• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka OnePlus Buds Pro 79€

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
498
Tuote: OnePlus Buds Pro langattomat nappikuulokkeet
Tarjoushinta: 79€
Normaalihinta: 109€
Kauppa: Oneplus
Voimassa:
Linkki: OnePlus Buds Pro
Promokoodi: BUDSPRO30

Kommentti tarjouksesta: Alennuskoodi ei toimi ilman tunnuksia. Ilmainen toimitus.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 272
Liekkö noi ok? Onko joku päässyt vertailemaan AirPodseihin, lähinnä istuvuuden ja vastamelun osalta.

AirPods proot on olleet älyttömän hyvät, ja yritän löytää vastaavaa istuvuutta muilta.. Esim bud proot aivan susi surkeat samsungilta, ei pysy edes korvissa, vaikka teknologian osalta kiinnostaisi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
452
Liekkö noi ok? Onko joku päässyt vertailemaan AirPodseihin, lähinnä istuvuuden ja vastamelun osalta.

AirPods proot on olleet älyttömän hyvät, ja yritän löytää vastaavaa istuvuutta muilta.. Esim bud proot aivan susi surkeat samsungilta, ei pysy edes korvissa, vaikka teknologian osalta kiinnostaisi.
Noissa on todella heikko vastamelu ainakin Rtingsin testien mukaan. Itse ostaisin tuossa hintaluokassa joko Sony WF‑1000XM3, Anker Soundcore Life P3 tai Liberty 3 Pro kuulokkeet. Itselleni olen todennut Liberty 3 Pro kuulokkeet parhaiksi istuvuuden, vastamelun ja äänenlaadun osalta. Itse en saanut ikinä Sonyja täysin tukevasti korviin.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 272
Noissa on todella heikko vastamelu ainakin Rtingsin testien mukaan. Itse ostaisin tuossa hintaluokassa joko Sony WF‑1000XM3, Anker Soundcore Life P3 tai Liberty 3 Pro kuulokkeet. Itselleni olen todennut Liberty 3 Pro kuulokkeet parhaiksi istuvuuden, vastamelun ja äänenlaadun osalta. Itse en saanut ikinä Sonyja täysin tukevasti korviin.
Onko näissä kuulokkeissa muuten liikeiden tms. myyjien puolesta mitään mahdollisuutta sovitella? Eli saako palauttaa, jos sovittaa korviin, onko tietoa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
452
Onko näissä kuulokkeissa muuten liikeiden tms. myyjien puolesta mitään mahdollisuutta sovitella? Eli saako palauttaa, jos sovittaa korviin, onko tietoa?
Ei taida paljoakaan olla näillä in-ear laitteilla palautusoikeitta edes Powerissa tai Gigantissa. Toki olen kuullut että jotkut ovat kassalla saaneet neuvoteltua palautusoikeuden myös nappikuulokkeille jos ne ei sovikaan korviin. Amazoniin pystyy käsittääkseni palauttamaan myös nappikuulokkeet joita on kokeiltu.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
1
Giganttiin olen tarjonnut, eikä palautus onnistunut - inear/nappikuulokkeet luokitellaan hygieniatuotteiksi joita ei voi palauttaa. Sain kuitenkin lähetettyä ko. kuulokkeet takuukorjaukseen ja sieltähän tuli uudet joiden palautus sitten onnistuikin..
 
Liittynyt
27.12.2021
Viestejä
17
Onko näissä kuulokkeissa muuten liikeiden tms. myyjien puolesta mitään mahdollisuutta sovitella? Eli saako palauttaa, jos sovittaa korviin, onko tietoa?
Verkkokaupasta on itsellä ollut Sony WF‑1000XM4 käytössä. Tuli ongelmia, että toinen kuulokkeista tippui pois yhteydestä vähän väliä ja palautus onnistui verkkokauppaan ilman ongelmia.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
734
Ostin Elisalta 99e hintaan 2 viikkoa sitten ja olen ollut tyytyväinen. Kokemusta löytyy tosin vain muutaman kympin kiinalaisista virityksistä. Mielestäni vastameluominaisuus on aivan hyvä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 567
Viestejä
4 190 935
Jäsenet
70 768
Uusin jäsen
Craft Bear

Hinta.fi

Ylös Bottom