Myyty Oculus Rift CV1 paketti (Kouvola)

Liittynyt
27.12.2020
Viestejä
59
Myytävä tuote: Oculus Rift CV1 paketti.
Hinta: 180€ + postit.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa: Myydään pikkuvikaisena


Pistetään kiertoon jos ei kerryttäisi muilla pölyä komerossa :)

Myydään pikkuvikaisena. Toisen puolen Rift kuuloke toimii ajoittain / pätkii. Vika joko itse kuuloke-osassa tai sitten itse Riftissä mene ja tiedä. Itse tällä pelannut eri headsettien kanssa.
Ostettu vuosi takaperin käytettynä tuttavalta. Kokeiltu tasan 3 kertaa Dirt rallyn parissa. Toimii moitteettomasti, lukuun ottamatta tuota Rift kuulokkeen ongelmaa. Vermeissä oletettavaa pientä käytön jälkeä.
Paketti sisältää:
  • Ohjainpari
  • 3x kameraa
  • 1x remote
Kaupan päälle kaapelit joita en ole itse testannut, mutta pitäisi toimia.

4x Usb 3.0 Jatkojohtoja Pari pidempää ja pari lyhyempää

1x Usb 2.0 aktiivijatko n. 5m

1x lyhyt hdmi jatko.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Kouvola
Toimitustapa: Nouto / Postitus
Maksutapa: Mobilepay, Tilisiirto.


Kuva:
oculusrift.jpg

Myynnissä myös murobbs: Myydään - Oculus Rift CV1 paketti (Kouvola)
 
Viimeksi muokattu:

Kridedude

Näkymätön tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
499
Kiristä kuulokkeen "ruuvia" pannassa, auttanee... tuppaa löystymään itsellään jolloin tekee vastaavaa
 
Liittynyt
27.12.2020
Viestejä
59
Kiristä kuulokkeen "ruuvia" pannassa, auttanee... tuppaa löystymään itsellään jolloin tekee vastaavaa
Muistelisin että tämä metodi tuli testattua ja ei suoraan indikoinut vian poistumista. Googlailin aikanaan tuota häiriötä ja tuntuu vaivaavan aika monia tämän mallin riftejä.
 
Liittynyt
25.09.2020
Viestejä
96
Muistelisin että tämä metodi tuli testattua ja ei suoraan indikoinut vian poistumista. Googlailin aikanaan tuota häiriötä ja tuntuu vaivaavan aika monia tämän mallin riftejä.
Tyyppivika näissä, headstrapin käyttö hajottaa piuhan. Sen voi kiertää vetämällä johdon kuulokkeesta toiseen, näin olen omassa tehnyt.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 480
Viestejä
4 163 695
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom