Ostettu O: Tietokone(et) - (Kierrätä Elektroniikkasi)

Liittynyt
19.06.2023
Viestejä
44
Ostan tietokoneita, tarkoituksena uudelleen kierrättää komponentit... Voin myös ottaa vastaan (tai ostaa) muuta viihde-elektroniikkaa, elektroniikkaa jota et enään tarvitse, tai haluat muuten pois nurkista... (Puhdista nurkkasi nopeasti/helposti, ja saa siitä rahaa.) Pääajatus minulle on ihan peruspöytätietokoneissa, ja niiden ympäristön (oheis)laitteissa sekä komponenteissa, siis ostan näitä mieluiten, tai sitten otan vain vastaan... Iällä ei ole niin väliä (Ainakin kannattaa ehdottaa komponenttisi/laitteesi, niin tiedät ainakin, onko niistä rahaksi.)

Uusi tai vanhempi elektroniikka käy, kannattaa ehdottaa rohkeasti kaikenikäistä elektroniikkaa. Kannettavat mikrotkin käy... Tarkoitukseni ei ole tehdä tappiota; kierrätän, niin muistathan sen hinnoissa... Mielellään ei ylihintaisia kauppoja... Elikäs tarjoa laitteesi/komponenttisi/oheislaitteesi siihen hintaan, että niissä on kierrätysympäristön hinnat... Jonkunnäköiset vaihtokaupat voi myös onnistua, jos tarjoat toimivia/tasokkaita komponentteja, minulle kaikki laitteet ja komponentit mitä vain on... Saa tarjota muutakin (viihde)elektroniikkaa, kuin tietokonepuolen. Rohkeasti viestiä laittamaan, niin kierrätät, sekä saat siitä vielä lompakkoonkin rahaa...

Ps. Laitathan viestiä, vaikka ilmoitus onkin vanha... Vastaan kaikkiin viesteihin...

Otan Kaikenlaisia Tarjouksia Vastaan...

Voit soittaa, tai tekstata minulle numeroon...
WhatsApp:lla sekä normaalisti:
Puh. 0400516246
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 301
Viestejä
4 219 236
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom