NZXT s340 elite vs. Phanteks eclipse p400s?

Viestiketju alueella 'Kotelot ja virtalähteet' , aloittaja JerQ_, 25.08.2017.

Tagit:
  1. JerQ_

JerQ_

Rekisteröitynyt:
    30.04.2017
    Elikkäs, olis uus kotelo hankinnassa. Noita kahta oon kattelu, saa ehdolla muitakin samantapaisia.

Asiat mitä haluan kotelolta:
    -PSU Shroud
    -Lasinen ikkuna

2. laavu

laavu

Rekisteröitynyt:
    21.10.2016
    Tuollainen NZXT tuli hankittua itselle ja myös mainitsemaasi Phanteksia katselin. Tuli mentyä ulkonäkö edellä ja ostin NZXT:n, kun pidin sitä paremman näköisenä. Luulen, että Phanteks olisi kyllä käytännöllisempi ja selkeästi laajennettavampi. Tuohon S340:een on esim. hemmetin hankalaa laittaa ahtauden takia 3.5" asemia, kun siinä ei ole kelkkoja niille. Tässä juttua molemmista:
    [ Vain rekisteröityneet käyttäjät näkevät Spoiler-tagin sisällön. Rekisteröidy foorumille... ]

JerQ_ tykkää tästä.
  3. Sihijuoma667

Sihijuoma667

Rekisteröitynyt:
    13.04.2017
    Olen ollut Phanteksiin aika pettynyt. Kotelossa käy kaikki kuumana eikä ole kovin hiljainen. Kattoon ei mene radi tuulettimien kanssa ja edessä käy kuumana. Näytönohjain on pitänyt alikellottaa ettei tuulettimet huutaisi niin kovaa. Ilmajäähyllä päässyt tuossa kotelossa parempaan suuntaan hiljaisuudessa..

JerQ_ tykkää tästä.
  4. 9700 Pro

9700 Pro Mr. SER Premium-jäsen Team SER

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Itsellä akryyli-ikkunalla oleva versio P400S:stä ja tuo ilmankierto tosiaan vähän kehnohko. Aiemmin oli GTX970 SLI ja joutui kyllä laskemaan kelloja & jännitteitä verrattuna yksittäiseen korttiin. Prossun (7600K @ 4.8GHz) kanssa sentään ei ole ongelmia.

Aiemmin oli Define R4 ja siihen verrattuna kyllä parempi kotelo.

5. Garvis

Garvis

Rekisteröitynyt:
    12.03.2017
    Itekki hommasin s340 ulkonäön takia ja muuten oon kyl tyytyväinen mutta niinku laavu sanoi et hdd:t on vähän ahtaas paikas (itellä 1 hdd, aattelin yrittää jos sais toisen viel mahtumaa kaikkine johtoineen.)
    Ja Virtalähteen johdoille tosi vähän tilaa siel alhaal varsinki jos on paljon johtoja.

6. 9700 Pro

9700 Pro Mr. SER Premium-jäsen Team SER

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    P400S:ssä ei mitään ongelmia tunkea kaapelit tuonne PSU-kammioon vaikka kiinteäjohtoinen poweri.

[ Vain rekisteröityneet käyttäjät näkevät Spoiler-tagin sisällön. Rekisteröidy foorumille... ]

7. IsoHerra

IsoHerra

Rekisteröitynyt:
    14.12.2016
    Itsellä myös S340 valkoinen. Ja allekirjoitan täysin tämän HDD väitteen. Itsellä on kaksi HDD ja voin kertoa, että meinas tehä tiukkaa kaikkien letkujen kanssa... SSD oli pakko laittaa omaan rackkiinsa että sai kovot laitettu kiinni. Todella iso miinus tästä.

8. Revanssi

Revanssi

Rekisteröitynyt:
    17.07.2017
    Meshify C on kova. s340 ja p400 on aivan liian rajoitettuja etupaneelista, eikä ilma pääse liikkumaan tarpeeksi hyvin.