OnePlus 6

Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
172
Tämän otin itellekin kokeiluun, kun ei kallis ollut.

Kaikki tarpeellinen ja tarpeeton tuli mukana, ja asennus helppoa varsinkin tuon asettimen kanssa. Lasia asetettaessa paljastui karu totuus, miksi oneplus varmaan tekee omaan lasiinsa ne mustat reunat, näytön kaarevuudesta johtuen lasi jää reunoiltaan irti noin millin. Sama ilmiö varmasti oneplussan lasissa, ainakin lasin reunoilla olevasta likamäärästä päätellen.

Mutta hintaansa nähden ihan hyvä ostos, jos tällä nyt taas jonkun kuukauden eteenpäin pääsee.
Eipä tullut edes ajateltua tuota, pahoittelut jos tuli hutiostos :)
 

Nom

homo debilis obēsus
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 818
Onko noiden alapainikkeiden ja näppäimistön asettelu jostakin säädettävissä? Tulee liian usein painettua välilyönnit tilalla ympyrää. Ongelmaa ei ollut OP3 kuurilla.

Suojakalvotukusta hankin parit panssarilasit ja ihana ok tasoa. Musta reunus voisi olla vähän pienempi ja tämäkin lasi jää ihan pikkasen vajaaksi, joka ei kyllä haittaa flip-coverin kanssa yhtään.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 603
Mistäs saisi uuden laturin joka lataisi samalla nopeudelle kun alkuperäinen. Saisi toisen jättää duuniin ja toisen himaan?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 369
Kutoselle taitaa riittää pelkkä Dash laturikin. Toki jos meinaa ostaa uudempaa OP niin sitten varmaan kannattaa ostaa warppi
 
Liittynyt
13.02.2018
Viestejä
142
Puolisen vuotta tässä mentiinkin ilman ongelmia, mutta nyt tuli taas yksi eteen.
Muistelisin, että mulla oli aiemmin sama ongelma ja en silloin löytänyt ratkaisua. Sitten tosin hävitti kentät täysin ja sen takia vaihdettiin takuuseen uusi emo, tämän jälkeen alko BT kanssa pelaa.

Kovassa käytössä OnePlussan Wireless Bulletsit. Kuulokkeet toimii muuten, mutta hävitti mikrofoonin.
Eli BT valikossa näkyy itse napit, mutta ei näy mikrofoonin kuvaa, käyttää siis puheluiden aikana puhelimen omaa mikkiä.
On kokeiltu parittaa uudestaa ja käynnistellä uusiksi kumpiakin.

Onkohan tähän vieläkään mitään ratkaisua löytynyt?
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 000
Puolisen vuotta tässä mentiinkin ilman ongelmia, mutta nyt tuli taas yksi eteen.
Muistelisin, että mulla oli aiemmin sama ongelma ja en silloin löytänyt ratkaisua. Sitten tosin hävitti kentät täysin ja sen takia vaihdettiin takuuseen uusi emo, tämän jälkeen alko BT kanssa pelaa.

Kovassa käytössä OnePlussan Wireless Bulletsit. Kuulokkeet toimii muuten, mutta hävitti mikrofoonin.
Eli BT valikossa näkyy itse napit, mutta ei näy mikrofoonin kuvaa, käyttää siis puheluiden aikana puhelimen omaa mikkiä.
On kokeiltu parittaa uudestaa ja käynnistellä uusiksi kumpiakin.

Onkohan tähän vieläkään mitään ratkaisua löytynyt?
Ootko ollu suoraan Oneplussan supporttiin yhteydessä ? Kerran jouduin heidän kanssa asioimaan Oneplus 3:n kanssa ja jäi hyvä fiilis siitä miten hoitivat asiaa.
 
Liittynyt
13.02.2018
Viestejä
142
Ootko ollu suoraan Oneplussan supporttiin yhteydessä ? Kerran jouduin heidän kanssa asioimaan Oneplus 3:n kanssa ja jäi hyvä fiilis siitä miten hoitivat asiaa.
Chattailin sinne tänään puolisen tuntia. Käskettiin tyhjentämään välimuistia yms yms, mutta ei lähtenyt mikki toimimaan...

Viimeisen ehdotus oli factory reset, pitänee se vielä kokeilla kun aikaa sille löytyy. Jos ei kuulemma sekään auta niin kiikutettava puhelin huoltoon.
Mulla on ennen tätä ollut OP1 ja OP3, niiden kanssa ei ikinä mitään ongelmaa. Tämä ollut jo parisen kertaa huollossa...
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 031
Itsellä akku ruvennut kulumaan kauheeta kyytiä viimeisimmän päivityksen jälkeen, kenelläkään muulla samaa? Mikäköhän tohon voisi auttaa, mitään ongelmia ei ole tähän asti puhelimen kanssa ollut.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
364
Onko tässä vehkeessä aina ollut tuo ominaisuus että soittaa hätäpuhelun kun virtanappia painetaan joko 5 tai 3 kertaa (riippuen kumpi valittuna). Vai onko tuo nyt ilmestynyt jonkun päivityksen yhteydessä.

Saatana että saa ihmetellä kun alkaa taskusta kuulumaan huutelua että "hätäkeskus". Onneksi tuo saa näköjään kuitenkin kokonaan pois päältä.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 000
Itsellä akku ruvennut kulumaan kauheeta kyytiä viimeisimmän päivityksen jälkeen, kenelläkään muulla samaa? Mikäköhän tohon voisi auttaa, mitään ongelmia ei ole tähän asti puhelimen kanssa ollut.
Tästä oli muistaakseni jotain ihan yleistä androidin juttua, että jokin playstoren päivitys aiheutti jotain bittipoikittain-efektiä ja käyttäjillä saattoi alkaa akku hupenemaan vauhdilla. Täsmällistä faktaa tai lähdettä en nyt kännyllä jaksa ettiä, mutta googlen kautta voipi löytyä infoa.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
911
Onko tässä vehkeessä aina ollut tuo ominaisuus että soittaa hätäpuhelun kun virtanappia painetaan joko 5 tai 3 kertaa (riippuen kumpi valittuna). Vai onko tuo nyt ilmestynyt jonkun päivityksen yhteydessä.

Saatana että saa ihmetellä kun alkaa taskusta kuulumaan huutelua että "hätäkeskus". Onneksi tuo saa näköjään kuitenkin kokonaan pois päältä.
On se vissiin automaattisesti. Itekki kerran sain paskahalvauksen tuon takia. Lähti asetus helvetin äkkiä pois päältä...
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
951
On se vissiin automaattisesti. Itekki kerran sain paskahalvauksen tuon takia. Lähti asetus helvetin äkkiä pois päältä...
Näkyi olevan mullakin päällä automaattisesti, onneks en ollut koskaan onnistunut aktivoimaan. Otin kuitenkin pois päältä.

Löytyy täältä, jos joku etsii: Asetukset > Turvallisuus & näytön lukitus > Hätäpelastus
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
573
Mikä tämä Zen-tila homma nyt on? Heräsin toissa yönä kolmelta kun puhelin alkaa pimputtaa, että olen käyttänyt luuria jo 2h ja olisi aika pitää breikki. Bitch, olin ollut kolme tuntia unessa ja nettikin pois päältä! :mad:
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
911
Mikä tämä Zen-tila homma nyt on? Heräsin toissa yönä kolmelta kun puhelin alkaa pimputtaa, että olen käyttänyt luuria jo 2h ja olisi aika pitää breikki. Bitch, olin ollut kolme tuntia unessa ja nettikin pois päältä! :mad:
Mulla ei oo yöllä tehnyt tuota, mutta pari kertaa niin että en oo moneen tuntiin käyttänyt puhelinta ja se alkaa kitisee että pitäs pitää break.... Tuota roskaa kun ei saa edes pois päältä!
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
283
Asetukset - hae zen tila - paina sitä - avaa - ratas oikea yläkulma - ja sieltä pois. Voi olla ettei 6t:ssä ole samalla tavalla.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
573
Ei ole kutosessakaan näemmä tuota. Ei saa edes pakotettua kiinni ja poistettua käytöstä. Kaikkea paskaa ne nykyään puhelimiin tunkee...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
76
Senhän saa tuonne valikkoon lisättyä ja sieltä sammutettua. Ei ole huutanut kertaakaan mitään.

Screenshot_20190906-180616.jpg
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
573
Ei ole mulla koskaan ollutkaan päällä. Sain ilmoitukset (toivottavasti) poist käynniställä Zenin ja sen asetusvalikosta räpläämällä kaikki ilmoitukset ja muistutukset pois. Katsotaan miten käy...
 
Liittynyt
22.08.2017
Viestejä
52
Omalla kohdalla päivityksen jälkeen musiikki pätkii bluetoothin kautta kuunnellessa. Ei jatkuvasti, mutta kuitenkin häiritsevän usein. Jonkin aikaa toimii hienosti ja sitten yhtäkkiä ilman syytä pätkii. Kuulokkeina Bosen QuietComfort 35. Ongelmaa ei iPadin kanssa ilmene. Olen tehnyt recoveryn kautta cachen tyhjennyksen, mutta se ei auttanut.
Nostelen vanhaa viestiä, mutta jos @kauhuk vielä täällä, niin kiinnostaisi tietää saitko tätä vikaa ikinä ratkottua? Itsellä vastaavaa pätkintää. Samalla menee välillä ihan mobiiliverkon kentät nollille hetkeksi. Täyttä wipeä en ole vielä laitteelle tehnyt.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
176
Nostelen vanhaa viestiä, mutta jos @kauhuk vielä täällä, niin kiinnostaisi tietää saitko tätä vikaa ikinä ratkottua? Itsellä vastaavaa pätkintää. Samalla menee välillä ihan mobiiliverkon kentät nollille hetkeksi. Täyttä wipeä en ole vielä laitteelle tehnyt.
En saanut ja puhelin lähti kiertoon jo aikaa sitten. Voit toki kokeilla vielä tehdasresetin tehdä jos se auttaisi.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
62
Mulla pätki kanssa BT-kuulokkeiden kanssa aina töissä. En tiedä mistä johtui, mutta pätkiminen loppui, kun poistin kuulokkeet Macin BT-asetuksista, johon olin joskus aiemmin kuulokkeet liittänyt.

Mobiiliverkko kyllä muistaakseni on pysynyt ihan normaalisti päällä.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
911
Mulla pätki kanssa BT-kuulokkeiden kanssa aina töissä. En tiedä mistä johtui, mutta pätkiminen loppui, kun poistin kuulokkeet Macin BT-asetuksista, johon olin joskus aiemmin kuulokkeet liittänyt.

Mobiiliverkko kyllä muistaakseni on pysynyt ihan normaalisti päällä.
6T:llä on mulla pätkinyt mobiiliverkko pois kokonaan mutta vain töitten uudella toimistolla, ei ikinä missään muualla, saatikka mitään ongelmaa BT:n kanssa.
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
517
Onko kellään sellasta että toi korvakauitin olis aika hiljainen?

Välillä tulee puheluita että vaikea saada selvää vaikka volumin vääntää täysille.

Entisessä S4:ssa ei pystynyt koskaan pistämään volumeja maksimille kun huusi niin kovaa.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 000
Onko kellään sellasta että toi korvakauitin olis aika hiljainen?

Välillä tulee puheluita että vaikea saada selvää vaikka volumin vääntää täysille.

Entisessä S4:ssa ei pystynyt koskaan pistämään volumeja maksimille kun huusi niin kovaa.
Vanhassa S5:ssa oli samaa juttua. Helpotti kun puhdistin kuulokkeen reikiä. Eivät näyttäneet olevan aivan lian peitossa, mutta silti puhdistus auttoi. Näistä on aika paljon juttua Oneplussan foorumeilla ja muuallakin. Jotkut ovat puhdistaneet paineilmalla, joista toiset taas tuntuvat varoittelevan, että se saattaa rikkoa kaiutinelementin. Tiedä sitten...en itse vielä tuota kokeillut kun hoitui vähemmälläkin voimalla.
 
Liittynyt
22.08.2017
Viestejä
52
Onko kellään sellasta että toi korvakauitin olis aika hiljainen?

Välillä tulee puheluita että vaikea saada selvää vaikka volumin vääntää täysille.

Entisessä S4:ssa ei pystynyt koskaan pistämään volumeja maksimille kun huusi niin kovaa.
Kannattaa varovasti rapsutella sitä kuulokkeen suojakangasta jollain tikulla jos siitä pinnasta irtoais jotain ääntä estävää likaa. Paineilmaa en suosittele, voi vaan työntää likaa enemmän kuulokkeeseen aiheuttaen vaan enemmän hallaa.
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
517
Joo tossa suurennuslasilla kattoin niin ei siellä kyllä mitään likaa näy.

Noh pitänee pistää puhelu pääkauittimelle jos ei meinaa kuulua.
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
517
Eikös kutosessa pitäis olla vielä takuu voimassa ?
Voi olla mutta ei oo kuittia.

Sellanenki tullu tossa vastaan että toi ele missä puhelin nostetaan korvalle puhelun vastaamiseksi ei aina toimi.

