Päivitystä pukkaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lataus epäonnistui. Yritä uudelleen. Hmm.Itsellä ei onnistu päivityksen lataaminen tällä hetkellä.
Ei kai auta kun venaillaLähti lataamaan, mutta mutta... reilut 5% tullu 10 minuutin aikana ja sitten kaatuu verkkovirheeseen Näköjään OP:n foorumeilla kans valiteltu ongelmista. Now what.. (oneplus.com)
Täällä myös, mutta jäi looppiin kysymään 1. SIMin PIN-koodia. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen tunnisti SIMin 2. paikasta ja kaikki toimii normistiHyvin lataili äsken loppuun asti ja päivitys asentui nopeesti.
Mulla myös SIM-PIN looppi. Tullut joskus aikaisemminkin päivityksen jälkeen. Piti toisen PIN-yrityksen kohdalla bootata ettei vaan ala jotain PUK-koodia kysymään. Sen jälkeen toimi moitteitta.Täällä myös, mutta jäi looppiin kysymään 1. SIMin PIN-koodia. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen tunnisti SIMin 2. paikasta ja kaikki toimii normisti
Sieltä tuli tänään 600 megan päivitys, jossa mm. uusimmat tietoturvat. Olikohan puhelimen viimeinen päivitys? Noh, mulle ainakin oli.
Haikeana täytyy todeta, että on aika päästää tämä hyvin palvellut kapula eläkepäiville, kun tuli tänään tilattua Pixel 8 ProShopista.
Itse vaihdoin keväällä Pixel 8:een juurikin koon takia. Toinen syy oli päivityslupaukset. Harkinnassa oli koon puolesta myös Sonyn silloin julkaistu malli, mutta oli varattu loppuun silloin. Ihan tyytyväinen olen pixeliin ollut.Miten päädyit tuohon malliin?
OnePlus 12 olis kyllä varmasti hyvä, mutta fyysinen koko...
Pixelin halusin, koska nopeat päivitykset ja pitkä tuki (2030+). Tuosta mallista saikin sitten vääntää, kun vaihtoehtoina olivat 8a (399€), 8 (469€) ja 9 (539€). Mieli vaihtui monta kertaa. Normi kasi oli ollut hintaseurannassa jo kesästä saakka ja nyt sen tilasin, kun hinta painui alle 500€ kipurajan. 8a oli ehkä lopulta hieman lelumainen omaan makuun ja en halunnut maksaa 70€ ekstraa 9:stä.Miten päädyit tuohon malliin?