Nyt tuli mieleen että varmaan pitäisi ne penteleen joululahjatkin hommata. Kinkun olen tilannut mutt nuo lahjat on unohtunueet. Tavallisesti olen aina tilannut aina edellisen kevään alennuksista lahjat mutta viime kevät oli sen verran hektinen että homma jäi tekemättä.
Mites knuut?
Meidän porukat jo viisissäkymppisissä mutta broidin 30vee lapsille hommasin muistitikun ja cd-r levyjä kun niitä kinusi, onneksi osasi tehdä joulu-toivelistan "pukille" eli minulle että tällaisia tarvisi

Vanhemmille porukoille veli siskoille ostan mitä ostan, viimeksi ostin systerille uuden tabletin kesällä sanoin että tämä on sitten joululahja, turha pingottaa jouluun kaikki asiat jos tarvitsee heti.
joulu-aattona mennää 12:n maissa broidin kanssa viemään 13 hautakynttilää, olen havainnut että 55veenä on kynttilöiden määrä kasvanut

tulen vanhaksi huoh...
18veenä vietiin yksi yhdelle haudalle, sitä tulee vanhaksi.
mutta fiksuksi, elämä opettaa.
mietin tuossa yhtenä yönä ennen nukahtamista että olen saavuttanut ja tehnyt elämässäni kaiken, olen valmis jos kuolen huomenna, ei jää kuten useimmilla että
"olisi pitänyt sekin koulu jne. käydä, mutta nyt en vanhana enää pääse" jne..
0 lahjaa ja yhden aion ostaa. Mutta! Jouluvalot on parvekkeella ja tuikkii kuin tähtöset parast'aikaa. Ledit tietenkin ja auringon mukaan säätyy, ettei kulu sähköä liikaa. Viime vuonna laitoin ja hyvin on toimineet siitä asti.
Mulla kausivalot, makkarin ikkunassa 24/7 ympäri vuoden tuoden valoa ja olemassa hämäräkytkimen virkaa ajamassa ettei tartte sytytellä kattolamppua vaan voin niitten valossa kömpiä vuoteeseen.
Ihanaa huomata kun koiron kanssa kävelen lenkkiä että on joulu tulossa, paljon lisääntyy valot partseilla.
btw se on sittten vähemmän tänään.
36 yötä jouluun <3