Ostetaan Ostetaan 2 kappaletta ulkoisia kiintolevyjä (4-8TB/levy) [Espoo]

Hakusessa kaksi kappaletta suhteellisen hyväkuntoisia ulkoisia kiintolevyjä ulkoisille varmuuskopioille. Kooltaan pitäisi olla 4-8 TB/levy.
Levyllä/merkillä ei kauheasti ole väliä, kunhan ei ole Seagaten levy (eli esim. WD:t/HGST:t/Toshibat ok).
Tarjoukset mieluusti threadiin, SMARTtien ja käyttöhistorian kanssa.

Nouto onnistuu pääkaupunkiseudulta, muussa tapauksessa postitse.

Ois tarjolla 2kpl 4Tb WD Purplea ssd:n siirtymisen vuoksi. Smartit jne laitan myöhemmin mikäli nämä kiinnostaa. Vastaile vaikka yksityisviestillä mitä tarjoat jos mahtuu kriteereihin.

Jos vielä tarvetta niin ylimääräsenä olis 4tb ja 6tb WD bluet. Olleet käytössä omassa pelikoneessa mediavarastona plex serveriä varten. Levyt sijaitsee vantaalla. Vaikka 90e nouto käteiskaupoilla(?).

hdd.png

Jos vielä tarvetta niin ylimääräsenä olis 4tb ja 6tb WD bluet. Olleet käytössä omassa pelikoneessa mediavarastona plex serveriä varten. Levyt sijaitsee vantaalla. Vaikka 90e nouto käteiskaupoilla(?).

hdd.png
Kiitos tarjouksesta! Hakusessa enemmänkin ulkoisia kovalevyjä, mutta pidetään mielessä.

Jos voit harkita kahta sisäistä levyä (maksaahan se toki jotain kun ettii niille USB boksit) niin ehkä tosta liikenee 2x 3TB Toshibaa
Hyviä ovat. Tosin 3TB on alle sen sun hakemasi 4TB:n. Ainakin noi on toimineet kaikissa ulkosissa bokseissa missä itse testasin tosin mulla ei oo niitä bokseja enää, vain levyt, jotka on pöytäkoneen sisällä mutta vähällä käytöllä, konekin menee päälle vaan jos sitä käytetään varmuuskopiohommaan.

Jos voit harkita kahta sisäistä levyä (maksaahan se toki jotain kun ettii niille USB boksit) niin ehkä tosta liikenee 2x 3TB Toshibaa
Hyviä ovat. Tosin 3TB on alle sen sun hakemasi 4TB:n. Ainakin noi on toimineet kaikissa ulkosissa bokseissa missä itse testasin tosin mulla ei oo niitä bokseja enää, vain levyt, jotka on pöytäkoneen sisällä mutta vähällä käytöllä, konekin menee päälle vaan jos sitä käytetään varmuuskopiohommaan.
Kiitos tarjouksesta! Pitää pohtia mikäli 4TB-levyjä ei löydy.

Statistiikka

Viestiketjuista
287 425
Jäsenet
79 364
Uusin jäsen
happypen1s

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom