Ostetaan näytönohjain GTX 970, GTX 1060 tai vastaava NVidia

Liittynyt
15.03.2018
Viestejä
3
Hei

Ostaisin GTX 970 4Gb/GTX 1060 3Gb (6Gb)näytönohjaimen mieluiten Oulun seudulta käteisellä ja F2F kaupalla.

Etusijalla GTX 970 (tulee korvaamaan ilmeisesti tuuletinvikaisen yksilön), GTX 1060 3 Gb (6 Gb) käy myös. Eli tuon tasoinen NVidian näytönohjain hakusessa.

Laita kortin malli ja hintapyyntö tämän viestin perään. Ja kun vanhaa korjataan käyteyillä osilla, niin siinä satasen molemmin puolin on budjetti.

Risto Halonen.
 
Liittynyt
25.03.2020
Viestejä
18
Mikä malli tuo tuuletin vikainen gtx 970 on? Mulla on gtx 960 msi pelkkä jäähy nii voikohan siitä käyttää tuulettimia hyväksi
 
Liittynyt
15.03.2018
Viestejä
3
Hei, täytyy katsoa kotelon sisältä tänään ja muistaakseni minulla on koneen mukana tulleet laatikot ja laputkin tallella. Minäpä ilmoittelen. En ole kovin taitava noissa komponenttien korjauksissa (en ole tehnyt niitä itse asiassa yhtään), mutta mietin myös tuon näyttiksen korjaamistakin. Palataan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Ihan asiasta mitään tietämättä, tuo tuuletinvikainen yksilö varmaan kelpaa minulle 40-50€ posteineen. Vähän kyllä tartten lisätietoja ennen kauppojen syntymistä.

Kiinni kannattaa laittaa tämmöinen, jos itse askartelee:

Näin itsekin tekisin ja tuossa on mukana kaikki asennukseen tarvittava. Tuo on täysi setti, jossa on kaikki tarvittava (myös tahnat, heatsinkit) ja se on tehty mahdollisimman yhteensopivaksi. On kyllä aika iso.

--

Lisäksi Kiinasta voi tilata pelkät tuulettimet, tai ghettoratkaisuna laittaa tuulettimia itse nippusiteillä kiinni. Näin hinta on 10-20€, mutta se on vähän niin, että puolivillainen ratkaisu tuohon hintaan tai oikea aftermarket-jäähy 35€, niin laittaisin ehdottomasti Arctcin, jos vaan mahtuu koteloon.
 
Liittynyt
15.03.2018
Viestejä
3
Hei

Kyseessä on tämä näytönohjain, Asus Strix GTX 970

Toisaalta näytönohjain "korjaantui" kun kurkkasin koneen koppaan tarkemmin ja vilkaisin näytönohjaimen "alapuolelle" (tuulettimet puhaltaa alaspäin): lisävirtajohdon kaapeli otti kiinni tuulettimeen ja siksi käynnistettäessä ja näytönohjainta kuormitetatteassa kuului sellainen "räpätys" . Laakerivikainen olisi vissiin "vinkunut"

Mutta nyt ei ole akuuttia tarvetta ostaa eikä korjata, paitsi se legendaarinen "toinen kone" tarvitsisi paremman näyttiksen, GTX 1050 Ti on tosin vähävirtainen, mutta voisi se olla rivakampi...

Risto Halonen
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Valitan vikaa viestiä offtopiccina, mutta tuolta saa pelkät tuulettimet:

En jatka enää, sanon vaan, ettei tartte heittää roskiin ja korjauskustannukset on luokkaa 10-35€..

Hyvä, että korjaantui!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 461
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom