Onko tämä mistään kotoisin?

Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
Elikkä uutta ensimmäistä pelikonetta ostamassa. Mä oon aika rento pelaaja eli ei mitään fpssää, mutta yksinpelinä tässä tuleva gta 6 kiinnostaa mahdollisimman hyvillä grafiikoilla. Budjetti on 1600-1800€ mutta näin tämän: Kone

Eli siis tuo on paljon edullisempi kuin budjettini ja se olisi hyvä koska näyttö myös pitää ostaa mutta onko se mistään kotoisin? Ja jos tuota et ottaisi minkälaisen valmiin koneen ostaisit (en halua alkaa kasaamaan). 1800€ on ehdoton max.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 070
No ei tuossa kyllä rahoilleen vastinetta saa, prosessorikin on ~6 vuotta vanha.

Eiköhän joku laita tähän kohta osista koneen, ja liikkeet kyllä kasaa muutamalla kympillä tai jopa ilmaiseksi käyttövalmiiksi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Nuo käytetyt on aika törkyhintaisia siihen nähden, että prossu aivan kivikautinen ja satasen kalliimmalla saa uutta nopeampaa prossua, tuplasti muistia ja ssd-tilaa sekä 33% nopeamman näyttiksen.
1701619961176.png

Tuohon toki saa sen markkinoiden parhaan peliprossunkin mukaan, jos haluaa koko budjetin käyttää 300€ näytön kera. 7500f ---> 7800x3d on 200€ lisää. Vaihtoehtoisesti joku halvempi näyttö ja 7800xt ---> 7900xt +280€. 27" 1440p on se mitä kannattaa katsoa 120-165Hz jollei osta tuon 1300€:n kylkeen jotain 34" 1440p ultrawidea 400-500€:lla.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 509
Ei kannata.

Tuossa samaan hintaan kasattuna, windows-lisenssin löytää
kympillä huutonetistä.

 
Viimeksi muokattu:

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 301
Elikkä uutta ensimmäistä pelikonetta ostamassa. Mä oon aika rento pelaaja eli ei mitään fpssää, mutta yksinpelinä tässä tuleva gta 6 kiinnostaa mahdollisimman hyvillä grafiikoilla. Budjetti on 1600-1800€ mutta näin tämän: Kone

Eli siis tuo on paljon edullisempi kuin budjettini ja se olisi hyvä koska näyttö myös pitää ostaa mutta onko se mistään kotoisin? Ja jos tuota et ottaisi minkälaisen valmiin koneen ostaisit (en halua alkaa kasaamaan). 1800€ on ehdoton max.
Ei ole. Jotain tälläistä ennemmin.

 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
Ei ole. Jotain tälläistä ennemmin.

Kiitos paljon mä meen tuolla. En tosiaan ite tiiä mitään komponenteista niin vähän jännittää tällein ns. Sokkona ostaa mutta mä luotan että täällä on tietoa mikä on hyvä mun tarkoituksiin. Joten kiitos paljon kaikille muillekin avusta :)
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 509
Kiitos paljon mä meen tuolla. En tosiaan ite tiiä mitään komponenteista niin vähän jännittää tällein ns. Sokkona ostaa mutta mä luotan että täällä on tietoa mikä on hyvä mun tarkoituksiin. Joten kiitos paljon kaikille muillekin avusta :)
Tuo Timo2 paketti on todella hyvä hintaansa. Tuossa täytyy itse asentaa Windows sitten. Mikäli sinulla ei ole toista konetta, osaamista itsellä tai kaveria auttamassa niin ota tuo 44,5e hintainen koneen kasaus + käyttöjärjestelmän asennus mukaan pakettiin.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 999
Kiitos paljon mä meen tuolla. En tosiaan ite tiiä mitään komponenteista niin vähän jännittää tällein ns. Sokkona ostaa mutta mä luotan että täällä on tietoa mikä on hyvä mun tarkoituksiin. Joten kiitos paljon kaikille muillekin avusta :)
Paljon huonomman valinnan olisit tehnyt jos olisit sokkona ostanut sen taitonetin paketin.

"Ei kysyvä tieltä eksy" tms
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
Tuo Timo2 paketti on todella hyvä hintaansa. Tuossa täytyy itse asentaa Windows sitten. Mikäli sinulla ei ole toista konetta, osaamista itsellä tai kaveria auttamassa niin ota tuo 44,5e hintainen koneen kasaus + käyttöjärjestelmän asennus mukaan pakettiin.
Mulla on läppäri ja tikku ja oon joskus aikoinaan siihen Windows 10 asentanut niin mä toivon että se menee ongelmitta. Mutta mun veli asuu lähellä jos siinä tulee jotain mutta kiitos, mä mietinkin että jotain puuttuu mutta se on se käyttis.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 509
Mulla on läppäri ja tikku ja oon joskus aikoinaan siihen Windows 10 asentanut niin mä toivon että se menee ongelmitta. Mutta mun veli asuu lähellä jos siinä tulee jotain mutta kiitos, mä mietinkin että jotain puuttuu mutta se on se käyttis.
Lisenssin saa
esim. huutonetistä parilla eurolla.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
Paljon huonomman valinnan olisit tehnyt jos olisit sokkona ostanut sen taitonetin paketin.

"Ei kysyvä tieltä eksy" tms
Okei no hyvä että kysyin, mä olinkin jo sen tilaus napin äärellä tässä pari päivää ollu. Mutta ajattelin että ois se parempi vielä varmistaa täältä experteiltä
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 999
Toin näytönohjain olikin valkoinen.
Ja se valkoinen on normisti noin kaks kymppiä kalliimpi niin siksi ihmettelinkin hintaa ja vilkaisin saksan hintatasoa ja siellä lähtee 7800xt:t nyt paikallisella alvilla alkaen 537€ eli kyllä jossain tasolla on leikkuri käynyt hinnoissa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
Toin näytönohjain olikin valkoinen.

Musta olisi 40 € kalliimpi

Okei eli jos näin ostan: Ostoskori
Siinä on kaikki mitä tarviin? Niinku osiin nähden, tota mustaa on kans heti saatavilla. Toi valkoinen taitaa olla vasta tulossa jos oikein katoin.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 999
Tuollainen:
Tai jos värit niin
Mukaan koriin niin asentavat sen poistotuulettimeksi.

40€ on paljon rahaa näyttiksen väristä, mutta toki jos odotusta ei halua niin sit ehkä.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 301
Okei eli jos näin ostan: Ostoskori
Siinä on kaikki mitä tarviin? Niinku osiin nähden, tota mustaa on kans heti saatavilla. Toi valkoinen taitaa olla vasta tulossa jos oikein katoin.
Yllä olevalla lisäyksellä parempi. Tosin emoa ja muistia ei ole samantien saatavilla. Datatronic yrittänee saada niitä äkkiä varastoon, kun noilla on hyvä menekki.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
Tuollainen:
Tai jos värit niin
Mukaan koriin niin asentavat sen poistotuulettimeksi.

40€ on paljon rahaa näyttiksen väristä, mutta toki jos odotusta ei halua niin sit ehkä.
Okei siinä päivitetty sit: Ostoskori
Ja joo siis mä haluun tänään tilaa ja oon kyl miettinyt tätä ostosta sen verran kauan et en jaksa odottaa. Plus kyl mä sen 40 voin laittaa kun toi valkonen ei sovi kovin hyvin tohon settiin muutenkaan.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
Yllä olevalla lisäyksellä parempi. Tosin emoa ja muistia ei ole samantien saatavilla. Datatronic yrittänee saada niitä äkkiä varastoon, kun noilla on hyvä menekki.
Okei, ei niissä varmaan kauaa kestä. Ainakin niissä on arviot että huomenna olis tulossa emolevyjä lisää. Mutta ei tässä nyt oikeesti niin kiire ole, tää on vaan mun eka pöytäkone niin en jaksaisi odottaa kauheen kauaa
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
Valkoinen sopisi settiin kun vaihtais kopankin valkoiseksi :D

Mut juu, ei sotketa enempää kun komponenteista ite valittuna olis noin n miljoonaa yhdistelmää
Jep niitä on miljoona yhdistelmää, mutta toi musta sopii aina sisustukseen kans vähän helpommin kun toi valkoinen
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
Mutta, mä nyt ootan vielä puolituntia että jos jollakin on vielä jotain sanottavaa tota lopullista yhdistelmää vastaan. Sit mä painan kassa nappia :)

Ostoskori okei nyt mä sain sen oikein :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 999

Tuossa kopassa olisi tarvittavat tuulettimet ja usb c liitin etupaneelissa, fractalin kopan hinta lisätuulettimen kanssa kolikon kalliimpi. Mut hienosäätöä ja ihan makuasia kummanko ulkonäkö miellyttää enempi.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
Lisenssin saa
esim. huutonetistä parilla eurolla.
Mulla on tästä vielä yksi kysymys. Eikö Windows 11 käyttiksen saa nykyään ilmaisena täältä Windows vai onks se joku mainos versio? Tai huono versio? Mulle kelpaa ihan perus versio kun se on ihan vaan koti käyttöön nii ei prota tarvii mut oonks mä tyhmä jos vaan lataan sen tuolta tikulle ilmaiseksi? :')
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 999
Mulla on tästä vielä yksi kysymys. Eikö Windows 11 käyttiksen saa nykyään ilmaisena täältä Windows vai onks se joku mainos versio? Tai huono versio? Mulle kelpaa ihan perus versio kun se on ihan vaan koti käyttöön nii ei prota tarvii mut oonks mä tyhmä jos vaan lataan sen tuolta tikulle ilmaiseksi? :')
Sen asennusmedian saa tuolta ladattua. Lisenssikoodi huutonetistä vitosen tai viralliselta jälleenmyyjältä 70€

Edit: Winukka kyllä toimii ilman koodiakin, mutta esim taustakuvaa et saa vaihdettua ja muitakin ominaisuuksia on pois päältä.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 509
Mulla on tästä vielä yksi kysymys. Eikö Windows 11 käyttiksen saa nykyään ilmaisena täältä Windows vai onks se joku mainos versio? Tai huono versio? Mulle kelpaa ihan perus versio kun se on ihan vaan koti käyttöön nii ei prota tarvii mut oonks mä tyhmä jos vaan lataan sen tuolta tikulle ilmaiseksi? :')
Saa sen sieltä ilmaiseksi ja käyttöön, mutta joutuu sitä vesileimaa tuijottaa sitten työpöydällä mikäli ei lisenssiä hanki.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18

Tuossa kopassa olisi tarvittavat tuulettimet ja usb c liitin etupaneelissa, fractalin kopan hinta lisätuulettimen kanssa kolikon kalliimpi. Mut hienosäätöä ja ihan makuasia kummanko ulkonäkö miellyttää enempi.
Okei eli näin: Ostoskori
Se ois kyllä hyvä se USB C liitäntä
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
Sen asennusmedian saa tuolta ladattua. Lisenssikoodi huutonetistä vitosen tai viralliselta jälleenmyyjältä 70€

Edit: Winukka kyllä toimii ilman koodiakin, mutta esim taustakuvaa et saa vaihdettua ja muitakin ominaisuuksia on pois päältä.
Okei kiitos, nyt mä ymmärrän miten se toimii :')
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
821
minulle pisti silmään matalahko poweri 650w kun tuoteseloste 7800xt malille suositellaan 750w (jossain muualla lukee 700w) silti ollaan alle.
omistan itse kyseisen 7800xt mallin ja otin 850w powerin on ainakin päivitysvaraa.
Miksi huolissaan? koska powerin päivittäminen on ehkä epämielyttävin oletan. Ei omaa kokemusta, mutta mielikuvissa en näe itseäni repimässä kaikkia piuhoja irti ja samoja reittejä uudesta powerista, jos tarpeen päivitellä.

Erikseen komponenteista kasatuista käytän tilaisuuteni muistuttaa että ei tule yllätyksenä. Olisin itse ainakin halunut kuulla seuraavat sanat.
valmistaudu säätämään. Avaa ongelma osia ja näe mitä kaikkea voi ilmetä. Et ole yksin.
muistitikku valmiiksi kun kone saapuu.
ymmärrä ongelmat mitä voi ilmetä kun erilaisia komponentteja laite täynnä. Ajureiden koodarit ilmeisesti koittavat pysyä perässä, kun uusia komponentteja tulee markkinoille. Olen itse vain kuluttaja vailla atk syväosaamista. Joskus pakettikone on helppo valinta, sen ehkä ymmärtää vasta kun on itse säätämässä vastoin omaa tahtoa.
kts omat tuoreet kokemukset.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 301
minulle pisti silmään matalahko poweri 650w kun tuoteseloste 7800xt malille suositellaan 750w (jossain muualla lukee 700w) silti ollaan alle.
omistan itse kyseisen 7800xt mallin ja otin 850w powerin on ainakin päivitysvaraa.
Tuo 7800xt kuluttaa reilu 250 w ja suositus on 600w

Lisäksi suurin ongelma on piikkivirrat, ei jatkuva kulutus. Ja laatuvirtalähteet kestää piilkejä ja tuo rm650 on ihan riittävä tuolle.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 999
Olen itse vain kuluttaja vailla atk syväosaamista. Joskus pakettikone on helppo valinta, sen ehkä ymmärtää vasta kun on itse säätämässä vastoin omaa tahtoa.
kts omat tuoreet kokemukset.
Kyllä tuossa sun avautumisessa on toinen puoli ihan tottakin, koska pakettikoneissa sen säätämisen on tehnyt valmistaja sun puolesta.

Biossissa ei ole käytännössä mitään säädettävää niissä, tuuletinprofiilit on valmistajan toimesta lukittu jne. Ja usein koneen päivittäminenkin on tehty mahdottomaksi tai ainakin hyvin vaikeaksi ja siihen on syynä juuri tuo, että kun valmistaja päättää palikat niin ne toimivat yhteen. Acer nitro on noista epästandardeista osasista tehty esimerkki, jos olisi mennyt emo rikki, virtis rikki jne niin siihen ei kaupasta olisi laitettukaan vaihto-osasta kiinni. Käyttäjän päivitettävissä mahdollisesti vain lisää kovotilaa ja muistia (kunhan ensin selvittää mikä sille acerille nyt suostuu kelpaamaan).

Omavalmiste koneessa jokainen palikka on vaihdettavissa heti kaupan hyllyltä löytyvään, tuuletinmeluun ja kopan lämpöihin pystyy käyttäjä vaikuttamaan hyvin perusteellisesti jne.
Toki jos tavoitteena on ns kertakäyttökone eli kaupasta kone kotio, töpseli seinään ja käyttämään ja jos jokin osanen hajoaa takuun jälkeen niin kaupasta uus tietsikka tilalle niin pakettikone on ihan validi ja nykyisin esim hp:n omen sarja ja lenovon t5/t7 on koottu ihan perusosasista ja niissä emo(bios) on ainut, joka rajoittaa jonkin verran käyttäjän vapauksia ja säätömahdollisuuksia.

Ja kun vielä esim tältä foorumilta saa hyvin laaja-alaisesti apua alun (ja käytönkin) ongelmiin kunhan vain kysäisee :)
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 999
Lisäksi suurin ongelma on piikkivirrat, ei jatkuva kulutus. Ja laatuvirtalähteet kestää piilkejä ja tuo rm650 on ihan riittävä tuolle.
Näyttää olevan uudistettu (halpuutettu) versio edellisestä rm 2019 mallista, takuuta lyhennetty 7 vuoteen (tai takuuläpyskässä rm sarja 5 vuotta, mutta oletettavasti tuo tuotekuvauksen 7 vuotta on oikea).
Pcie 6+2 piuhoja vain yksi haaroitettu, toki käyttää samaa tuttua type 4 piuhaa eli toiselle on virtiksessä paikka ja sen saa noin kympillä jälkikäteenkin. 2019 malli toimitettiin kahella piuhalla.
Tuulettimen kokoa on pienennetty 120mm:seksi (2019 malli oli 140mm)

Halpuutetusta laitteesta ei löydy kunnollisia testejä ja Corsair jatkaa ihanaa uutta mallia samalla mallinimellä käytäntöään niinkuin aakkosissa ei olisi kirjaimia enää vapaana :(

Oletettavasti on silti validi virtis tuolle kokoonpanolle, mutta päivitysvaraa tosiaan ei juurikaan ole ja tuolla hinnalla ennen kunnollisia testejä ei kyllä kovin isoa yläpeukkua saa :(
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 301
Halpuutetusta laitteesta ei löydy kunnollisia testejä ja Corsair jatkaa ihanaa uutta mallia samalla mallinimellä käytäntöään niinkuin aakkosissa ei olisi kirjaimia enää vapaana :(
Veikkaan että RMe ei myynyt riittävän hyvin, joten päätivät ratsastaa RM sarjan maineella.

Ilmankos kuva näytti niin RMe sarjan virtalähteeltä.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
Näyttää olevan uudistettu (halpuutettu) versio edellisestä rm 2019 mallista, takuuta lyhennetty 7 vuoteen (tai takuuläpyskässä rm sarja 5 vuotta, mutta oletettavasti tuo tuotekuvauksen 7 vuotta on oikea).
Pcie 6+2 piuhoja vain yksi haaroitettu, toki käyttää samaa tuttua type 4 piuhaa eli toiselle on virtiksessä paikka ja sen saa noin kympillä jälkikäteenkin. 2019 malli toimitettiin kahella piuhalla.
Tuulettimen kokoa on pienennetty 120mm:seksi (2019 malli oli 140mm)

Halpuutetusta laitteesta ei löydy kunnollisia testejä ja Corsair jatkaa ihanaa uutta mallia samalla mallinimellä käytäntöään niinkuin aakkosissa ei olisi kirjaimia enää vapaana :(

Oletettavasti on silti validi virtis tuolle kokoonpanolle, mutta päivitysvaraa tosiaan ei juurikaan ole ja tuolla hinnalla ennen kunnollisia testejä ei kyllä kovin isoa yläpeukkua saa :(
Mitä ootte mieltä sitten kannattaako tuo virtalähde vaihtaa johonkin toiseen? Se on kyllä vaihtoehto.

Voin kyllä sanoa että mä koitin lukee noi tämän päiväiset läpi ja en kyllä kauheesti muuta saanut irti kuin että se menee tämän hetkiseen mutta jos joskus haluaisin päivittää niin pitäsi uusi virtalähde ostaa? Jos mä se 800w ottaisin mielummin niin mikä olisi hyvä vaihtoehto? :)
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
Mä voin sanoa että mun oletus oli että mitä isompi W numero sitä parempi se on minkä en usko olevan totta, noi hinnat ainakin vaihtelee aika paljon merkkien välillä. Mutta jos se on tarpeellista ottaa joku toinen että se pärjää joskus tulevaisuudessa uuden näyttiksen kanssa esimerkiksi, nii kyl mä voin sen budjettiin mahduttaa :D
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 999
Mitä ootte mieltä sitten kannattaako tuo virtalähde vaihtaa johonkin toiseen? Se on kyllä vaihtoehto.