Joskus se toimii heti, joskus muutaman korvan vaihtamisen jälkeen ja joskus ei taas ollenkaan.

Sensori kyllä toimii hyvin kun kävin siellä testeissä kokeilemassa. Vai onko toi joku Oneplussien ominaisuus?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 285
Onko Android 10 saapumisesta ollut vielä tarkempaa tietoa missään? Joku ihme akku bugi vaivannut jo jonkun aikaa niin tuo voisi auttaa.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
951
Google playstä löytyy joku Oxygen OS updater tms. -sovellus jolla päivitys ainakin onnistuu. Itse päivitin jo parisen viikkoa sitten sen avulla.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
911
Onko Android 10 saapumisesta ollut vielä tarkempaa tietoa missään? Joku ihme akku bugi vaivannut jo jonkun aikaa niin tuo voisi auttaa.
Ettei ole surullisen kuuluisa Whatsapp päivitys joka imasee mehut? Siihe ei taida OS päivitys auttaa vaan Whatsapp päivitys, siitä taisi olla jossakin toisessa ketjussa puhetta ja linkki mistä sen uudemman korjatun version ladattua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
50
Google playstä löytyy joku Oxygen OS updater tms. -sovellus jolla päivitys ainakin onnistuu. Itse päivitin jo parisen viikkoa sitten sen avulla.
OnePlussan omilta foorumeilta sai kuvan, että joitain bugeja Oxygen updaterin kautta päivitetyissä luureissa. Onko sinulla toiminut moitteetta?
Pallottelin pari päivää ajatusta tuon kautta päivittää, mutta jäi tekemättä.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
951
OnePlussan omilta foorumeilta sai kuvan, että joitain bugeja Oxygen updaterin kautta päivitetyissä luureissa. Onko sinulla toiminut moitteetta?
Pallottelin pari päivää ajatusta tuon kautta päivittää, mutta jäi tekemättä.
Ahaa, enpäs tuota tiennyt.

Minulla on kyllä toiminut ihan hyvin, mutta tämä tieto pienellä varauksella, koska en ole käyttänyt OP6:tta enää varsinaisena puhelimenani. Mutta tällä rajoitetulla otannalla ei ole ilmennyt mitään ongelmia. Akkukesto on ollut myös lepotilassa ihan hyvä, luokkaa 5 päivää hyvin kevyellä käytöllä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 285
Ettei ole surullisen kuuluisa Whatsapp päivitys joka imasee mehut? Siihe ei taida OS päivitys auttaa vaan Whatsapp päivitys, siitä taisi olla jossakin toisessa ketjussa puhetta ja linkki mistä sen uudemman korjatun version ladattua.
Joo lueskelin tuota Oneplus 6t ketjua niin siellä oli juttua. Itellä tosin ei aina ole Whatsapp ainakaan sovellusten osalta kärjessä, mutta eihän kaikki sen kulutus siinä näykkään. Wear OS on itellä kärjessä ilman mitään syytä. Tosin voihan se Whatsapp senkin aiheuttaa kun viestit tulee siihen myös. Vähän aikaa sitten oli kellon playstore jumissa ja lataukset oli odottaa tilassa mikä söi akun.
 

Hampsteri

Kukkuu pulut
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
992
Miten tästä saa poies ominaisuuden että kun GPSän painaa päälle niin WiFikin kytkeytyy päälle? Kun en tarviis kun sen pelkän GPSän silloin kun on tarvetta :confused:
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
757
Orzlyä itse tullut käytettyä. Otterboxi ei sen kanssa sitten sovi...
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
757
Vaimolle tuli päivityksestä Bluetooth,wifi,galleria ja joku muukaan ei toiminut enään. Puhelimen tyhjennys ja järjestelmän nollaus on auttanut.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Kaatuuko muilla sovellukset normi kutosella kun kun on vielä Android 9 käytössä? Itsellä kaatuu vähän väliä joku iltalehti/sanomat ja sosiaalisen median sovellukset kun yrittää avata niitä. Jossain kohtaa puhelin sit vaan käynnistyy uudestaan ja taas toimii hetken aikaa.. Tehdasasetuksille en oo vielä palauttanut kun ajattelin jos täältä löytyy joku helpompi ratkaisu / ja auttaako tehdasasetuksille palautus edes..?

En oo asentanu hetkee mitään uusia sovelluksia jotka tämän periaatteessa voisi aiheuttaa, eli ei pitäis olla jostain yksittäisestä sovelluksesta kiinni.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 457
Viestejä
4 162 616
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom