Oneplus 7 -mallisto

Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
595
Keijo tiedä, eikä Keijo pysty todistamaan. Mutta Keijosta tuntuu, että tässä päivityksessä muuttui näppäimistön asettelu vai miksi yhtäkkiä tulee niin paljon virhepainalluksia viestejä kirjoittaessa. :cautious:
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Käytän Novaa kotiappina (ollut jo kohta 5v joten siitä ei osaa luopua) joten UI ei sinänsä kiinosta vaan muu "pellin alla toiminta"
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Jaahas, mitenhän screenshot otetaan nykypäivänä? Ennen piti painaa volume alas + power, mutta nyt sulkee näytön ku painaa poweria? :D
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Edelleen volume alas + power. :D Edit. Siis molempia yhtaikaa, ei toista ensin.
Ohoo! Commodoren ajoista asti oon aina painanu toisen napin pohjaan ja sitte vasta näpäyttäny toista... Hyvin toimii tämäkin ja esiin pomppasi heti kolmen sormen ele tutoriaali. Hyvä päivitys mutta menee hermot jos ei varaa aikaa siihen että hommat laittaa kuntoon.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Olin myös rohkea ja päivitin 7 pron. Ei valittamista ainakaan vielä. Jatkuvaa "saatanan piippaamista" tuo puhelin kyllä vuorokauden pitänyt, eli siitä päivityksestä lähtien. Kyllähän nuo ilmoittelut varmasti palaavat ruotuun kun vaan jaksaa nyt taas kiltisti kieltää häiritsemästä (juuri mistään) aiheesta enää toiste :devilish:

Itse asiassa olin tulossa liitymät-ketjuun kyselemään onko elisa alkanut throtlailla asiakkaita, mutta mobiilidatakin palaili oikeaan nopeuteen kun muutaman kerran paineli kaikkea ufoa developer-asetuksista ja boottasi laitteen pari kertaa siihen päälle :geek: jotain jarrua varmaan oli päivityksessä tullut kaistalle, vaikka en kyllä myönnä huomanneeni minkään datasiirtorajoittimen tms olleen käytössä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
694
Päivitin kanssa Oneplus 7 Android 12 ja voi luoja tätä ongelmien määrää.

1. DND ei toimi. Ei käynnisty aikataulujen mukaisesti ja silloinkin kun käynnistyy niin ilmoitukset piippaa normaaliin tapaan.
2. En tiedä onko AOD mennyt rikki vai oliko se aiemmin rikki. Puhelin herättää tuota AOD:ta jatkuvasti. Ennen heräsi vain napauttamalla näyttöä tai nostamalla luuria.
3. Puhelimesta on äänet pois ja ilmoitukset piippailee silti.
4. Sovellus, jotka on yhdistetty älykelloon pyytää joka kerta lupaa yhdistää uudestaan. Kokeiltu poistaa liitos ja aktivoida uudestaan, sama homma jatkuu.
5. Shelf otettu pois päältä, mutta silti se näkyy ilmoituksissa ja laskee askelia. Täysin turhaa, koska mulla on kello sitä varten.

En edes muista kaikkea, tässä nyt merkittävimmät. Saa nähä meneekö ajan kanssa vai pitääkö kaikki asentaa uusiksi..
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Laitoin kumminkin eilen itselle tuon 12:sta.
Ylhäältä mainituista on tullut vastaan kohta 5.
Väritkin vähän eri kuin ennen, koska oli srgb käytössä ja 12:sta en suoraan löytänyt samaa asetusta.
Ikonit näyttää pienemmitä tms, samoiten lukituskuvio pienempi ja ylempänä ruutua.
Yhdessä ohjelmassa vierityksen aikana näyttäisi osa teksteistä "pumppaavan".
Kello-widgetin kellon fontin väri tyhmä vaalean sininen, tosin on pienempi kokoinen kuin googgelin. Siksi pitäänee tottu tuohon väriin.
Osa asetuksista tuntui nollaantuvan asennuksessa. Olikohan joku äänikin otettu pois koska wa:n ilmoitusäänet oli muuttunut.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
..joka kerta lupaa yhdistää uudestaan...
On kieltämättä helvetin kovapäinen päivityksen jälkeen. Minua tämä jaksaa muistuttaa verkon jakamisen vaikutuksesta akun kestoon. Muistutusta tehostetaan siihen päälle ehdottamalla että suljettaisiinko se verkon jakaminen nyt kuitenkin? Kaiken lisäksi noi on jotain sen tason ilmoituksia, että ei taida saada edes developer-asetuksista kytkettyä pois. Olen koko puhelimen elinkaaren ajan jakanut verkkoa lähes 24/7 tabletille ja muualle. En todellakaan halua sulkea mitään. Saatana.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Mulla ei päivityksen jälkeen tule Gmailin sähköposti-ilmoituksia ollenkaan. Olen saattanu puhelimen päivityksen jälkeen painaa jotain kun kaikenlaisia ilmoituksia tuli sarjatulella, mutta asetuksista ilmoitusasetuksia katsomalla Gmail näyttäis olevan ihan normaalisti. Löytyykö ilmoitusasetuksia myös jostain muualta?
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
PIN-koodin hyväksymisessäki on jotaki hämärää josta unohtu mainita viikko sitten kun oli niin paljon valitettavaa päivyksen jälkeen... En ole vaivautunu vaihtamaan perus 1234 PIN-koodia, mutta päivityksen jälkeisen uudelleen käynnistyksen jälkeen se ei toiminut. Piti mennä operaattorin sivuille josta sen sai onneksi kätevästi taas toimimaan. Mitähän tuossa on tapahtunut?
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
PIN-koodin hyväksymisessäki
Niin on. Mulla on sim pin joko tuo 1234 tai se 0000. Hämää ainakin englanninkielisessä versiossa se, että ei näe mistään menikö se oikein. Eli kun painelet pin-koodin, niin oli oikein tai ei, tulee identtinen koodinkysely seuraavaksi. Siinä saa vähän arpoa että oliko yritys oikein ja nyt kysytään jo puhelimen koodia, vai menikö pieleen ja pitäisi yrittää sim koodia uudestaan ja paremmalla onnella.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Mulla ei päivityksen jälkeen tule Gmailin sähköposti-ilmoituksia ollenkaan. Olen saattanu puhelimen päivityksen jälkeen painaa jotain kun kaikenlaisia ilmoituksia tuli sarjatulella, mutta asetuksista ilmoitusasetuksia katsomalla Gmail näyttäis olevan ihan normaalisti. Löytyykö ilmoitusasetuksia myös jostain muualta?
Uudelleen käynnistys auttoi ilmoituksiin.

Eli kun painelet pin-koodin, niin oli oikein tai ei, tulee identtinen koodinkysely seuraavaksi.
Pitääkö pin-koodi kirjoittaa kaksi kertaa peräkkäin? Menee aina niin autopilotilla ja tulee käynnistettyä puhelin vain 0-2 kertaa vuodessa ettei ole oikein muistikuvia edellisistä kerroista. Nyt kun oikein muistelen niin olen saattanut naputtaa saman pin-koodin pari kertaa peräkkäin kun olen luullut että tein virhepainalluksen...
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
283
Puhelinhan kysyy käynnistäessä, pin-koodin ja lukitusnäytön salasanan/numerokoodin/kuvion.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Puhelinhan kysyy käynnistäessä, pin-koodin ja lukitusnäytön salasanan/numerokoodin/kuvion.
Hhmm... Okei nyt ymmärrän. Olen kai naputellut sitä pin-koodia lukitusnäytönkoodiksi liian monta kertaa ja puhelin on mennyt lukkoon. Tässä kirjoittaessa tuli fläspäkki parin vuoden takaa, että noiden koodien antamisen välillä on ennen kestänyt monia sekunteja ja lukitusnäytönkoodin kysymisen on huomannut selvästi. Muistaakseni viime viikolla sitä kysyttiin välittömästi tai sitten olen härvännyt jotain muuta samalla ja naputtanu huomaamatta väärää koodia.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Olen aika varma että ennen kysyi sim-korttien pin koodit ensin ja sitten lukitusnäytön kuvion, nyt toisin päin.
 

Mah

Liittynyt
17.01.2022
Viestejä
20
Tuli päivittyä 7t pro uusimpaan 12 versioon ~ 4-5 päivää sitten. Heti päivityksen jälkeen netti on ruvennut temppuilemaan. Speedtestiin kokeilemaan ja tulos oli ~2 mbps Kumma juttu, että on 300m netti ja noin 75% ajasta puhelin ei suostu avaamaan esim. Snappi stooreja ilman, että puhelin joutuu lataamaan niitä pitkään. Perus netin selailussa sama ongelma.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
694
Tuli päivittyä 7t pro uusimpaan 12 versioon ~ 4-5 päivää sitten. Heti päivityksen jälkeen netti on ruvennut temppuilemaan. Speedtestiin kokeilemaan ja tulos oli ~2 mbps Kumma juttu, että on 300m netti ja noin 75% ajasta puhelin ei suostu avaamaan esim. Snappi stooreja ilman, että puhelin joutuu lataamaan niitä pitkään. Perus netin selailussa sama ongelma.
Nyt kun mietin niin, mulla hiukan vastaavaa päivityksen jälkeen. Luulin eka, että omassa verkossa vaan ongelmaaa mutta tuntuu tekevän tota myös 4G:llä. Wifi tippuu toisinaan kokonaan irti, vaikka kaikki asetukset pitäisi olla OK ja tukiasema ei herjaa mistään ongelmista.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Tuli päivittyä 7t pro uusimpaan 12 versioon ~ 4-5 päivää sitten. Heti päivityksen jälkeen netti on ruvennut temppuilemaan. Speedtestiin kokeilemaan ja tulos oli ~2 mbps Kumma juttu, että on 300m netti ja noin 75% ajasta puhelin ei suostu avaamaan esim. Snappi stooreja ilman, että puhelin joutuu lataamaan niitä pitkään. Perus netin selailussa sama ongelma.
Kuullostaa tutulta. En ole 100% varma vielä menikö ongelma pysyvästi pois. Ainakin hetkellisesti mulla palasi nopeus normaaliksi. Kirjotinkin tuossa pari viestiä ylempänä tähän samaan ketjuun...
onko elisa alkanut throtlailla asiakkaita, mutta mobiilidatakin palaili oikeaan nopeuteen kun muutaman kerran paineli kaikkea ufoa developer-asetuksista ja boottasi laitteen pari kertaa siihen päälle :geek: jotain jarrua varmaan oli päivityksessä tullut kaistalle, vaikka en kyllä myönnä huomanneeni minkään datasiirtorajoittimen tms olleen käytössä.
 
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 095
Screenshot_2022-12-19-09-56-02-71_79d0ff8f9752a3fc32487e6d62330a6a.jpg
Ei kyllä kovin hyvältä näytä 4G täälläkään päivityksen jälkeen..
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
595
Äkkiseltään testattuna Moi 9€ simmi aitoi 76 mbps, joten itselläni tuo toimii. Saa nähdä tuleeko tähän päivitykseen mitään pikakorjauksia, kun aika paljon tuntuu olevan pikku vikaa, alla nyt ehkä itseäni eniten häiritsevät.

- Näyttö heräilee ihan omiaan, joten akkua menee enemmän.
- Ilmoitukset viesteistä jää välillä pois.
- Itselläni klo 23 menee "Älä häiritse" moodi päälle, eli täysin äänettömäksi. Noh nyt päivityksen myötähän kännykkä päättää tuosta oikein äänimerkillä ilmoittaa, että nyt ollaan sitten hiljaa...
- Vaikka "Älä häiritse" moodi on päällä, niin silti kännykkä pärisee jotain omiaan latauksessa yöpöydällä välillä? Optimoidusta latauksesta? Viime yönä pärisi kun akkua oli 80%.
- Päivityksen myötä Galaxy Watch 4 on myös alkanut pärisemään omiaan välillä.
- Muut jo aiemmin täällä mainitut ongelmat, kuten Shelf askeleiden mittaukset, lupa kyselyt yms.

Joo, kännykkä tuntuu sulavemmalta käyttää, mutta en ehkä näe sitä sulavuutta kaikkien pikku bugien vertoiseksi, kun tietoturva päivityksetkin näkyy olevan elokuulta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
48
Yllä oleviin ongelmiin mobiilidatan kanssa:

Tuttu ongelma, kaista oli ihan olematon päivityksen jälkeen (tosin toimi muistaakseni ensi alkuun hyvin, mikä on outoa). Välillä yhteys ei toiminut juuri yhtään. Ilmeisesti aiemmassa deviversiossa oli jo jotain ongelmia mobiilidatan kanssa, mutta nämä piti olla korjattuna julkaisuun - siltä ei kuitenkaan vaikuta.

Ainakin jossain kohdassa kehitystä ongelmana OnePlussalla oli, että yhteys ei meinannut pysyä 4g-verkossa vaan se saattoi hyppiä 4g/3g/2g välillä. Tältä pohjalta itse kokeilin lukita tuon käyttämään aina pelkkää LTE:tä ja sen jälkeen onkin toiminut hyvin. Ennen tajuuden pystyi lukitsemaan helposti #4636# koodilla dialerissa, mutta tämä on nyt sitten ilmeisesti poistettu.

Uuden OxygenOS:n kanssa onnistuu seuraavasti:
1. Lataa NetMonster-sovellus
2. Sovelluksen oikeassa alalaidassa paina kolmea pistettä ja valitse Phone info. Tästä saa auki tuon valikon, johon aiemmin pääsi helposti.
3. Kohdassa "Aseta ensisijainen verkon tyyppi" valitse LTE only

Näiden toimien jälkeen on nyt toiminut varmaan yli kuukauden ongelmitta. Kun puhelimen reboottaa, tuo lukitus poistuu ja se täytyy asettaa uudestaan, mikäli ongelma palautuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 824
Elisan liittymä ja android 12 antaa huonossa paikassa(kotona missä seinät blokkaavat signaalia pahasti) 100,25 mbps, eli ainakin minulla toimii ihan hyvin. En tiedä paljonko pitäisi/voisi olla parhaimmillaan?
 
Liittynyt
13.02.2018
Viestejä
142
Android12 päivityksen ajoin viime viikolla ja ei kyllä hyvää lupaa.

- Näyttö heräilee jatkuvaan ihan miten sattuu
- Akku tuntuu tyhjenevän puolet nopeammin mitä ennen. Ei tarvitse edes työpäivän aikana juurikaan käyttää niin saa olla jo kotona lataamassa
- Spotify ikkuna vie lukitusnäytöltä koko tilan, esim. Whatsapp viestejä ei näy ollenkaan jos Spotify auki
- Jos kuuntelee Spotifyä, laittaa pausen. Tämän jälkeen käyttää vaikka Chromea auki niin Spotify ei olevinaan enää taustalla pyöri ilman, että sovelluksen avaa uudestaan

Eli ulkoasu muuttui ihan kivasti, mutta tuntuu että entisiä ominaisuuksia katosi ja akkua vie jonkun takia ihan hirveällä tahdilla
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
- Akku tuntuu tyhjenevän puolet nopeammin mitä ennen. Ei tarvitse edes työpäivän aikana juurikaan käyttää niin saa olla jo kotona lataamassa
Mullaki tyhjeni akku heti päivityksen jälkeen erittäin nopeasti. Lisäksi hämäsi "yölatausominaisuus" ja luulin että pikalataus ei enää toimi. Sellainen oikea vika löytyi että joidenkin ohjelmien ilmoitukset alkoivat toimimaan vasta parin päivän jälkeen kun kokeilin käynistää puhelimen uudelleen.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Pelien sisällä "taaksepäin" pyyhkäisy ei toimi heti. Ekalla pyyhkäisyllä yläreunasta tulee näkyviin yläpalkki (kello, yhteys, jne.) ja alareunasta joku pelkkä viiva, siitten pitää vielä pyyhkäistä toisen kerran jotta peli tekee normaalin taaksepäin toiminnon. Miten tuosta pääsee eroon tai millä hakusanoilla pitää etsiä apua? Haluan että taaksepäin pyyhkäisy toimii heti niinku ennen päivitystä.
 
