OP:n ajotapapilotti keskustelu

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 014
Niinhän ne väitti, mutta jätin kuitenkin sitten asentamatta ja palautin boksin.

Akkuhan mulla itse asiassa tyhjenikin talvella kertaalleen ilmankin tätä härpäkettä. Sittemmin on asennettu ylläpitolaturi joka latailee akkua aina kun auto tolpassa lämmityksessä niin on piisannut virtaa.
Tuo akun tyhjeneminen talvella voi johtua myös yli-innokkaasta webastosta. Anopin Ford Tourneo Connect oli ihan mahoton. Se ei lopettanut lämmitystä edes sammuttamisen jälkeen ennenkuin moottori oli kivan lämmin. eli jos lähit viileällä autolla ja ajoit 10km ei se ollu lämminny kunnolla ja webasto jatko sen lämmitystä kunnes moottori oli käyntilämpöinen, kovilla pakkasilla se kuulemma huus tunnin työpaikan parkkiksella vaikka sinne oli melkein 20km ajoa.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 912
Tuo akun tyhjeneminen talvella voi johtua myös yli-innokkaasta webastosta. Anopin Ford Tourneo Connect oli ihan mahoton. Se ei lopettanut lämmitystä edes sammuttamisen jälkeen ennenkuin moottori oli kivan lämmin. eli jos lähit viileällä autolla ja ajoit 10km ei se ollu lämminny kunnolla ja webasto jatko sen lämmitystä kunnes moottori oli käyntilämpöinen, kovilla pakkasilla se kuulemma huus tunnin työpaikan parkkiksella vaikka sinne oli melkein 20km ajoa.
Joo, en yhtään ihmettele, mitä insinöörillä on liikkunut mielessä. Eli mahdollisimman lämmin kone, pienet päästöt.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Tuo akun tyhjeneminen talvella voi johtua myös yli-innokkaasta webastosta. Anopin Ford Tourneo Connect oli ihan mahoton. Se ei lopettanut lämmitystä edes sammuttamisen jälkeen ennenkuin moottori oli kivan lämmin. eli jos lähit viileällä autolla ja ajoit 10km ei se ollu lämminny kunnolla ja webasto jatko sen lämmitystä kunnes moottori oli käyntilämpöinen, kovilla pakkasilla se kuulemma huus tunnin työpaikan parkkiksella vaikka sinne oli melkein 20km ajoa.
Mun ajoilla ei tarvittu edes webastoa :) Hybridiauto jossa 12v akkua ladataan vain kun polttis käy. Aika suunnittelukukkanen kyllä. Hyundailla sama voimapaketti, mutta siinä 12v akkua ladataan ajoakusta muuntajalla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 868
Viestejä
4 206 981
Jäsenet
70 993
Uusin jäsen
jantecve

Hinta.fi

Ylös Bottom