Ostettu Ostetaan Bitfenix Shinobi etupaneeli

Liittynyt
03.01.2023
Viestejä
15
Irrotin aikanaan kotelostani etupaneelista osan levyaseman tieltä. Nykyään levyasema tarpeeton, mutten löydä alkuperäistä kotelon osaa enää mistään. Käyttöön ei juurikaan vaikuta, mutta omaan silmään kosmeettinen haitta kotelon ollessa musta ja levysema on valkoinen.

Liekö kellään ajatusta mistä tuollaisen sais kadonneen tilalle? Tarjotakin toki saa jos löytyy nurkista ylimääräistä pyörimässä, sovitaan sitten korvauksesta erikseen.

Kuvassa ympyröity tuo pieni levy, mitä tarkoitan.
 

Liitteet

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Voisin koittaa kattoa, et oliko mulla tuo vielä jossain tallessa. :D Mulla on siis ollu musta ja valkonen kotelo, mutta en yhtään muista, et missä ne osat vois olla...

Koitan muistaa tsekata kun pääsen kaiveleen talliin.
 
Liittynyt
03.01.2023
Viestejä
15
Voisin koittaa kattoa, et oliko mulla tuo vielä jossain tallessa. :D Mulla on siis ollu musta ja valkonen kotelo, mutta en yhtään muista, et missä ne osat vois olla...

Koitan muistaa tsekata kun pääsen kaiveleen talliin.
Kiitos! Jään odottelemaan tuottaako etsintä tulosta.
 
Liittynyt
03.01.2023
Viestejä
15
Löytyi, eikös se tämä ole? Ja lisäksi vielä toinen samaan koteloon diskettiasemalle.
Näyttää samalta. Riittää tosiaan pelkästään tuo toinen. En näköjään uutena käyttäjänä sa laitettua yksityisviestiä, mutta millä hinnalla luovut tuosta? Toki tarvittaessa postit ainakin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
589
Näyttää samalta. Riittää tosiaan pelkästään tuo toinen. En näköjään uutena käyttäjänä sa laitettua yksityisviestiä, mutta millä hinnalla luovut tuosta? Toki tarvittaessa postit ainakin.
Olisko 5e posteineen, saat tuon toisenkin jos haluat.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
589
Laita vaikka mailiin omat tiedot niin laitan maksutiedot ja hoidetaan kaupat loppuun.
 
Viimeksi muokattu:

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Pahoittelut. Jäi tähän vastailematta, niin mulla löyty vaan valkonen naama ylimääräsenä. Mutta hyvä että löysit toisaalta!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 324
Viestejä
4 214 756
Jäsenet
71 039
Uusin jäsen
wormik

Hinta.fi

Ylös Bottom