Myyty Oppo PM-2 kuulokkeet (Juuka)

Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
533
Myytävä tuote: Oppo PM-2 kuulokkeet
Hinta: 295€+postikulut
Tuote ostettu (mistä ja milloin): käytettynä pari viikkoa sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa:

Vähän paremman tason planar/orthodynamic kuulokkeet. Erona 1400 euron pm1 kuulokkeisiin lähinnä lisävarusteissa ja vähemmän luksus materiaaleissa. Kaiutinelementit ovat samat molemmissa malleissa. Ääneltään paksummat kuin Hifimanit keskimäärin mutta eivät niin tummat kuin Audezet yleensä. Monet ovat kuvailleet näitä planar versioiksi Sennheiser hd650:stä. Positiivisena puolena mainittakoon sekin, että näissä tuntuu elementit kestävän. Eivät ole samanlaisia pommeja kuin monet Audezet ja Hifimanit joista elementit tuppaa poksahtelemaan ennemmin tai myöhemmin.

Erittäin mukavat päässä. Varmaan mukavimmat planarit joita olen kokeillut lisäksi pitkä johto on varmaan paras johon olen törmännyt. Mukana tulee myös lyhyempi johto mobiilikäyttöä varten sekä muut varusteet(laatikko, kantolaukku, manuaalit).

Kuulokkeista on alkanut keinonahka irtoilemaan. Jos alkuperäisosia haluaa niin Oppolta saattaa vielä saada PM-1 lampaannahkaisia korvapehmusteita, ainakin nettisivuilta löytyivät vielä. Ääneen ja käyttömukavuuteen tuo ei vielä vaikuta kun irtoilee vaan tuolta sivulta ja pehmusteet on jo rakenteeltaan reitetyt.

Modaus potentiaali on vielä mainitsemisen arvoinen. Audio Zenith modi maksaa (pelkkä modaus, ei sisällä uusia kuulokkeita) $899 ja väittävät että on hintansa väärti. Jotkut sanovat että ovat jopa parhaat kuulokkeet alle kahden tonnin. Netistä löytyy aika paljon ohjeita modaamiseen. Eli osaava jolla on aikaa voi saada näistä tehdyksi erittäin hyvät kuulokkeet. Jos olisi aikaa enemmän tekisin itse mutta on jo kolme modaus projektia työn alla.

Vaihdossa voi tarjota kuulokkeita tai dappia jossa toimii tidal.

Myynnissä myös muualla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Juuka
Toimitustapa: posti / nouto
Maksutapa: tilisiirto/käteinen/mobilepay


Kuva:
IMG_20201003_111215.jpg
IMG_20201003_111232.jpg
IMG_20201003_111427.jpg
IMG_20201003_111345.jpg
IMG_20201003_111545.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 399
Viestejä
4 285 299
Jäsenet
71 649
Uusin jäsen
Credittii

Hinta.fi

Ylös Bottom