Kysyit kuitenkin, että mitä mieltä minä olen. Juuri _tässä_ tapauksessa minusta tuo keskitetty näytti paremmalta noista vaihtoehdoista. Mutta tuossa nullin muokkauksessa oli muutakin, ilmeisesti esimerkiksi menupalkki oli koko sivun levyinen. Tuo teksti näyttää sen alla heti paljon paremmalta, koska tuo teksti ei ole samassa tasossa tai jopa vasemmalla menusta.
On paljonkin sisältöä keskitetty. Itse tekstiä ei niinkään. Väittäisin, että mikäli sivu ei ole koko ikkunan levyinen, niin yleensä se on keskitetty. Minulla ainakin auki olevissa tabeissa kaikissa on tämä tilanne (esim. Huuto.net, GitHub, Select2:n foorumi, Digital Oceanin How to Do-ohjeet, RateYourMusic, Lichess, TrueTrophies...).
On paljonkin sisältöä keskitetty. Itse tekstiä ei niinkään. Väittäisin, että mikäli sivu ei ole koko ikkunan levyinen, niin yleensä se on keskitetty. Minulla ainakin auki olevissa tabeissa kaikissa on tämä tilanne (esim. Huuto.net, GitHub, Select2:n foorumi, Digital Oceanin How to Do-ohjeet, RateYourMusic, Lichess, TrueTrophies...).