Laitoin itse vaatimuksena kateoston: olympus-shopissa kampanjahinta 599,- lisäobjektiivilla. Olympus Shop Erotuksen 400,- pyysin korvaamaan. Olympuksen haluan, koska MFT-objektiivien pitää sopia toisesta kamerasta. Katsotaan mitä vastaavat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä olisi laumavoimaa takana nyt...Eivät tule maksamaan mitään vaatimuksia ilman KKV:n kehotusta, eikä välttämättä sittenkään. Tämä on oma veikkaukseni.
Vaatii sitten fyrkkaa lähteä oikeudessa vääntämään, jos innostusta ja kiinnostusta riittää.
Sama skenaario on nähty niin monesti aikasemminkin.
Käsittääkseni Powerilla on kaksi viikkoa aikaa vastata jotain tuohon reklamaatioon, ennenkuin se lähetetään eteenpäin KKV:lle. Pitäähän heillekin jäädä aikaa käsitellä asiaa.
Ihan valikoiden kautta etenemällä kamera => järjestelmäkamerat...mistä löysit tuon tiedon. En löytänyt Power outlet sivuilta
Soititko vai chatti?Itsekin otin langan innoittamana heti yhteyttä ja sain neuvoteltua 50€ lahjakortin ja OLYMPUS E-M10III PANCAKE KIT 14-42 MM F/3.5-5.6 MUSTA - Power.fi alkuperäisen tuotteen tilalle. Ei voisi paljoa tyytyväisempi olla
Itselleni tarjotaan korvaavaksi malliksi tätä
tai esittelykappaleen
Ajatuksia?
Chatin kautta hoituiSoititko vai chatti?
Ehdottomasti E-m10III. Kuten edellä sanottiin niin se on jo kunnon kamera verrattuna E-PL10. Tuo on jo järkyttävän kova tarjous jos korvaavana tarjoavat, onnitteluni.Itselleni tarjotaan korvaavaksi malliksi tätä
tai esittelykappaleen
Ajatuksia?
Tuo E-M10iii on oikea järkkäri ja kannattaa ehdottomasti ottaa se. Olen jo kateellinen tästä.
Te ketkä nyt olette saaneet ilmon että saatte kameraa, tai kameran plus lahjakortti, tai teihin on oltu yhteydessä niin valitetteko siis aiemmin asiasta/teittekö reklamaation?
Itse valitin plus tein reklamaation (27.12 illalla), ja mulle ei ole mitään tullut.
Itsekin otin langan innoittamana heti yhteyttä ja sain neuvoteltua 50€ lahjakortin ja OLYMPUS E-M10III PANCAKE KIT 14-42 MM F/3.5-5.6 MUSTA - Power.fi alkuperäisen tuotteen tilalle. Ei voisi paljoa tyytyväisempi olla
Koitin selvitellä asiaa chatissa ja puhelimitse 27.12 ja kun ei onnistunut, pyysin keskusteluista spostiin kopiot (en missään vaiheessa suostunut lahjakorttiin). Tähän aspan spostiin vastasin sitten reklamaatiolla myöhemmin sinä iltana, jonka jälkeen ei asiasta mitään kuulunut. Tänään langan innoittamana koitin sitten soittella ja selvitellä reklamaation tilannetta ja kun asia ei sitä kautta edennyt, laitoin chattiin viestiä. Perustelin että muille on tarjottu tuota vastaavaa kameraa ja haluaisin itsekin sellaisen. Pyyntööni suostuttiin, jonka jälkeen pyysin vielä hyvitykseksi kaikesta tästä säädöstä 50€ lahjakortin, joka itselleni jo aiemmin luvattiin.Hienosti hoidettu! Miten siis toimi, otitko ensin lahjakortin mutta sitten valitit uudestaan?
Jep, mulle sanoi "Tietooni ei ole tullut tapauksia, että mallia olisi vaihdettu korvaaviin tuotteisiin. Pahoittelemme asiaa."Pyyntööni suostuttiin, jonka jälkeen pyysin vielä hyvitykseksi kaikesta tästä säädöstä 50€ lahjakortin, joka itselleni jo aiemmin luvattiin.
Joo mulla kävin vähä samoin. Eli lähetettiin pienen sahailun jälkeen viesti että tarjosivat mulle tuotetta ja koska en ottanu aluksi vastaan (mallikappale) niin ei oo enää velvollisia korvaamaan ja tarjos 50€ lahjakortin. Noh soitin ja sanoin että kai sit sen pl10 mallikappaleen ja 30€ lahjakortin otan.Minusta tuossa objektiivissa pitäisi olla moottori sekä tarkennukselle että zoomille.
Mulla kävi vähän kehnosti hyvityksen kanssa. Tarjottiin vaihtoehtona noutaa myymälästä esittelykappale PL10 tai E-M10III. Kävin liikkeessä ne tutkimassa ja ilmoitin verkkikseen, että otan E-M10. Siitä tuli lasku spostiin ja varmistus, että kamera on minulle varattuna. Lähdin sitä hakemaan. Matkaa kun on jonkin verran tuli sen kuluessa viesti, että varaus ja lasku on peruttu ja vaihdettu esittelymalliin PL10. En sitä halunnut ja chattailin asiasta, mutta EM10 oli hävinnyt avaruuteen. Päätin, että pitäköön kameransa, kun kysymättä oikein ilmoittivat, etteivät ole asiassa korvausvelvollisia. Ehdin jo aiemmin heitä vuolaasti kiittelemään hyvin hoidetusta aspasta.
50€ seteli tuli jo aiemmin mielenpiristykseksi, mikäli eivät sitäkin peru. Kait oli pinna kiristynyt kun kyselyjä oli sadellut kamerattomilta.
Joo, mutta pen rungossa ei ole ohjausta.Minusta tuossa objektiivissa pitäisi olla moottori sekä tarkennukselle että zoomille.
Tuli kyllä niin paska fiilis tosta powerin toiminnasta että itse kyllä ihan oikeasti ajattelin asiasta ottaa yhteyttä iltalehteen tms.Äsken tuli minullekin meiliä että tuotemerkki poistuu valikoimasta eikä ole tarjota mitään vastaavaakaan tilalle, 50€ myymälälahjakorttia tarjoavat hyvityksenä.
En oikein kyllä sillekään lämpene kun mitään vastaavaa en sillä saa ostettua, ja pitäisi täältä susirajalta vielä raahautua isolle kirkolle ostoksille
Onnittelut heille jotka kameransa saivat, ja erityisesti niille jotka saivat E-M10, upea diili.
Ei toi kameran pois jääminen edes harmita enää niin paljoa verrattuna tohon paskaan asiakaspalveluun, se on periaatekysymys nyt ennemmin.Ehkä nyt vähän jäitä hattuun. Harmittaa itseäkin, että jäi kamera saamatta ja ehdin jo objektiivinkin tilata. Mutta kyllä 50€ lahjakortti mukavasti lämmittää.
Eihän tässä keneltäkään ole mitään pois otettu, ainoastaan jäi saamatta "liian hyvää ollakseen totta" tarjous. Todennäköisesti joku virhe järjestelmässä mahdollisti ylimyynnin.
Ei toi kameran pois jääminen edes harmita enää niin paljoa verrattuna tohon paskaan asiakaspalveluun, se on periaatekysymys nyt ennemmin.
Eka tyyppi oli chatissa ihan jäätävän evvk oloinen ja vitut veisasi mun toiveista tai vinkeistä et mihin sen voisi vaihtaa ja pastes vaan "vastaavaa tuotetta ei ole" ja sitten seuraavana päivänä sitä samaa tuotetta lähetetään, seuraavanakin päivänä niin tehdään, ja sitten kun saldo muuttuu harmaaksi niin menee muutama tunti ja saa itse viestin et "kaikki olympuksen kamerat loppu, mut mielellää annettais 50e hyvitys" josta olin jo kieltäytynyt 3 päivää aiemmin.
Mun mielestä toi sama jere oli aikaisemminkin mulla kun oli jotain ongelmia ja oli aivan järkyttävää asioida sen kanssa.Onko tämä sitten yleistä powerilla vai oliko meillä muilla vaan työstään tykkäävä aspa. :/
Lomakkeella vaan viestiä eteenpäin, kaupalla ei ole oikeutta yksipuolisesti perua tilausta vedoten varastoarvoihin.Ne ketkä jäi ilman kameraa ja on jo reklamaation tehny nii ei muuta kuin KKV:lle yhteyttä:
ServiceNow
asiointi.kkv.fi