Voin kyllä sanoa että mä koitin lukee noi tämän päiväiset läpi ja en kyllä kauheesti muuta saanut irti kuin että se menee tämän hetkiseen mutta jos joskus haluaisin päivittää niin pitäsi uusi virtalähde ostaa? Jos mä se 800w ottaisin mielummin niin mikä olisi hyvä vaihtoehto? :)
No noista suoraan hyllyssä olevista esim tuo:

Myös tuota puolalaisten virtistä paljon laitettu, siitä ei niin kattavia testituloksia ole mutta ei missään nimessä huonoimmasta päästä:

Mutta kuten tuossa päivällä joristu niin tuo kyllä riittää sun nykyiselle kokoonpanolle ja kuinka todennäköisenä pidät että olet tehokkaampaa (ja yleensä kalliimpaa) näyttistä vaihtamassa kokonpanoon.

Tuonne Datatronicciin kannattaa sit ensisijaisesti ottaa yhteyttä puhelimitse kun tuntuu niiden spostit hukkuvan jonnekin viestitulvaan.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
No noista suoraan hyllyssä olevista esim tuo:

Myös tuota puolalaisten virtistä paljon laitettu, siitä ei niin kattavia testituloksia ole mutta ei missään nimessä huonoimmasta päästä:

Mutta kuten tuossa päivällä joristu niin tuo kyllä riittää sun nykyiselle kokoonpanolle ja kuinka todennäköisenä pidät että olet tehokkaampaa (ja yleensä kalliimpaa) näyttistä vaihtamassa kokonpanoon.

Tuonne Datatronicciin kannattaa sit ensisijaisesti ottaa yhteyttä puhelimitse kun tuntuu niiden spostit hukkuvan jonnekin viestitulvaan.
No siis tavoitteena mulla on joko päivittää tätä konetta parin vuoden päästä tai sit säästää ja ostaa sit sellainen mihin haluisin kunnon VR setupin laittaa. Mutta se on sitten.

Tää on tosiaan mun ensimmäinen pöytäkone, niin kyl mulla on suunnitelmissa sitä päivittää jos se on mahdollista.

Rehellisesti sanottuna vr lasit ja pelit on mun lopullinen tavoite mut mä en oo koskaan niitä pelannut tai edes kokeillut niin en edes tiedä mitä ne vaatii koneelta :)
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 999
No siis tavoitteena mulla on joko päivittää tätä konetta parin vuoden päästä tai sit säästää ja ostaa sit sellainen mihin haluisin kunnon VR setupin laittaa. Mutta se on sitten.

Tää on tosiaan mun ensimmäinen pöytäkone, niin kyl mulla on suunnitelmissa sitä päivittää jos se on mahdollista.

Rehellisesti sanottuna vr lasit ja pelit on mun lopullinen tavoite mut mä en oo koskaan niitä pelannut tai edes kokeillut niin en edes tiedä mitä ne vaatii koneelta :)
En kuule tiedä minäkään, mitä vr maailma vaatii. Siinä käsityksessä että paljon ja mielellään nvidian näyttiksen :D
Mutta tuo sun paketti on am5 kannan vuoksi sellainen että siihen voit vielä luultavasti noin kolmen vuoden päästä julkaistavan huippuprossun nakata kiinni ja sen ajan tykki näyttiksen, jos tuollainen ajatus kiehtoo niin silloin virtalähteen voisi päivittää jo nyt vaikka sekin onnistuu myös jälkikäteenkin.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
18
En kuule tiedä minäkään, mitä vr maailma vaatii. Siinä käsityksessä että paljon ja mielellään nvidian näyttiksen :D
Mutta tuo sun paketti on am5 kannan vuoksi sellainen että siihen voit vielä luultavasti noin kolmen vuoden päästä julkaistavan huippuprossun nakata kiinni ja sen ajan tykki näyttiksen, jos tuollainen ajatus kiehtoo niin silloin virtalähteen voisi päivittää jo nyt vaikka sekin onnistuu myös jälkikäteenkin.
Okei, no toi kuulostaa aika hyvältä suunitelmalta. Toivottavasti se ei oo kovin vaikeaa, mulla on nimittäin tavoitteena silloin osata se päivitys tai kokoaminen itse. Kai niitä netistä löytyy ohjeita :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 359
Viestejä
4 234 155
Jäsenet
71 195
Uusin jäsen
SQWa_

Hinta.fi

Ylös Bottom