Oppo julkisti uuden huippuluokan kameralla varustetun Find X9 Ultran - myyntiin myös Suomessa

Pakkohan tämä oli tänään tilata. Elisalta tuli samantien tilausvahvistuskin ja toimitus 18.5. Odottavan aika on pitkä.

Odotellessa selailin Amateur Photographerin testin ja varsinkin testikuvat tällä ja onhan tuo aika huikeaa jälkeä kamerapuhelimeksi. Earth Explorer kitistä jään kaipaamaan tuota kaksitoimista laukaisinpainiketta (puoliväli = tarkennus), mutta muuten ei löytynyt perusteita, niin se jäi tilaamatta.
Epäilen kyllä itse tuota toimitusaikaa sama viesti tuli.

e: io-tech arvostelua odotellessa ei harmittavasti kerenny ennen ennakkomyynnin alkua vaan pakkohan tuo on koettaa ymmärtää, yllättävän paljon ollut nyt puhelinjulkaisuja.

Epäilen kyllä itse tuota toimitusaikaa sama viesti tuli.

e: io-tech arvostelua odotellessa ei harmittavasti kerenny ennen ennakkomyynnin alkua vaan pakkohan tuo on koettaa ymmärtää, yllättävän paljon ollut nyt puhelinjulkaisuja.
Itse toivon, jospa kuitenkin pitäisi paikkaansa...

Harmi tosiaan, ettei ehtinyt arvostelua tulla. Tämä kuitenkin sen verran poikkeava puhelin massasta. Toki suurten massojen kiinnostus on siellä Apple/Samsung -linjassa.

Itse toivon, jospa kuitenkin pitäisi paikkaansa...

Harmi tosiaan, ettei ehtinyt arvostelua tulla. Tämä kuitenkin sen verran poikkeava puhelin massasta. Toki suurten massojen kiinnostus on siellä Apple/Samsung -linjassa.

Toive ois sen verta et tää vähä herättelis näit Apple/Samsung puolta möis sen verta aiheuttais sen verta hälinää et sielläkin alkais taas innovaatioon panostus. Kovin on tasapaksua julkaisua tullut viime vuodet... Kiina on jo edellä.

Kattoin paljon videoita tästä Opposta ja kamera-appi on taattua Oneplussaa vuosien takaa hyvässä ja huonossa. Tarttee Gcamin että saa raudasta kaikki irti. Ite kallistumassa X300 Ultraan TradingShenzenistä pelkäksi kameraksi taskuun (vähän päälle tonnin). Sekin tarvii Gcamin että hommassa on jotain järkeä ja raudan saa irti maksimit.

Molemmat, Oppo ja Vivo jää viivalle tähtitaivaan kuvaamisessa OP9Pro + Gcam yhdistelmälle. Aika huonosti ovat panostaneet yö- ja hämäräkuvaamiseen.

Viimeksi muokattu:
Kattoin paljon videoita tästä Opposta ja kamera-appi on taattua Oneplussaa vuosien takaa hyvässä ja huonossa. Tarttee Gcamin että saa raudasta kaikki irti. Ite kallistumassa X300 Ultraan TradingShenzenistä pelkäksi kameraksi taskuun (vähän päälle tonnin). Sekin tarvii Gcamin että hommassa on jotain järkeä ja raudan saa irti maksimit.

Molemmat, Oppo ja Vivo jää viivalle tähtitaivaan kuvaamisessa OP9Pro + Gcam yhdistelmälle. Aika huonosti ovat panostaneet yö- ja hämäräkuvaamiseen.
siis joku kameraäppi?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
307 252
Jäsenet
83 040
Uusin jäsen
SOP

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom