• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka Opa Arki valurautapata 3,8 L, 22 €

Viime vuonna (tai jo aiemmin) myös tilasin, oli vaurioitunut kuljetuksessa (kuten myös monella muulla), korvaavaa tuotetta ei saanut tilalle, koska kuulemma lopettivat valmistuksen... ihan varauksetta ei voi siis suositella. Pata oli pakattu pahvilaatikkoon vailla mitään pehmusteita.

Viime vuonna (tai jo aiemmin) myös tilasin, oli vaurioitunut kuljetuksessa (kuten myös monella muulla), korvaavaa tuotetta ei saanut tilalle, koska kuulemma lopettivat valmistuksen... ihan varauksetta ei voi siis suositella. Pata oli pakattu pahvilaatikkoon vailla mitään pehmusteita.
Sama homma. Emalipinnoite oli jo valmiiksi vaurioitunut niin palautin padan.

Reklamaatio meni kyllä sujuvasti.

Tulipa nyt laitettua valurautapannu tilaukseen, sen verran halvalla lähti ja muutenkin ollut tarkoitus moinen hankkia. Katsotaan tuleeko ehjänä perille.

Tämä oli viime vuonna tosiaan hittituote tai useampikin eri Pislan tuote taisi silloin olla alennuksessa ja moni tilasi, kuten itsekin. Satuin kuulumaan niihin onnekkaisiin, joille tuote tuli ehjänä ja on nyt tässä vuoden ollut kovassa käytössä ja vielä ehjä. Jos vain planeetat sattuu kohdilleen, joku saa varmasti hyvän padan tästäkin, muuten saattaa olla edessä reklamaatio ja palautusrumba...

Kiitos kun tilasit uutiskirjeemme! Uuden tilaajan etuna tarjoamme -10% alennuksen ostoskorisi loppusummasta.
Käytä kassalla koodi
: uusiverkkokauppa

Tilattu myös vuosi sitten isompi ja pienempi. Toisesta on kansi jo ruosteessa. En suosittele.
Valuraudan pintaanhan saa ruosteen kymmenessä minuutissa, että sen perusteella ei kannata vetää kovin suuria johtopäätöksiä. Jos pinta on öljytön ja siihen pääse vettä, niin ruoste iskee heti. Vähän ruosteen hiomista jollain terässienellä ja sipaus öljyä päälle niin ei se muuta tarvitse.

Tosin jos on emaloitu kohta, niin se ei ruostu ehjänä. Se ei kuitenkaan kovin kummoista kolausta tarvitse että pinta menee rikki.

Heh, ihan sama näköjään jengille tuleeko sieltä jo valmiiksi viallista tuotetta mutta tilaukseen vaan kun halvalla saa!

Heh, ihan sama näköjään jengille tuleeko sieltä jo valmiiksi viallista tuotetta mutta tilaukseen vaan kun halvalla saa!
Riski vs. hinta kohtaa selkeästi. Ainahan voi palauttaa, jos tuplaus kosahtaa ja saa viallisen version. Itse en tilannut, mutta ymmärrän kyllä mielenlaadun jolla 'lähetä tilaus' -nappia painetaan.

Aika usein tuntuu, että hyvät tarjoukset -palstan päällimmäinen ajatus on ostaa halvalla tavaraa josta suurinta osaa et oikeasti tarvitse, mutta kun halvalla.. enkä siis moralisoi, olen usein itsekin (ostos)kärryssä mukana.

Vaikea sanoa näkyykö täällä talouden laskukausi? On rahaa ostaa, mutta vain ns. halvalla.

Mitä itse tarjoukseen tulee, niin valurautapannu on todella hyvä esim. pannupizzan uunittamisessa. Valurautapadan olen aina yhdistänyt karjalanpaisteihin yms. perinteisiin ruokiin, joita vähemmän tulee itse tehtyä. Ilmeisesti toimii hyvin leivän paistamisessa, mutta leivän tekeminen kotona vaatii jo tiettyä harrastuneisuutta.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
292 329
Jäsenet
80 256
Uusin jäsen
aarx

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom