OnePlus 7 Pron lehdistökuvat vuotivat nettiin

Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 008
Kristallipalloni kertoo
Mun kristallipallo on ihan samoilla taajuuksilla. Hurjan vähän ollut spekulaatiota pro:n akun kestosta tuolla näytöllä. Samapa tuo. Aina kun alkaa tehdä mieli jotain tuon pro:n kaltaista puhelinta, niin mietin että kannattiko mun ostaa 700€ maksava iphone 6s kolme vuotta sitten. Ei ehkä kannattanut.

Moni vertaa täällä hintaa usein tehoihin tai toisiin puhelinvalmistajiin. Ite olen pikkuhiljaa siirtynyt vertaamaan hintaa sille lisäarvolle mitä se oikeasti itselle antaa. Kolmen vuoden päästä varmasti katuisin tuon kalliimman version ostoa ja lueskelisin täällä oneplus 10:n spekulaatioita. Tuo halvin perus-7 voisi 550€ hinnalla kiinnostaa kun nyt se 6t oli jo ostoaikeissa hetki sitten. Puolueettomia arvosteluja odotellessa...
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 429


Roland Quandt on julkaissut Twitterissä Pro-mallin hintoja. Hänen mukaansa hinnat alkaisivat 699 eurosta (6 &128 Gt), 8 & 256 Gt malli 749 ja 12 & 256 Gt malli 819 euroa. Jos pitävät paikkaansa, on mielenkiintoista nähdä mitä perus OP7:n hinnalle tapahtuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 458
Noiden hintojen perusteella on ainakin vaikeaa nähdä uusia hinnanostoja perusmallille. 6T 6/128GB maksaa sen 549€ eli eroa vastaavaan 7 Prohon olisi 150€. Pron kaikki lisäominaisuudet huomioiden tuo kuulostaa melko pieneltä erolta omaan korvaani ja ei tuota voi oikein kaventaa, kun muuten perusmallissa ei olisi oikein järkeä. Rehellisesti sanottuna tuo ero on ehkä jopa liian pieni, joku 200€ kuulostaisi järkevämmältä erolta muisteiltaan vastaavien mallien välillä. Voisiko olla jopa mahdollista, että OP7 mallin hinta laskisi hieman 6T verrattuna kiitos kevyiden uudistusten ja kovien kilpailijoiden (esim. Xiaomi)... Oma veikkaus OP7 6/128GB mallille olisi hinnan asettuminen 499-549€ välille. Noh, onneksi ensiviikolla selviää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 988
Viestejä
4 209 048
Jäsenet
71 000
Uusin jäsen
Jebbels

Hinta.fi

Ylös Bottom