Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän niitä voi olla kahta jos ne ei ole samaa tuotetta
Mut sinällään kuulostaa puhelulta jonka voisi nauhoittaa huvin vuoksi
Laitan sähköpostilla ensimmäisen reklamaation niin näkee miten proshop reagoi ja saa kaiken tarkasti laitettua...Muista mainita, että nauhoitat puhelin niin se on oikeudessakin toimiva nauhoite. Jos et mainitse sitä niin ne voi hylätä sen sopimattomana.
Oliko non LHR malli? Kerta niiden takuu vaihdossa on kuulemma, jotain epäselvyyksiä että miten toimitaan...Edelleen odottelen jimmsiltä takuuvaihdokkia. 3060ti hajosi talvella. Jimms ei suostunut palauttamaan rahoja, eikä ole tullut korvaavaa korttiakaan tilalle. KKV ilmoitti myös ottaneensa sinne yhteyttä. Ei taida heitä kiinnostaa. Kuitenkin lähemmäs 10k€:lla ostanut heiltä tavaraa tänä vuonna. Taidan siirtää asiakkuuteni muualle.
Juu, ei ollut LHR.Oliko non LHR malli? Kerta niiden takuu vaihdossa on kuulemma, jotain epäselvyyksiä että miten toimitaan...
Jossain muistan lukeneeni maininnan että kyseiset kortit kävi tehtaalla asti korjattavana koska kyseessä on nimenomaan Non LHR malli mitä ei enään valmisteta... tämän todenperäisyydestä en ole sitten varma kun sen vahvistaminen on lähes mahdotonta.
Fiilis että nyt kun LHR linjaus on tehty että jos asiallisesti reklamoi ja pyytää LHR mallia tilalle niin sen voisi saada...Juu, ei ollut LHR.
Olen ilmoittanut korttia viedessä että mikä tahansa 3060ti käy tilalle. Ainakin silloin myyjä sanoi kirjaavansa kommentin ylös. Huhtikuussa palautetun kortin tilalle ehdottivat jossain vaiheessa että jos maksan erotuksen ostohinnan (659€) ja uuden kortin välillä niin se sopii. Silloin halvimmat 3070 kortit olivat jossain 1100€ nurkilla. En tietenkään tähän suostunut. Tuohan olisi käytännössä sama asia kuin kaupan purku + rahat lahjakorttina takaisin, ja kuluttajalla on oikeus saada rahat rahana jos kauppa puretaan.Fiilis että nyt kun LHR linjaus on tehty että jos asiallisesti reklamoi ja pyytää LHR mallia tilalle niin sen voisi saada...
Näissä reklamaatio tapauksissa kannattee aina tehdä ne sähköpostilla tai vastaavalla että saat kirjallisen dokumentin...Olen ilmoittanut korttia viedessä että mikä tahansa 3060ti käy tilalle. Ainakin silloin myyjä sanoi kirjaavansa kommentin ylös. Huhtikuussa palautetun kortin tilalle ehdottivat jossain vaiheessa että jos maksan erotuksen ostohinnan (659€) ja uuden kortin välillä niin se sopii. Silloin halvimmat 3070 kortit olivat jossain 1100€ nurkilla. En tietenkään tähän suostunut. Tuohan olisi käytännössä sama asia kuin kaupan purku + rahat lahjakorttina takaisin, ja kuluttajalla on oikeus saada rahat rahana jos kauppa puretaan.
Kortin palauttamisen jälkeen kaikki keskustelu on käyty sähköpostilla.Näissä reklamaatio tapauksissa kannattee aina tehdä ne sähköpostilla tai vastaavalla että saat kirjallisen dokumentin...
Kerta muuten tuollainen lappu tai note katoaa johonkin välillä... varsinkin kun kesä hessut on töissä...
Itsekkin olen tilannut proshopilta 3070 eaglen hintaan 669, ja siellä näkyy olevan samaa mallia lhr lisäkkeellä ihan hyllyssä satoja euroja kalliimmalla. Pitääpäs soitella.
Mistä ap kaivoi yksityisasiakkaille sähköpostiosoitteen tonne?
Ei siellä näytä olevan ku OC malliaItsekkin olen tilannut proshopilta 3070 eaglen hintaan 669, ja siellä näkyy olevan samaa mallia lhr lisäkkeellä ihan hyllyssä satoja euroja kalliimmalla. Pitääpäs soitella.
Mistä ap kaivoi yksityisasiakkaille sähköpostiosoitteen tonne?
