Myyty O3DS XL - Modattu - Ei bannattu - *OULU*

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 261
Myytävä tuote: Alkuperäinen Nintendo 3DS XL Turkoosi + 2x Laturi + R4DS-pelikortti + Kaikki fyysiset pelit mitä löydän, jos löydän. 32GB MicroSD R4DS-kortilla + 64GB MicroSD-kortilla järjestelmä + pelit.
Hinta: 150€ / Tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Laite on ostettu kesällä 2012 alkuperäisen omistajan toimesta. Itse olen laitteen nykyinen omistaja 03/15 lähtien.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ja ei.
Muuta huomioitavaa:

Akunkestosta en osaa sanoa, kun en ole vuosiin pelannut laitteella, mutta tasaisesti olen sitä kerran kuukaudessa ladannut täyteen. Kyseessähän on siis valmiiksi modattu konsoli, jolla voi pelata kaikkia mahdollisia pelejä, täysin ilmaiseksi. Saat vaikka mukaan nuo pelit mitä mulla tuossa 64GB muistikortilla on, eli suurinpiirtein kaikki pokemonit ja monta muuta. Kunnossa ei ole muuta huomautettavaa kuin se, että kosketuskynä ei ole alkuperäinen, vaan mallia vaihtotarvike. Mukaan saa kaikki ne fyysiset pelit joita satun löytämään.

Mukaan siis:

- Alkuperäinen pahvilaatikko, lippulappusineen.
- Itse konsoli, turkoosi 3DS XL Europe, päivitetty viimeisimpään versioon järjestelmän ja modin osalta. 64GB MicroSD-kortilla järjestelmä + pelit.
- Kaikki fyysiset pelit mitä löydän.
- Laturi(t), mun muistaakseni mulla on niitä 2.
- R4DS kortti, jolla voi pelata kaikki Nintendo DS :lle julkaistut pelit tällä konsolilla. On siis pelikortti, jossa on muistikortti erikseen, 32GB MicroSD. Tämä kortti on laadukas, jossa ei ole Time Bomb :ia.

Eli koko paketissa on aikalailla kaikki mistä voi haaveilla. Lisäksi huomautan, että konsolia EI OLE bannattu. Eli se on Nintendon silmissä täysin laillinen laite. Jos nyt kuitenkin joskus käy niin, että konsolille napsahtaa bannit (Mitä pidän erittäin erittäin epätodennäköisenä, konsoli on End of Life), ei se estä pelaamasta ollenkaan. Sen voi myös kiertää injektoimalla alkuperäisen LocalFriendCodeSeed_B tiedoston, joka on peräisin tuosta konsolista ENNEN modausta. Sen saapi minulta halutessaan tietenkin.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Oulu
Toimitustapa: Nouto / Posti / Matkahuolto
Maksutapa: Tilisiirto, MobilePay


Kuva: Kuvat konsolista ladattavissa täältä

Koodi:
SHA-256: E9DC7A755CFC2A7910D8F71B468B647575F012B75ED935E7CBDFE62B0B1A2BF1
 
Viimeksi muokattu:

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 261
Otetaas ketju ylös ja kympillä hintapyyntöä alas. Tarjouksia kuunnellaan myös
 

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 261
Otetaas ketju ylös ja kympillä hintapyyntöä alas. Tarjouksia kuunnellaan myös.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 639
Viestejä
4 222 175
Jäsenet
71 073
Uusin jäsen
Maker's Marq

Hinta.fi

Ylös Bottom