Ostettu Ostetaan 5090 [Nouto: Espoo, Vantaa, Helsinki]

Tuote: 5090
Hinta: 2900-3600€

Mikäli on käynyt niin ikävästi että sait 5090 ja päädyit siihen samaan ajatukseen kuin näiden high end korttien kanssa aina päätyy: "mihin vittuun mä tätä taas tarvitsen?" ja sille rahalle ehkä olisi ollut parempaakin tekemistä; minulla olisi muutama lantti enemmän rahaa kuin järkeä, niin voidaan neuvotella miten päästään yhteisymmärykseen että minä saan sen sinun kortin - vaihdossa voin tarvittaessa antaa oman 4090, mikäli sille on käyttöä. 2080ti/3090/4090 sai odotella muistaakseni 2-6kk hyllyyn saapuvan ja jotain sen luokkaa oletan tälläkin kertaa menevän - ei tästä mitään ihan järjetöntä preemiota viitsi maksaa, mutta jos joku päätyi katumapäälle niin tarjoan "vapaudu vankilasta" kortin:

En rehellisesti usko että näitä saa verkkokaupasta/Jimmsistä ostaa OVH hinnalla, kunhan näitä taas on saatavilla. Verkkis veivasi vauhdilla 30-sarjan hintaa ylös aikanaan, niin aika utopiaa on unelmoida että joku tälläisen minulle myisi samalla hinnalla kuin se kaupasta lähti. Ylläpito voi tämän veivata bittiavaruuteen jos ollaan turhan harmailla vesillä trokareiden tukemisessa. :coffee:

Halpismalleja 2400-2700 väliltä on turha edes tarjota: minun autismi nalkuttaa että pöydälle jäi 0.00001% tehoa, että osta parempi - kun sen pitää olla paras, vain paras kelpaa tai jotain. FE tekee näistä ainoan poikkeuksen.

Tuntemattomien välillä kyse on suhteellisen isoista rahoista, niin rahaliikenne alkaa vasta kun minä näen tämän kortin olemassaolevaksi: tilisiirto, mobilepay tai vaikka käteinen jos perheen kirjanpidosta on parempi olla löytymättä viihde-elektroniikkaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
270 949
Jäsenet
76 688
Uusin jäsen
Pekkapekka8

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom