Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuo hinnat kun jakaa kahdella niin saa sen todellisen hinnan millä hintaa noita pian saa ostettua.LG 2026 malliston eurohinnat, saksa.
![]()
![]()
Lähde ois kiva.LG 2026 malliston eurohinnat, saksa.
![]()
![]()
Taitaa olla samat hinnat kuin viime vuonna C5 mallistossa? Onko näistä mitään kuulunut milloin ovat tulossa myyntiin tai revikoita pihalle?LG 2026 malliston eurohinnat, saksa.
![]()
![]()
Järvi vielä kivempi.Lähde ois kiva.
Tuon mahdollistava järjestelmäpiiri saanee webOSinkin toimimaan taas jouhevasti kaiken nykyajan bloatin kanssa.LG:n G6 televisioissa on kuulemma 12-bittinen sisäinen prosenssointi, joka on selvä parannus G5 -malleihin nähden. Alustavien tietojen mukaan se vähentää selvästi posterisaatiota ja värien banding -efektiä. Paneeli on vielä 10-bittinen, mutta onkohan tämä samalla valmiastelua 12-bittisiä paneeleja varten, jotka eittämättä vaativat enemmän prosessointia päästääkseen oikeuksiinsa. Siinä olisi yksi tapa erottaa G- ja C-sarja toisistaan. Toisessa 12-bittinen paneeli ja paremmat värit sekä toisessa perinteinen 10-bittinen paneeli. Eiköhän 12-bitin paneelit ole vielä muutaman vuoden päässä kuitenkin.
C6 ilman muuta mikäli niissä on se parempi prosessointi (12/13bit).Kumpikohan näistä on parempi C6 Tandem vai G5 Tandem?
Vaikea sanoa kun toista ei ole vielä saatavilla, mutta ostaisin itse G5:n kerran on hyvässä alessa. Olen ainakin itse todella tyytyväinen, selkeä parannus B ja C sarjaan.Kumpikohan näistä on parempi C6 Tandem vai G5 Tandem?
Vaikea sanoa kun toista ei ole vielä saatavilla, mutta ostaisin itse G5:n kerran on hyvässä alessa. Olen ainakin itse todella tyytyväinen, selkeä parannus B ja C sarjaan.
Verkkiksessä olisi 77S90F vielä tämän viikon 1799€Olisi tullut TV oston paikka kun luotettava Panasonic Viera TX-L37G10E kaiketi vuodelta 2008 pitäisi päivittää isompaan ja kokoluokka olisi kai sitten siellä 77".
Hetken kun on ollut näistä TV ostopuuhista erossa, niin ei ole ihan uusimmat myyjien ja valmistajien metkut tiedossa.
OLEDia olen tutuilla jonkin verran tutkinut ja budjetiksi olisi muodostunut jotakuinkin 2000€, halvempikin tietenkin saisi olla.
Käytettykin kelpaisi.
Olenko siis ymmärtänyt että LG:ltä C5 olisi sellainen mitä pitäisi katsella ja Samsungilla sitten taas S90
Multitronicilla olisi Samsung S90F ja LG OLED77C51LA. Pitääkös näistä merkeistä (1LA) mallinumeron perässä ymmärtää jotakin?
Ja miten nämä telkkarimarkkinat oikein toimivat onko 2026 vuoden mallit tulossa juuri ja sitten nämä menossa vielä kovempaan alennukseen piakkoin?
jotain muuta ymmärettävää vai ostohousut vaan jalkaan ja telkkua tilaukseen?
Tuo oli hyvä tieto, että eipä välttämättä kannata jäädä odottelemaan tarjouksia. Ja tuo Verkkiksen tarjouskin vaikuttaa aikas hyvältä.Verkkiksessä olisi 77S90F vielä tämän viikon 1799€
![]()
Samsung 77" S90F – 4K OLED TV 1 799,00
Samsung S90F on OLED-televisio, joka tarjoaa upeaa kirkkautta ja äärimmäisen syviä mustia itsevalaisevan OLED-paneelin ansiosta. Koe eloisa HDR-kuva, joka herättää elokuvat, pelit ja suoratoistopalvelut eloon uudella tavallawww.verkkokauppa.com
Mutta tosiaan 77" Samsung on LG:n WOLED paneelilla, joten valinta näiden välillä on pitkälti kummasta saa paremman tarjouksen tai jos käyttiksellä tai Dolby Vision (LG) vs HDR10+ (Samsung) on suurta merkitystä.
Mallikoodien lisäpäätteistä ei juurikaan kannata välittää, jotain pieniä värieroja tai ohjekirjojen kielivalintoja pääasiassa.
2026 mallit alkavat valumaan juuri tässä maalis-huhtikuun tienoilla kauppoihin, kesällä ehkä koittavat poistella vanhoja varastoista, mutta mikään ei sinänsä takaa sitä.
Hintavertailuista kuten hinta.fi jos katsoo edellisvuosien mallien (77C4, 77C3, S90D, S90S) hintahistoriaa, niin voi jotain arvailuja hintakehityksestä tehdä.
Mitenkäs ku vertaa esim C2 42" vs. C5 42" niin nuissa ei käytännössä ole niinku mitään eroa (RTINGS). Mitä C6 42" toisi tullessaan vai onkohan edelleen vain sama telkkari uudella nimellä? Katselin huvikseni vielä mitä eroa 48" CX (vm. 2020) mallissa on tähän uusimpaan C5 malliin niin kirkkautta 100nits enemmän. Niinku vau!Mahtaako tulla jotain ennakkotilaus tarjouksia, 42” C6 pelinäytöksi perinteiseen 799€ olis kova. 42” C4 tilalle.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.