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 095
Mikähän mahtaa olla pielessä, kun päivityksen jälkeen ei lataudu yli 80% muuten kuin irrottamalla piuha ja laittamalla takaisin lataukseen..? "Optimoitu yölataus" otettu pois heti päivityksen jälkeen (edelleen on pois päältä, tarkistin juuri) ja luuri on käynnistetty uudelleen muutamankin kerran.. :hmm:
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
694
Mikähän mahtaa olla pielessä, kun päivityksen jälkeen ei lataudu yli 80% muuten kuin irrottamalla piuha ja laittamalla takaisin lataukseen..? "Optimoitu yölataus" otettu pois heti päivityksen jälkeen (edelleen on pois päältä, tarkistin juuri) ja luuri on käynnistetty uudelleen muutamankin kerran.. :hmm:
Mulla auttoi lähes kaikkiin ongelmiin asetusten nollaus. En oo varma auttaako tuohon, mutta ainahan voi kokeilla. V-mäistä nakutella asetukset takas omiin preferensseihin, mutta kannatti.(Järjestelmäasetukset --> Varmuuskopioi ja nollaa --> Nollaa puhelin --> Nollaa kaikki asetukset).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 824
Vowifin kanssa omituinen ongelma. Eli kotona ei tule vowifi kuvaketta koskaan, eli se ei kai sitten ole käytössä? (Vaikka siis wifi on päällä ja käytössä) Mutta yleensä kaikkialla muualla missä on wifi verkko niin tulee vowifi kuvake. Mitään asetuksia tms en ole muuttanut, eli jos lähden kotoa niin tuota ei ole ja nyt esim olen muualla missä kanssa wifin kautta yhteydessä niin tuo tulee heti ihan itsestään.

Kotona vieläpä todella surkea kuuluvuus niin tuo vowifi olisi todella hyödyllinen.

Mitenköhän tällaisen saisi korjattua? Onko tuolle vowifille jotain erityisvaatimuksia wlan laitteelle? Suht uusi ja noin muuten hyvin toimiva wlan laite kyllä. Vai pitääkö vaan ostaa uusi wifi reititin?

Voisi tietysti koittaa toisella puhelimella jakaa wlani kotona ja yhdistää sen kautta josko sitten toimisi/lainata jostain joku muu wifi reititin testiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
694
Jaahas, lisää vikoja. Bluetooth-kuulokkeilla ei voi ohjata puhelimen äänenvoimakkuutta vaan nämä on eritellyt.. Oi miksi piti päivittää...
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
No voi vittujen vittu, nythän mä vasta sen hokasin. Älä häiritse-tilasta hävinnyt "kysy joka kerta kesto". Mitä helvettiä siellä on oikein mietitty kun tuo on otettu pois. Nyt alkaa taas jäämään luuri älä häiritse-tilaan kun ei muista ottaa sitä pois päältä.
 

MPK

Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
58
7 Pro Android 12 päivityksen jälkeen

- Näyttö heräilee tärinästä, tömäisystä, eipä vaan enää sormen painalluksella näyttöön saa kelloa näkyviin...
- Etukamera nousee joka kerta ylös kun virtapainiketta painaa, ennen piti vetää ruudulta vielä ylöspäin liike, jos halusi kasvojen tunnistuksen

Hieman rasauttelevia ominaisuuksia jos minulta kysytään
 
Liittynyt
18.11.2022
Viestejä
2
Menin ostamaan aikoinaan 5G version 7 Pro mallista ja jossain vaiheessa kävi ilmi, että tähän ei ole enää tulossa edes Android 11 versiota. Eniten tässä korpeaa se, että 900€ puhelimen tuki on näin surkea ja security patch level on nyt heikoissa kantimissa versiossa 2021-11-01. Näitä tähän ketjuun tulleita kokemuksia kun lukee, niin tämä tuska lienee kuitenkin pienempi verrattuna näiden bugien kanssa tappeluun. Toisaalta tuossa sentään on vielä toivoa, että ne korjataan ajan myötä. Yksi asia kuitenkin on varmaa eli tämä jää viimeiseksi OnePlus puhelimeksi minun kohdallani. Sääli, sillä aikoinaan OnePlus oli varmasti yksi parhaista vaihtoehdoista Android luureista.
 

MPK

Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
58
Näytölle kun antaa tuplanäpäytyksen, niin tulee ainakin itellä kello näkyviin..?
Kyllähän se tuolta asetuksista löytyy että lukitusnäytön saa auki tuplanapautuksella (+kamera). Aiemmin kyllä toimi nopea painallus näyttöön niin AOD eli se musta näyttö heräsi vähäksi aikaa. Pienen tutkinnan tuloksena kun hörrii sormenlukijan alueelta niin saattaa välillä näyttö herätä. Mutta ei säännölisesti.
 
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 095
Kyllähän se tuolta asetuksista löytyy että lukitusnäytön saa auki tuplanapautuksella (+kamera). Aiemmin kyllä toimi nopea painallus näyttöön niin AOD eli se musta näyttö heräsi vähäksi aikaa. Pienen tutkinnan tuloksena kun hörrii sormenlukijan alueelta niin saattaa välillä näyttö herätä. Mutta ei säännölisesti.
Joo, ite en naamatunnistusta käytä, niin en ole kameran tempuista tietoinen, mutta toi sormenjälkilukijan jatkuva näytölle hyppiminen rupeaa rasittamaan, eikä sitäkään ilmeisesti mistään pois saa (Raise to wake on pois päältä).
 
  • Tykkää
Reactions: MPK
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
897
Ja Android 13 löytyy, jos haluaa custom ROMien maailmaan lähteä. CrDroid 9 ollu nyt muutaman viikon ajossa ja ihan toimivalta on tuntunut. Bank Norwegianin appia vaan ei saa syystä tai toisesta toimimaan, tunnistautuminen antaa vain virheen "virhe tapahtui" tjsp. Ongelma vaan lienee laajempi kun työpuhelimena toimivassa Zenphone 9:ssä sama vika
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 763
Kehittäjille täytyy nostaa hattua. Puhelin alkaa lähestymään neljän vuoden ikää ja tukea löytyy edelleen todella paljon. Android 13:sta löytyy monena varianttina. Uutisissa sattui silmään LineageOS:n päivitys vuodenvaihteessa.

Hieman ehkä harmittaa, että tuli vaihdettua pois. Neljä vuotta vanha puhelin on softan osalta paremmassa tilanteessa kuin muutaman kuukauden ikäinen Xiaomi 12T.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Alkanut kyllä haluttamaan laittaa takaisin edellinen 11 versio tai kustomi.
Sama. Tuntuu ettei enää ole itse kontrollissa oikein mistään. Puhelin muuttelee asetuksia edelleen haluamikseen ja jankkaa koko ajan samoja asioita optimoinnista ja muusta hölmöstä. Tämä on mun eka android-puhelin. Vaihdoin iphoneista juuri sen vuoksi kun itse ei tuntunut useinkaan olevan kontrollissa miten halusi puhelimen toimivan missäkin tilanteessa.

Sen verran käynyt jo ikäviä yllätyksiä, että on luottamus mennyt. Koskaan ei voi tietää jos nyt ladataankin "optimoidusti", tethering on katkaistu yllättäen tietyllä kellon lyömällä tai joku itselle hyvin tärkeä, mutta satunnaisesti käytetty sovellus onkin vaimennettu täysin koska et käytä sitä aktiivisesti jnejne... :mad:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
134
Kuinka toimii lineage os tai pixel experience 7pron kanssa? Lähinnä pankkisovellukset ja Google pay. Vai ostaisiko suoraan Pixel 6a hintaan 299? Harmi luopua 7 prosta koska rauta edelleen hyvä.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Kuinka toimii lineage os tai pixel experience 7pron kanssa? Lähinnä pankkisovellukset ja Google pay. Vai ostaisiko suoraan Pixel 6a hintaan 299? Harmi luopua 7 prosta koska rauta edelleen hyvä.
älä luovu :thumbsup: kielsin ite kaikki optimoinnit ja muut fiilistelyt. 7pro kauniissa kevätsäässä esplanadin julkkaritilaisuudesta hankittu.... ehkä keväällä sitten taas silmät kiiluen puhelinta :cool: tai mutkien kautta 7pro vielä vuodeksi :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
595
Saa nähdä tuleeko vielä jotain "Hotfix" päivitystä näihin 7 sarjalaisiin korjaamaan näitä android 12 päivityksen mukana tulleita "ominaisuuksia".
Pitää katsoa Samsungin S23 Ultra, josko siihen päivittäisi kunhan ensikuussa julkaistaan. Tosin jää kyllä päivittämättä, jos se ei tarjoa taaskaan juurikaan mitään uutta S22 ja S21 versioihin. Lähinnä parempaa kameraa haluaisin ja S21/S22 Ultrat ovat pärjänneet aika surkeasti dxomark arvioinneissa verrattuna muihin valmistajiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 824
Nyt kun op7 pro ei enää saa mitään päivityksiä niin kauanko tätä "uskaltaa" käyttää? Mitään custom rommia en asenna kun en jaksa kikkailla pankki yms ohjelmien kanssa. Lisäksi en tätä edes omista vaan työpuhelin ja saan kyllä uuden kunhan haluan joten ei ole rahasta kiinni. Mutta ei vaan jaksaisi asentaa kaikkea uusiksi jne ja tämä sinänsä toimii hyvin ja on mieleinen joten ei jaksaisi vaihtaa.

Mutta onko esim juuri pankkisoftien ja muiden käyttö jossain vaiheessa riskialtista kun ei tule tietoturvapäivityksiä?
 
Liittynyt
02.10.2018
Viestejä
477
Kappas, minulla on täsmälleen sama "ongelma" oman 7T:n kanssa. Firma kyllä vaihtaa uuteen jos vain haluan, mutta itse en jaksaisi alkaa säätämään. Yli kolmen vuoden iästään huolimatta luuri toimii vielä uudenveroisesti, ei siis tahmaa, akku kestää erinomaisesti ja laite on ulkoisestikin uudenveroinen. Tämä on itse asiassa ensimmäinen puhelin, joka ei tunnu liian vanhalta näin pitkän käytön jälkeen. Ilmeisesti ollaan tultu siihen pisteeseen, että kännyköiden kehittyminen paremmaksi on lähinnä makuasia. Tai sitten olen tullut vanhaksi, eikä enää kiinnosta. :lol:
 
Liittynyt
24.11.2021
Viestejä
67
Itsellä on hieman vastaava tilanne, op7 pro toimii edelleen kuin uusi, eikä isompia ongelmia ole ollut, op:lle tyypillisiä softa bugeja lukuunottamatta. Kokeilin aiemmin kaverin pixel 6a:ta mutta se ei vakuuttanut bugisuuden ja hitaan latauksen takia, nyt kun on tottunut op:n pikalataukseen, niin ei pysty palaamaan hitaaseen muutaman tunnin kestävään lataukseen :D Aiemmin tuli kyllästyttyä puhelimiin melko nopeasti hidastumisen ja "vanhentumisen" takia, mutta nyt on ensimmäistä kertaa tilanne että luurista ei haluaisi luopua Mutta ilmeisesti pakko se on kuitenkin aloittaa uuden luurin etsiminen, tietoturvapäivityksien puute huolettaa itseäkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 824
Edellinen op3 oli 3v iässä jo hidas ja huono jne. Mutta tämän op7pro osalta ollaan tosiaan näköjään päästy siihen että on riittävän hyvä. Uudet ei tarjoa enää mitään oikeaa uutta ja nopeutta jne ei vaan yksinkertaisesti tarvitse enempää. Sama tietokoneidenkin kanssa, ennen joku päivitys 286->386->486 oli iso loikka, mutta nyt pärjää helposti 10v vanhallakin prossulla eikä mitään eroa huomaa uudempaan.

Mutta kai se on vaihdettava kesällä viimeistään johonkin uuteen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 384
Viestejä
4 159 285
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom