Tilasin muistaakseni viime viikon torstaina, eli viikon siinä kesti kokonaisuudessaan. Toimitusta toki lupailtiin ensin tiistaille, sitten keskiviikolle ja lopuksi tälle päivälle. Kokonaisuutena keissi meni siis aikamoisen reisille. Nyt kokeilen ilmeisesti elämää ilman telkkaria vähän aikaa, vanha lähti toissapäivänä uuteen kotiin.
Edit, nyt tuli kuljetusliikkeen vastaus bumerangiini:
"Lähetys on saapunut meille *********** rungossa vaakatasossa. Lisäksi lähetyksessä ei ole mitään merkkejä, että sitä saisi ainoastaan kuljettaa pystyssä.
Jos lähetys on ainoastaan kuljetettava pystyssä, on siinä oltava pakkaus mikä pitää sen pystyssä koko ajan. Eli lähetyksessä on puutteellinen pakkaus.
Näihin seikkoihin vedoten emme tule hyväksymään mitään korvausvaadetta tästä lähetyksestä."
Onneksi tämä on kyseisen kuljetusyrityksen ja Bigboxin välinen asia. Kivasti yrittävät kyllä nuljutella itsensä vastuusta ulos, kun telkkarin laatikossa on aikamoisen selkeät merkit oikeasta kuljetusasennosta.
Edit, nyt tuli kuljetusliikkeen vastaus bumerangiini:
"Lähetys on saapunut meille *********** rungossa vaakatasossa. Lisäksi lähetyksessä ei ole mitään merkkejä, että sitä saisi ainoastaan kuljettaa pystyssä.
Jos lähetys on ainoastaan kuljetettava pystyssä, on siinä oltava pakkaus mikä pitää sen pystyssä koko ajan. Eli lähetyksessä on puutteellinen pakkaus.
Näihin seikkoihin vedoten emme tule hyväksymään mitään korvausvaadetta tästä lähetyksestä."
Onneksi tämä on kyseisen kuljetusyrityksen ja Bigboxin välinen asia. Kivasti yrittävät kyllä nuljutella itsensä vastuusta ulos, kun telkkarin laatikossa on aikamoisen selkeät merkit oikeasta kuljetusasennosta.
Viimeksi muokattu: