Ostetaan Ostetaan am4-konepaketin osia - Hämeenlinna/Tre

Liittynyt
03.04.2023
Viestejä
23
Olisi paremman pöytäkoneen kasaus-projekti käynnissä ja osia hakusessa. Paino luovalla työskentelyllä. Vanha toimistokoneen rainani ei hoida ihan kaikkea mitä tahtoisin sen kykenevän hoitamaan ja minua kiinnostaa myös vesijäähyt ja buildin estetiikka.
Mitä on:
- Ryuzen 7 prossu
- Gpu, uudemmankin voisin olla kiinnostunut hommaamaan, mutta muut ensin.
- Budjettiystävällisemmäksi koteloksi valikoitui BitFenix Prodigy, tämäkin haaveena päivittää vielä joskus
- Virtalähde
- Corsair rgb-tuulettimet ostettu
- mATX emolevy AsRock B550M Pro4
- 2 kampaa 16gb cl16 G.Skill Trident-muistia

Mitä voi tarjota:
- Hyvin ohuita 120cm ledituulettimia (paksuus 15mm tms)
- Riser-kaapelia (lisään tarkemman pituuden kun tiedän)
- DDR4 muistikampoja, 2x16GB - 3600MHz
- Gpu, mielellään parin tuulettimen versio ja muistia enemmän kuin 8gb.
- Jos jollain pyörii nurkissa Yeston cute pet niin olen kiinnostunut ostamaan vaikka rikkinäisen jos hinta on oikea ja cooleri kunnossa. Haaveena pieni sivuprojekti
- PCIe 4.0 NVMe M.2 SSD pari teraa.
- Jonsbo mod 3-kotelo haaveissa edelleen.

- Vesijäähykamaa

tietokonesetuppi_kuvitus.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.08.2019
Viestejä
113
Morjes, multa löytyisi uusi laadukas virtalähde myynnissä
 
Liittynyt
03.04.2023
Viestejä
23
Laitan tähän nyt yleisesti vastauksena, että kesä-heinäkuun-mahd vielä elokuunkin budjetti on melko kiinni, lankesin ostamaan virtalähteen ihan uutena kun osui kiva tarjous vastaan. Jos teen konehankintoja niin se on todennäköisesti hieman pienempää kuten vaikka slim-tuuletinta, riser kaapelia, tai muuta koneen customointiin/vesijäähyrakennukseen liittyvää.
 
Liittynyt
23.04.2022
Viestejä
57
Siis gpun halusit se on 3070 tuf oc josta nyt kokoajan väännän yhen kanssa et suostuuko maksamaan yli 300e... soita mulle niin lyyään lukkoon 330 ja asap kaupat?
 
Liittynyt
03.04.2023
Viestejä
23
Siis gpun halusit se on 3070 tuf oc josta nyt kokoajan väännän yhen kanssa et suostuuko maksamaan yli 300e... soita mulle niin lyyään lukkoon 330 ja asap kaupat?
Kuten aiemmin koitin ilmaista olen tällä hetkellä huono kandidaatti miettimään vielä useampaan kuukauteen uudemman gpu:n hankkimista vaikka sellainen olisi haaveissa joskus. Jos sellaisesta haluaa järkevässä ajassa eroon niin kannattaa kaupitella muille. Ei ole varaa enkä tahdo elää liikaa velaksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 881
Viestejä
4 212 202
Jäsenet
70 970
Uusin jäsen
3lias5itkia

Hinta.fi

Ylös Bottom