Myytävä tuote: Oculus Quest 2 64GB VR-lasit + tekonahkainen kasvosuojus ja Elite Headstrap-kopio. Tilattu Aliexpressistä mutta toimii mainiosti.
Hinta: 280€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti, 14.03.2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): On, takuu voimassa 14.03.2023. Takuukuitin saa sähköpostiin.
Muuta huomioitavaa: Linsseissä ei naarmuja. Käyttötunnit noin 100h. AA-paristot ohjaimiin eivät tule mukana. Olen Hollollassa 13.-15.12 ja tämän ajan lasit voi noutaa sieltä. 18.12 lauantaina olen ajamassa pk-seudulle ja voin toimittaa samalla reissulla ilmaiseksi.
Myynnissä myös torissa.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Janakkala
Toimitustapa: Nouto, postitus (+15€). Voin toimittaa PK-seutu-Hämeenlinna-Lahti akselilla 10€ lisämaksua vastaan.
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto, käteinen.
Kuva:
Hinta: 280€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti, 14.03.2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): On, takuu voimassa 14.03.2023. Takuukuitin saa sähköpostiin.
Muuta huomioitavaa: Linsseissä ei naarmuja. Käyttötunnit noin 100h. AA-paristot ohjaimiin eivät tule mukana. Olen Hollollassa 13.-15.12 ja tämän ajan lasit voi noutaa sieltä. 18.12 lauantaina olen ajamassa pk-seudulle ja voin toimittaa samalla reissulla ilmaiseksi.
Myynnissä myös torissa.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Janakkala
Toimitustapa: Nouto, postitus (+15€). Voin toimittaa PK-seutu-Hämeenlinna-Lahti akselilla 10€ lisämaksua vastaan.
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto, käteinen.
Kuva:
Liitteet
Viimeksi muokattu: