Myyty NZXT H1 V1 *musta*paloturvalline* [HKI]

Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
127
Myytävä tuote: NZXT H1
Hinta: 135€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Multitronic 17.10.2022
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Tilausnumero yms. löytyy, ei fyysistä kuittia. En suoraan Multitronicin sivuilta löytänyt takuutietoja, mutta luulisi sen nyt olevan pari vuotta ostopäivästä.
Muuta huomioitavaa:

Kertaalleen kasattu, mutta oli aika lyhyen aikaa käytössä, ehkäpä noin kahden viikon ajan, kunnes tarjoutui mahdollisuus ostaa Ssupd:n Meshlicious koppa. Sittemmin tämä on vain makoillut omassa laatikossaan odottaessa tätä hetkeä, että saan laitettua sen myyntiin. Eli tosaiaan V1, mutta sitä uudempaa erää uudella PCIE-riser kaapelilla, joten ei pitäisi syttyä tuleen!
Alkuperäinen boksi ja käsittääkseni mukaan pitäisi tulla kaikki mitä uutenakin. AIO:sta tietty puuttuu tahnat, mutta laitan mukaan avaamattoman pienen tuubin jonkin jäähyn mukana tullutta tahnaa.

Myyty @vilt_su :lle!

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa)
: 00760, HKI
Toimitustapa: Nouto, mahdollisesti maksua vastaan myös kuljetus.
Maksutapa: Mobilepay/Tilisiirto/Siirto.


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
127
No hieman kuumottaa pistää tollasta boksia postiin, jos vaikka kuitenkin kuljetuksessa tapahtuu jotain. Tiedä sitten olenko vain itse turhan kriittinen postitusta kohtaa - varsinkaan kun ei ole tämän alkuperäisen pakkauksen ympärille mitään toista pakettia laittaa.
Mutta jos olet valmis maksamaan HP:n sekä postitkulut, jotka taitavat tämän laatikon kanssa olla 10.90€, niin voin ehkä pyörtää päätökseni pelkästä nouto/kuljetus -kaupasta. :hmm:
 
Liittynyt
24.04.2019
Viestejä
63
katselin tuosta unboxausvideosta että melko hyvä pakkaus tuossa on (jos on tuommoiset 2-3 sentin pehmusteet ympärillä) eli hp+postit passaa minulle.
 
Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
127
katselin tuosta unboxausvideosta että melko hyvä pakkaus tuossa on (jos on tuommoiset 2-3 sentin pehmusteet ympärillä) eli hp+postit passaa minulle.
Juu pehmusteet ovat myös tallessa, ja kuten lupailin, niin voin pyörtää päätökseni tuon noudon suhteen. Jatketaan aiheesta YV:n puolella. :thumbsup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 663
Viestejä
4 220 985
Jäsenet
71 092
Uusin jäsen
Joose Roivas

Hinta.fi

Ylös Bottom