Aamulla oliEi siellä näytä olevan ku OC mallia
ilmottele miten meni. itsellä vastaava tilausAamulla oli
Harmi kun puhelimella saa vain arkisin tonne yhteyttä, laitoin aamusella emailia menemäänilmottele miten meni. itsellä vastaava tilaus
Itsellä on toi Gigabyte RTX 3070 Eagle Oc tilattuna hintaan 689€ ja eivät ole tarjonneet LHR mallia tilalle. Tilaus tehty 07.03.2021Itsekkin olen tilannut proshopilta 3070 eaglen hintaan 669, ja siellä näkyy olevan samaa mallia lhr lisäkkeellä ihan hyllyssä satoja euroja kalliimmalla. Pitääpäs soitella.
Mistä ap kaivoi yksityisasiakkaille sähköpostiosoitteen tonne?
Laitoin nyt Proshopin supporttiin kysymystä tuosta että siirretäänkö tilaukseni LHR malliin. Ilmoittelen kun vastaavat.Itsellä on toi Gigabyte RTX 3070 Eagle Oc tilattuna hintaan 689€ ja eivät ole tarjonneet LHR mallia tilalle. Tilaus tehty 07.03.2021
Ja prohopin sivu näyttää ETA 18.08.2021 omaan varastoon tuolle LHR mallille. Ei tosin tietoa kuinka monta kappaletta on saapumassa kun se RTX korttien seurantasivu ei näytä kuin 0kpl LHR 2.0 mallille.
Pitäiskö olla yhteydessä sinne?
Jos soitat proshopin aspaan ja kysyt suoraan niin saat tietoon monta kyseistä korttia on tulossa kyseisenä päivänä...Itsellä on toi Gigabyte RTX 3070 Eagle Oc tilattuna hintaan 689€ ja eivät ole tarjonneet LHR mallia tilalle. Tilaus tehty 07.03.2021
Ja prohopin sivu näyttää ETA 18.08.2021 omaan varastoon tuolle LHR mallille. Ei tosin tietoa kuinka monta kappaletta on saapumassa kun se RTX korttien seurantasivu ei näytä kuin 0kpl LHR 2.0 mallille.
Pitäiskö olla yhteydessä sinne?
Ei jaksa nyt soittaa joten odottelen mailiin vastausta. Joku automaattinen ticket maili sieltä tulikin jo. Ja siinä mailissa mainitsin myös että esim. Jimms siirtää kaikki tilaukset automaattisesti LHR jonoon.Jos soitat proshopin aspaan ja kysyt suoraan niin saat tietoon monta kyseistä korttia on tulossa kyseisenä päivänä...
Kerta tuo lista on manuaalisesti päivitettävä josta he vissiin ovat luopumassa....
Itsellä on nyt se reklamaatio vetämässä, joka käytännössä riippuen päätöksestä voi vetää tän koko pakan levälleen...Ei jaksa nyt soittaa joten odottelen mailiin vastausta. Joku automaattinen ticket maili sieltä tulikin jo. Ja siinä mailissa mainitsin myös että esim. Jimms siirtää kaikki tilaukset automaattisesti LHR jonoon.
Toivotaan että saat miellyttävän vastauksen. Oma veikkaukseni on, että vastaus on=eri kortti, ei hyvitystä. Toivottavasti tekevät erilailla kuin verkkokauppa.com vastaavassa tilanteessa (he siis hoitivat asian noin)Itsellä on nyt se reklamaatio vetämässä, joka käytännössä riippuen päätöksestä voi vetää tän koko pakan levälleen...
Alla on mahdolliset skenaariot asiasta:
1. Proshop hyväksyy reklamaation
- Vanhalla jonolla ei ole tällöin mitään merkitystä.
- Vanhat tilaukset ovat voimassa siinä mielessä että voit tilata LHR mallin ja mitätöidä sen laskun vanhan tilauksen perusteella.
- Jotta saat LHR mallin niin joudut tekemään uuden tilauksen vastaavasta LHR mallista.
- LHR mallien suoramyynti jonon ohi jatkuu
2. Proshop kieltäytyy reklmaatiosta
- Vanha jono on ns. kuvitteellisesti pystyssä, mutta jota ei edistetä mitenkään.
- LHR malleja myydään vanhasta jonosta piittaamatta
Mutta päivitän tähän ketjuun kun asia etenee...
Itsellä reklamaatiossa on onneksi liitteenä kopio viestistä jossa Proshop itse tarjosi yhteen tilaukseen LHR malliaToivotaan että saat miellyttävän vastauksen. Oma veikkaukseni on, että vastaus on=eri kortti, ei hyvitystä. Toivottavasti tekevät erilailla kuin verkkokauppa.com vastaavassa tilanteessa (he siis hoitivat asian noin)
Soitin nyt proshopin aspaan ja sanoivat että eivät ole tehneet päätöstä tuon kortin suhteen että korvataanko LHR malleilla. Mut sanoi että joidenkin korttien suhteen on niin tehty.Jos soitat proshopin aspaan ja kysyt suoraan niin saat tietoon monta kyseistä korttia on tulossa kyseisenä päivänä...
