OnePlus 15

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Tämä puhelin tuli nyt monen muun tavoin hankittua. Tämä toimikoon yleisenä ketjuna ko. puhelimelle, ongelmille ja oivalluksille, mitä näitä nyt on

Suurin osa vaihdosta OP10 Pro > OP15 meni ihan hyvin, vielä ei ole kovin isoja ongelmia tullut vastaan.

Isoin ongelma lienee se, että OP10 Prossa mulla oli käytössä ne "calling cardit" vai mitä lie mistä tuli kontaktin iso kuva ruudulle kun se soittaa, tästä OP15 en tunnu löytävän samaa mistään?

Osuuspankin kortit eivät myöskään halua mennä walletiin jostain syystä (ei kai niitä nyt vanhoista luureista pidä poistaa tms ensin?)

Pieni harmituksen aihe on ikoni, OP10 Prossa mulla oli joku OnePlus Icon Pack käytössä enkä usko että se oli mikään random playstoresta ladattu kuitenkaan, vaan virallinen? Saisikohan sitä tähän jotenkin

Tämä puhelin tuli nyt monen muun tavoin hankittua. Tämä toimikoon yleisenä ketjuna ko. puhelimelle, ongelmille ja oivalluksille, mitä näitä nyt on

Suurin osa vaihdosta OP10 Pro > OP15 meni ihan hyvin, vielä ei ole kovin isoja ongelmia tullut vastaan.

Isoin ongelma lienee se, että OP10 Prossa mulla oli käytössä ne "calling cardit" vai mitä lie mistä tuli kontaktin iso kuva ruudulle kun se soittaa, tästä OP15 en tunnu löytävän samaa mistään?

Osuuspankin kortit eivät myöskään halua mennä walletiin jostain syystä (ei kai niitä nyt vanhoista luureista pidä poistaa tms ensin?)

Pieni harmituksen aihe on ikoni, OP10 Prossa mulla oli joku OnePlus Icon Pack käytössä enkä usko että se oli mikään random playstoresta ladattu kuitenkaan, vaan virallinen? Saisikohan sitä tähän jotenkin
Voisiko liittyä tuohon OP:n ongelmaan?

Itse vaihdoin omenaleiristä tähän 14 plus -> OP15. Tässä nyt sattui speksit natsaamaan aika monelta osin, samalla hintalapun ollessa vain kolminumeroinen.

Yllättävän kivuton siirtymä kun oli taustatyöt tehty kunnolla (lähinnä tunnukset ja salasanat Applen avainnipusta toisaalle).

Nordean mobiilipankki ei jostain syystä osaa avata itseään biometrisellä tunnistautumisella mikä vähän ärsyttää. Ainiin ja Googlen voice assist ei jostain syystä toimi suomeksi?? Siri osasi kyllä availla spotifyä, vaihtaa kappaleita jne. autolla ajaessa ja ihan suomeksi. Kai se täytyy alkaa Lontoota puhumaan tälle.

Vaihdoin OnePlus 11:sta 512-gigaiseen, kun DNA:lla oli hyvä tarjous. On kyllä kaikin puolin mainio laite. En olisi osannut odottaa, että mikään puhelin olisi voinut olla vielä OP11:sta rivakampi; kyllä tämä vaan on ihan heittämällä sulavin ja nopein puhelin käyttöjärjestelmän osalta, mitä olen koskaan käyttänyt. Varsinkin kun animaatioskaalaa laskee. Olen takakannen pinnoitteen suuri fani, tuntuu tuo lasipinta ihan kuin ei olisi lasia ollenkaan.

Arvosteluissa oli mainittu laitteen lämpenemisestä. En ole vielä räpeltäessä saanut sitä kuumenemaan, käyttöönoton ohessa kun siirsin päälle 100 gigaa tavaraa vanhasta puhelimesta, niin toki lämpeni - muttei koskaan tuntunut kuumalta sormituntumalta mistään päin laitetta.

Akkukesto on kyllä hurja, kuten arvosteluista tulikin luettua ennen ostopäätöstä. Keskiviikkona ostin puhelimen ja latasin ensimmäisen kerran eilen, vaikka akkua olisikin ollut vielä yli 40 prosenttia. Älytön akkukesto ja nopea lataus on kombo, josta en luopuisi enää.

Biometrisen tunnistautumisen kanssa on ollut OP Mobiilin kanssa sitä ongelmaa, että se asetus ns. resetoituu pankkisovelluksesta. Mahdollisesti OP:n huoltotöistä johtuvaa. Pari kertaa laittanut sen asetuksen päälle uudelleen. Sormenjälkilukijasta sen verran, että tuntuisi lukevan omia pakkasen kuivattamia sormia selkeästi luotettavammin, kuin OnePlus 11.

@Kaotik Kävin puhelinsovelluksessa ja tarjoaa heti ruudun ylälaidassa noita puhelukortteja, "esittelyssä puhelinkortit". Kävin lisäämässä tuon kautta yhden kuvan yhteystietoon. Näyttäisi löytyvän tuon puhelinsovelluksen asetuksien takaa erillisenä kohtana "Puhelinkortti".

@Kaotik Kävin puhelinsovelluksessa ja tarjoaa heti ruudun ylälaidassa noita puhelukortteja, "esittelyssä puhelinkortit". Kävin lisäämässä tuon kautta yhden kuvan yhteystietoon. Näyttäisi löytyvän tuon puhelinsovelluksen asetuksien takaa erillisenä kohtana "Puhelinkortti".
No nyt tuli tännekin tuo, eilen ei vielä näkynyt

GPS tuntuu tässä jotenkin kehnommalta kuin 10 Prossa. Muutaman kerran ei ole meinannut löytää paikkaa hankalissa sisätiloissa.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
292 717
Jäsenet
80 324
Uusin jäsen
S4kk3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom