Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itekki hommasin s340 ulkonäön takia ja muuten oon kyl tyytyväinen mutta niinku laavu sanoi et hdd:t on vähän ahtaas paikas (itellä 1 hdd, aattelin yrittää jos sais toisen viel mahtumaa kaikkine johtoineen.)
Ja Virtalähteen johdoille tosi vähän tilaa siel alhaal varsinki jos on paljon johtoja.
Noniin, pitkän mietinnän jälkeen menin ostamaan tuon Phanteksin Edit: Onpas muuten huono kuva
Minulla on myös Phanteks P400S (ilman ikkunaa). Sapphire Nitro RX 480 oli tässä hiljaisilla tuulettimilla +9-10 astetta lämpimämpi kuin kylki auki.
Tämä on kyllä hiljainen, kaunis ja napit + usb-liitännät on hyvin sijoiteltu. Lisäksi kirsikkana päälle virtavalon ja alareunan ledin väriä voi helposti vaihtaa. Jos olisi ikkuna ja RGB-lista, niin kytkisin sen samaan säätimeen ja hyvät värit tulisivat. Eikä naarmunnu helposti, näyttää vielä semiuudelta.
Uusi kotelo on kyllä mietinnässä, nyt kun rautahammasta taas ärsytettiin.. Tuo olisi erittäin siisti valkoinen:
BitFenix Aurora, ikkunallinen E-ATX -kotelo, valkoinen - 109,90€
..mutta Meshify C on paras kaikessa muussa, vaan ärsyttävästi musta..
BitFenixissä itseä lähinnä ahdistaa, että siinä ei ole mitään suojaa PSU:lle ja johtoröykkiölle.
Joo, mutta jos pitää vaan saada valkoinen..
Meshify C menisi ostoon heti, jos olisi valkoisena saatavilla.Ehkä jopa Define C.
Itse peruin juuri P400s tilauksen ja päätin antaa Proshopille ja NZXT:lle mahdollisuuden kun kerran väittävät että noita uusia h700i -koteloita on varastossa. ( NZXT H700i Matte White - Kotelot - Miditower - Valkoinen | Varastossa ). Pienellä riskillä toki kun kerran ei ole mitään varsinaisia testejä vielä ulkona, ainoastaan noita pintapuolisia raapasuita kuten
Pidän tätä uutta sarjaa tavallaan tuon S340 eliten seuraavana sukupolvena niin ei aivan täysin off-topic
Vähän eri hintaluokan kotelo tuo kun S340.
Niinhän se on, palttiarallaa tuplat. Lähinnä ulkosesti ajattelin että saman sukuista.
Koteloita tulee ostettua niin harvoin että ainakin itse oon valmis ottamaan kerralla hyvän jota jaksaa sitten katsella eikä tarvii tehdä mitään omia persmodauksia .
Ei siinä mitään. Itellä tilauksessa myös H700... ja kaikkea muuta kivaa bling blingiä
Nostetaampas hieman.. P400-kopan etumuksen irroittamalla tippui 8 astetta GPU-lämmöt pelatessa.
Itellä tais brikkaantua toi mun Kraken x62 kun kytkin sen älylaitteen samaan aikaan kiinni ja tapahtu joku firmwarepäivityspaskuus. Mutta muuten erinomainen koppa!