Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siirtyi alemmaksi koko näppis.Keijo tiedä, eikä Keijo pysty todistamaan. Mutta Keijosta tuntuu, että tässä päivityksessä muuttui näppäimistön asettelu vai miksi yhtäkkiä tulee niin paljon virhepainalluksia viestejä kirjoittaessa.
Edelleen volume alas + power. Edit. Siis molempia yhtaikaa, ei toista ensin.Jaahas, mitenhän screenshot otetaan nykypäivänä? Ennen piti painaa volume alas + power, mutta nyt sulkee näytön ku painaa poweria?
Ohoo! Commodoren ajoista asti oon aina painanu toisen napin pohjaan ja sitte vasta näpäyttäny toista... Hyvin toimii tämäkin ja esiin pomppasi heti kolmen sormen ele tutoriaali. Hyvä päivitys mutta menee hermot jos ei varaa aikaa siihen että hommat laittaa kuntoon.Edelleen volume alas + power. Edit. Siis molempia yhtaikaa, ei toista ensin.
On kieltämättä helvetin kovapäinen päivityksen jälkeen. Minua tämä jaksaa muistuttaa verkon jakamisen vaikutuksesta akun kestoon. Muistutusta tehostetaan siihen päälle ehdottamalla että suljettaisiinko se verkon jakaminen nyt kuitenkin? Kaiken lisäksi noi on jotain sen tason ilmoituksia, että ei taida saada edes developer-asetuksista kytkettyä pois. Olen koko puhelimen elinkaaren ajan jakanut verkkoa lähes 24/7 tabletille ja muualle. En todellakaan halua sulkea mitään. Saatana...joka kerta lupaa yhdistää uudestaan...
Niin on. Mulla on sim pin joko tuo 1234 tai se 0000. Hämää ainakin englanninkielisessä versiossa se, että ei näe mistään menikö se oikein. Eli kun painelet pin-koodin, niin oli oikein tai ei, tulee identtinen koodinkysely seuraavaksi. Siinä saa vähän arpoa että oliko yritys oikein ja nyt kysytään jo puhelimen koodia, vai menikö pieleen ja pitäisi yrittää sim koodia uudestaan ja paremmalla onnella.PIN-koodin hyväksymisessäki
Uudelleen käynnistys auttoi ilmoituksiin.Mulla ei päivityksen jälkeen tule Gmailin sähköposti-ilmoituksia ollenkaan. Olen saattanu puhelimen päivityksen jälkeen painaa jotain kun kaikenlaisia ilmoituksia tuli sarjatulella, mutta asetuksista ilmoitusasetuksia katsomalla Gmail näyttäis olevan ihan normaalisti. Löytyykö ilmoitusasetuksia myös jostain muualta?
Pitääkö pin-koodi kirjoittaa kaksi kertaa peräkkäin? Menee aina niin autopilotilla ja tulee käynnistettyä puhelin vain 0-2 kertaa vuodessa ettei ole oikein muistikuvia edellisistä kerroista. Nyt kun oikein muistelen niin olen saattanut naputtaa saman pin-koodin pari kertaa peräkkäin kun olen luullut että tein virhepainalluksen...Eli kun painelet pin-koodin, niin oli oikein tai ei, tulee identtinen koodinkysely seuraavaksi.
Hhmm... Okei nyt ymmärrän. Olen kai naputellut sitä pin-koodia lukitusnäytönkoodiksi liian monta kertaa ja puhelin on mennyt lukkoon. Tässä kirjoittaessa tuli fläspäkki parin vuoden takaa, että noiden koodien antamisen välillä on ennen kestänyt monia sekunteja ja lukitusnäytönkoodin kysymisen on huomannut selvästi. Muistaakseni viime viikolla sitä kysyttiin välittömästi tai sitten olen härvännyt jotain muuta samalla ja naputtanu huomaamatta väärää koodia.Puhelinhan kysyy käynnistäessä, pin-koodin ja lukitusnäytön salasanan/numerokoodin/kuvion.
Tuli päivittyä 7t pro uusimpaan 12 versioon ~ 4-5 päivää sitten. Heti päivityksen jälkeen netti on ruvennut temppuilemaan. Speedtestiin kokeilemaan ja tulos oli ~2 mbps Kumma juttu, että on 300m netti ja noin 75% ajasta puhelin ei suostu avaamaan esim. Snappi stooreja ilman, että puhelin joutuu lataamaan niitä pitkään. Perus netin selailussa sama ongelma.
Kuullostaa tutulta. En ole 100% varma vielä menikö ongelma pysyvästi pois. Ainakin hetkellisesti mulla palasi nopeus normaaliksi. Kirjotinkin tuossa pari viestiä ylempänä tähän samaan ketjuun...Tuli päivittyä 7t pro uusimpaan 12 versioon ~ 4-5 päivää sitten. Heti päivityksen jälkeen netti on ruvennut temppuilemaan. Speedtestiin kokeilemaan ja tulos oli ~2 mbps Kumma juttu, että on 300m netti ja noin 75% ajasta puhelin ei suostu avaamaan esim. Snappi stooreja ilman, että puhelin joutuu lataamaan niitä pitkään. Perus netin selailussa sama ongelma.
onko elisa alkanut throtlailla asiakkaita, mutta mobiilidatakin palaili oikeaan nopeuteen kun muutaman kerran paineli kaikkea ufoa developer-asetuksista ja boottasi laitteen pari kertaa siihen päälle jotain jarrua varmaan oli päivityksessä tullut kaistalle, vaikka en kyllä myönnä huomanneeni minkään datasiirtorajoittimen tms olleen käytössä.
Mullaki tyhjeni akku heti päivityksen jälkeen erittäin nopeasti. Lisäksi hämäsi "yölatausominaisuus" ja luulin että pikalataus ei enää toimi. Sellainen oikea vika löytyi että joidenkin ohjelmien ilmoitukset alkoivat toimimaan vasta parin päivän jälkeen kun kokeilin käynistää puhelimen uudelleen.- Akku tuntuu tyhjenevän puolet nopeammin mitä ennen. Ei tarvitse edes työpäivän aikana juurikaan käyttää niin saa olla jo kotona lataamassa
Mikähän mahtaa olla pielessä, kun päivityksen jälkeen ei lataudu yli 80% muuten kuin irrottamalla piuha ja laittamalla takaisin lataukseen..? "Optimoitu yölataus" otettu pois heti päivityksen jälkeen (edelleen on pois päältä, tarkistin juuri) ja luuri on käynnistetty uudelleen muutamankin kerran..
Näytölle kun antaa tuplanäpäytyksen, niin tulee ainakin itellä kello näkyviin..?- Näyttö heräilee tärinästä, tömäisystä, eipä vaan enää sormen painalluksella näyttöön saa kelloa näkyviin...
Kyllähän se tuolta asetuksista löytyy että lukitusnäytön saa auki tuplanapautuksella (+kamera). Aiemmin kyllä toimi nopea painallus näyttöön niin AOD eli se musta näyttö heräsi vähäksi aikaa. Pienen tutkinnan tuloksena kun hörrii sormenlukijan alueelta niin saattaa välillä näyttö herätä. Mutta ei säännölisesti.Näytölle kun antaa tuplanäpäytyksen, niin tulee ainakin itellä kello näkyviin..?
Joo, ite en naamatunnistusta käytä, niin en ole kameran tempuista tietoinen, mutta toi sormenjälkilukijan jatkuva näytölle hyppiminen rupeaa rasittamaan, eikä sitäkään ilmeisesti mistään pois saa (Raise to wake on pois päältä).Kyllähän se tuolta asetuksista löytyy että lukitusnäytön saa auki tuplanapautuksella (+kamera). Aiemmin kyllä toimi nopea painallus näyttöön niin AOD eli se musta näyttö heräsi vähäksi aikaa. Pienen tutkinnan tuloksena kun hörrii sormenlukijan alueelta niin saattaa välillä näyttö herätä. Mutta ei säännölisesti.
Sama. Tuntuu ettei enää ole itse kontrollissa oikein mistään. Puhelin muuttelee asetuksia edelleen haluamikseen ja jankkaa koko ajan samoja asioita optimoinnista ja muusta hölmöstä. Tämä on mun eka android-puhelin. Vaihdoin iphoneista juuri sen vuoksi kun itse ei tuntunut useinkaan olevan kontrollissa miten halusi puhelimen toimivan missäkin tilanteessa.Alkanut kyllä haluttamaan laittaa takaisin edellinen 11 versio tai kustomi.
älä luovu kielsin ite kaikki optimoinnit ja muut fiilistelyt. 7pro kauniissa kevätsäässä esplanadin julkkaritilaisuudesta hankittu.... ehkä keväällä sitten taas silmät kiiluen puhelinta tai mutkien kautta 7pro vielä vuodeksiKuinka toimii lineage os tai pixel experience 7pron kanssa? Lähinnä pankkisovellukset ja Google pay. Vai ostaisiko suoraan Pixel 6a hintaan 299? Harmi luopua 7 prosta koska rauta edelleen hyvä.