus puuttuu):
-Interstate '76 (alkuperäinen julkaisu)
-Primal Rage
-Terminal velocity
-Jagged-alliance 1
-Gabriel Knight 3: Blood of the Sacret, blood of the Damned
-Battlezone 1 (1998)
-Gran theft auto 1
-Jagged Alliance 2

Myös muita 198X-200X pc pelejä voi koittaa tarjota etenkin noilla vanhoilla pahvilaatikoilla. Voi myös koittaa tarjoilla noista pahvilaatikko peleistä ns. "re-printtejä" DVD-koteloissa, mutta niistä en ole valmis paljoa maksamaan.

Pelejä voin noutaa Tampereen alueelta viikonloppuisin tai viikolla iltaisin Pietarsaari-Kokkola-Vaasa akselilta (ja luonnollisesti Pietarsaari-Tampere reitin varrelta Perjantai- ja Sunnuntai iltaisin)
Heippa, multa löytyy paketillisia 90 luvun pc pelejä, nimiä en muista. Asun vaasassa.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
515
Aloittaja vahvisti yksityisviestissä, että voi ostaa pelejä listan ulkopuolelta.

Minulla on avaamattomat NHL 2000, NHL Eastside Hockey Manager (2004) ja World Series of Poker 2008: Battle for the Bracelets. Loput ovat käytettyjä:

XIII (Best Games)
Rollercoaster Tycoon 3 (Gold Edition)/Rollercoaster Tycoon 3 Wild -pakkaus
Richard Burns Rally (Medallion)
Ominous Horizons
Madagascar

Vastasin myös Murossa ketjuihin ostetaan-alueella, myyn korkeimman tarjouksen mukaan. Pidän kaikki viestit ajan tasalla ja poistan myydyt pelit. Parista pelistä löytyy lisäksi useampi kopio.

Ostetaan - PC pelejä | MuroBBS
Ostetaan - Vanhoja PC-pelejä | MuroBBS

Kaikki pelit ovat DVD-kotelossa, valitettavasti ei ole lainkaan perinteisiä pahvisia pakkauksia.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
No perhana kun mulla ois aito alkuperäinen Terminal Velocity mutta ilman boksia..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 617
Viestejä
4 196 622
Jäsenet
70 755
Uusin jäsen
Leevi L

Hinta.fi

Ylös Bottom