Kerta tuo lista on manuaalisesti päivitettävä josta he vissiin ovat luopumassa....
Vaikka Jimms sanoi siirtävänsä kaikki alkuperäiset tilaukset LHR jonoihin, ei se kauheasti mieltä lämmitä kun he eivät tunnu noita LHR kotteja tilaavan/saavan. Oma sijoitus julkkaripäivän 3080TUF:in kanssa ei ole 3kk aikana liikkunut yhtään.
Kävin aiheesta KKV:n kanssa emailikeskustelua ja he totesivat ettei mitään aikarajoja ole. Jimms voi pitää tilauksen kirjoilla vaikka 10 vuotta ja lain kirjainta on silloin ilmeisesti noudatettu.
Tänään oli Hesarissa juttua. Samassa yhteydessä myös siitä miten Jimms on kasvanut.Mä laitoin juttuvinkkiä Helsingin Sanomiin. Suosittelen muita tekemään samoin.
Katsotaan jos ne kiinnostuvat asiasta.
tilaajille.Tänään oli Hesarissa juttua. Samassa yhteydessä myös siitä miten Jimms on kasvanut.
Puhelimella en Hesarin äpistä heti saa linkkiä.
Unfortunately customer service does not have this information at the moment.
You will need to follow our press releases and with your local store for the latest updates.
Näin siinä sitten kävi kuten Snowfly alunperin kirjoitti. Proshop on tänään myynyt Gigabyte RTX3070 Eagle OC LHR kortteja ja niitä ei tarjottu non LHR mallin jonottajille.- LHR malleja myydään vanhasta jonosta piittaamatta
Tuo Nvidia supportin vastaus antoi taas yhden vastineen proshoppia vastaan... että non LHR chipit menee Founders edition kortteihin... ja kaikille muille menee LHR piirit...Näin siinä sitten kävi. Proshop on tänään myynyt Gigabyte RTX3070 Eagle OC LHR kortteja ja niitä ei tarjottu non LHR mallin jonottajille.
Mielenkiinnolla odottelen käyttäjän @Snowfly reklamaation tulosta.
Toivotaan. Kyllä niitä non lhr piirejä voi silti olla jossain lojumassa, joten ei kannata hengitystä pidätellä. Eikös nuo jämyt odota että valmistajat ilmoittaa ettei enää ko. kortteja tule?Tuo Nvidia supportin vastaus antoi taas yhden vastineen proshoppia vastaan... että non LHR chipit menee Founders edition kortteihin... ja kaikille muille menee LHR piirit...
Mielen kiinnolla odotan sitä ensimmäistä vastausta sieltä
Se vaan että riittääkö Nvidian lausunto siitä että piirejä ei toimiteta enään... siihen että kyseiset mallit on lakkautettuToivotaan. Kyllä niitä non lhr piirejä voi silti olla jossain lojumassa, joten ei kannata hengitystä pidätellä. Eikös nuo jämyt odota että valmistajat ilmoittaa ettei enää ko. kortteja tule?
Orkkis piirejä tehdään Founders editioniin yksinoikeudella käsittääkseni... 3rd party partners LHRei tossa lausunnossa mun mielestä annettu mitään. Eli orrkis piirejä tehdään vielä eikä mitään ole korvattu millään.
Asus support ei tiedä mitään asiasta.Jos tuon customer supportista saa tietää, niin se on kyllä vähän arpapeliä onko oikein vai väärin. Usein siellä on jotain ulkoistettua henkilökuntaa jonka tietämys asiasta on heikompaa kuin täältä foorumeilta löytää. Jos NVidialta ei ole jonkun johtajan virallista lausuntoa asiasta, niin en mitään menisi allekirjoittamaan
Snowfly: Is there some where press statement from this?
Sonal: RTX 3080 GPU is a new GPU and its still in production like all the all the other RTX 30 series GPU
Sonal: The official statement is released only when any GPU is put into EOL category
Onko alkuperäiset tilaajat saaneet niitä luvattuja kylkiäispelejä, nyt kun näyttiksiä on alkanut liikkumaan ja myyjät vaihtaa kortteja LHR malleihin?
Kiitos piti varmistaa että ei liity reklamaatioon..."KLA D:" näyttäs olevan.